eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie aktualizacji koncepcji programowej budowy obwodnicy m. Żagań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Zielona Góra: Wykonanie aktualizacji koncepcji programowej budowy obwodnicy m. Żagań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296.
Numer ogłoszenia: 369994 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327558 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji koncepcji programowej budowy obwodnicy m. Żagań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji: Ww. przedsięwzięcie przewiduje opracowanie koncepcji programowej budowy obwodnicy m. Żagań w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia. Parametry techniczne drogi przyjąć jak dla klasy drogi G zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Droga klasy G; Droga jednojezdniowa, dwupasowa; Drogi zbiorcze; Dopuszczalny nacisk osi pojazdu: 115 kN Szerokość pasa ruchu - 3.5 m Prędkość projektowa - Vp = 70 km/h Prędkość miarodajna - Vm = 90 km/h Szerokość poboczy gruntowych - 1.25 m Parametry techniczne obiektów inżynierskich przyjąć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich utrzymanie. V. Zakres prac projektowych: Koncepcja ma obejmować analizę wariantów zarówno trasy drogi jak i elementów oraz obiektów, a także opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Analizę należy wykonać dla co najmniej 2 wariantów trasy drogi głównej oraz dla tzw. wariantu zerowego. Obiekty drogowe - geometria osi wszystkich dróg w planie sytuacyjnym - główne parametry geometryczne ważniejszych składników przekroju normalnego oraz ich usytuowanie - typy i lokalizacja w planie: skrzyżowań, przejazdów i zjazdów publicznych - zasady dostępności do drogi (organizacja ruchu lokalnego) - geometria korpusów drogowych (pochylenia skarp, ważniejsze wymiary) - sposoby zapewnienia stateczności (w tym posadowienia) korpusów drogowych - rodzaje warstw i materiałów z których zbudowana będzie podbudowa nawierzchni i podłoże nawierzchni - typy odwodnień (np.: rowy otwarte, kanalizacja deszczowa) Obiekty mostowe - jeżeli zajdzie taka konieczność - lokalizacja i rodzaj obiektów - schemat statyczny konstrukcji obiektu - parametry geometryczne przekroju ruchowego - wysokości i szerokości skrajni - ważniejsze elementy geometrii poszczególnych składników konstrukcji obiektów (długości, rozpiętości, ważniejsze wymiary Urządzenia infrastruktury związane i niezwiązane z drogą - typ urządzenia - lokalizacja głównych elementów w planie sytuacyjnym (w tym zakres przebudowy) - ważniejsze parametry techniczne (przekroje, światła, itp.) - warunki i sposób zasilania w media - warunki i sposób odprowadzania ścieków Urządzenia ochrony środowiska - urządzenia ochrony środowiska na podstawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Urządzenia bezpieczeństwa i organizacji ruchu Rozpoznanie geologiczno - inżynierskie Obiekty przeznaczone do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych (drogi objazdowe i obiekty tymczasowe na czas budowy) Zawartość opracowania 1) Część techniczna a) część opisowa opis zadania inwestycyjnego; Istniejący stan zagospodarowania terenu (ogólny opis w zakresie niezbędnych do uzupełnia części rysunkowej); istniejące terenowe uwarunkowania realizacyjne; projektowane zagospodarowanie terenu (ogólny opis w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej oddzielnie dla wszystkich wariantów tras); ukształtowanie trasy drogowej; projektowane obiekty i urządzenia budowlane (oddzielnie dla wszystkich wariantów obiektów) oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu; analiza ruchu w stanie istniejącym i prognoza ruchu; urządzenia ochrony środowiska ; zgodność przedstawionych rozwiązań z warunkami technicznymi. W przypadku braku zgodności wymienić przepis, który musi być objęty odstępstwem; opinie, stanowiska, uzgodnienia, pozwolenia i warunki; najważniejsze wskaźniki ekonomiczne (na podstawie części ekonomicznej) i stanowisko Wykonawcy w sprawie wyboru wariantu rozwiązań projektowych; dokumentacja fotograficzna; b) część rysunkowa plan orientacyjny w skali 1:10 000; plan sytuacyjny w skali 1:1 000; zbiorczy plan sytuacyjny w skali 1:1 000; przekroje normalne w skali 1:50; przekroje podłużne w skali 1:200/2 000, 1:500/5 000; mapa ewidencyjna gruntów w skali 1:1 000; analiza rozwiązań skrzyżowań (wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu) w skali 1:1 000; analiza rozwiązań przebudów urządzeń infrastruktury technicznej w skali 1:1 000; rysunki ogólne obiektów inżynierskich w skali 1:100 do 1:200; 2) Część ekonomiczna W części ekonomicznej przedstawione mają być założenia przyjęte do obliczeń, zastosowane formuły obliczeniowe oraz zestawienia wyników obliczeń związanych z kosztami, finansowaniem i uzasadnieniem ekonomicznym zadania inwestycyjnego. Zasady obliczeń podaje Instrukcja Oceny Efektywności Ekonomicznej przedsięwzięć Drogowych i Mostowych IBDiM, Warszawa 2008. Ramowa zawartość i wymagania dla części ekonomicznej: zbiorcze zestawienie kosztów; harmonogram realizacji i finansowania zadania inwestycyjnego; analiza efektywności ekonomicznej zadania inwestycyjnego; wielokryterialna analiza porównawcza wariantów tras; 3) Rozpoznanie geologiczno-inżynierskie 4) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Raport powinien zawierać 1. opis planowanego przedsięwzięcia drogowego; 2. opis elementów przyrodniczych środowiska, objętych zakresem przewidywanego oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w tym elementów środowiska objętych ochroną na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. istniejących ochronie przyrody; 3. opis istniejących w sąsiedztwie lub w bezpośrednim zasięgu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia zabytków chronionych na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, wraz z ich wskazaniem; 4. opis przewidywanych skutków dla środowiska w przypadku niepodejmowania przedsięwzięcia; 5. opis analizowanych wariantów; 6. określenie przewidywanego oddziaływania na środowisko analizowanych wariantów, w tym również w wypadku wystąpienia poważnej awarii spowodowanej wypadkiem drogowym; 7. określenie możliwego transgranicznego oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko; 8. uzasadnienie wybranego wariantu przez wnioskodawcę, ze wskazaniem jego oddziaływania na środowisko; 9. analizę i ocenę możliwych zagrożeń i szkód dla zabytków chronionych na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w szczególności zabytków archeologicznych, w obrębie terenu, na którym ma być realizowane przedsięwzięcie; 10. opis przewidywanych znaczących oddziaływań planowanego przedsięwzięcia na środowisko, obejmujący bezpośrednie, pośrednie, wtórne, skumulowane, krótko, średnio i długoterminowe, stałe i chwilowe oddziaływania na środowisko wynikające z: - istnienia przedsięwzięcia, - wykorzystywania zasobów środowiska, - emisji, 11. opis zastosowanych metod prognozowania, przyjętych założeń i rozwiązań oraz wykorzystanych danych; 12. opis przewidywanych działań mających na celu zapobieganie, ograniczenie lub kompensację przyrodniczą negatywnych oddziaływań na środowisko, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru; 13. określenie założeń do ratowniczych badań zidentyfikowanych zabytków znajdujących się na obszarze planowanego przedsięwzięcia, odkrywanych w trakcie prac budowlanych; 14. określenie założeń do programu zabezpieczenia istniejących zabytków przed negatywnym oddziaływaniem planowanego przedsięwzięcia oraz ochrony krajobrazu kulturowego; 15. wskazanie, czy dla planowanego przedsięwzięcia konieczne jest ustanowienie obszaru ograniczonego użytkowania oraz określenie jego granic, ograniczeń w zakresie przeznaczenia terenu, wymagań technicznych dotyczących obiektów budowlanych i sposobów korzystania z nich; 16. przedstawienie zagadnień w formie graficznej; 17. analizę możliwych konfliktów społecznych związanych z planowanym przedsięwzięciem; 18. przedstawienie propozycji monitoringu oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na etapie jego budowy i eksploatacji lub użytkowania, w szczególności na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru; 19. wskazanie trudności wynikających z niedostatków techniki lub luk we współczesnej wiedzy, jakie napotkano, opracowując raport; 20. streszczenie w języku niespecjalistycznym informacji zawartych w raporcie, w odniesieniu do każdego elementu raportu; 21. Informacje, o których mowa w pkt 4-10, powinny uwzględniać przewidywane oddziaływanie analizowanych wariantów na cele i przedmiot ochrony obszaru Natura 2000 oraz integralność tego obszaru. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w Rozdziale III Instrukcji dla wykonawców - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMOST Sp. z o.o, ul. Boh. Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 143.000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 143.000,00 oferta z najwyższą ceną: 366000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.