eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa jednopłaszczyznowego aparatu RTG z ramieniem C/G z przeznaczeniem do badań i zabiegów interwencyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 36970

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bytom: Dostawa jednopłaszczyznowego aparatu RTG z ramieniem C/G z przeznaczeniem do badań i zabiegów interwencyjnych: kardiologicznych, neuroradiologicznych i naczyniowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi, demontaż aparatu: ANGIOREX DFP 50 f - my Toshiba wraz z likwidacją oraz wykonanie prac adaptacyjnych, dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 w Bytomiu, do kontaktów: W zakresie rzeczowym: mgr inż. Sławomir Foremny - te. 601283094 W zakresie formalno-prawnym: mgr Izabela Chmiel - tel. 032 2810271 do 79 wew. 655, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271, fax 032 2810270, 3890913, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www.szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednopłaszczyznowego aparatu RTG z ramieniem C/G z przeznaczeniem do badań i zabiegów interwencyjnych: kardiologicznych, neuroradiologicznych i naczyniowych wraz z urządzeniami peryferyjnymi, demontaż aparatu: ANGIOREX DFP 50 f - my Toshiba wraz z likwidacją oraz wykonanie prac adaptacyjnych, dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu, al. Legionów 10. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Niniejsze postępowanie przetargowe obejmuje swoim zakresem: a) dostawę i montaż zestawu do angiografii interwencyjnej wraz z torem cyfrowej obróbki obrazu oraz dostawę urządzeń peryferyjnych b) prace adaptacyjne w zakresie wymaganym przez oferowany zestaw angiograficzny, w pomieszczeniach integralnie związanych z funkcją Pracowni Angiograficznej, w porozumieniu z użytkownikiem; zakres prac adaptacyjnych i wyposażeniowych winien uwzględnić modyfikację dotychczasowej infrastruktury do wymagań aktualnie obowiązujących standardów jakości i bezpieczeństwa; c) demontaż urządzeń wchodzących w skład aktualnego zestawu angiograficznego, będącego w eksploatacji, w pomieszczeniach przeznaczonych dla instalacji nowego zestawu wraz z likwidacją; d) opracowanie dokumentacji powykonawczej w wymaganym zakresie, zatwierdzonej przez poszczególnych rzeczoznawców branżowych. Zamawiający wymaga, aby: - Wykonawca przedłożył do oferty kserokopię dokumentu uprawniającego do używania i obrotu zaoferowanym sprzętem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z dnia 30 kwietnia 2004 r.) - Wykonawca dołączy do oferty opracowania producenta w celu potwierdzenia wszystkich oferowanych parametrów technicznych - aparatura była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2005 r. - Wykonawca wraz z dostawą sprzętu medycznego objętego niniejszym postępowaniem dostarczy instrukcję obsługi (w języku polskim) - 2 komplety; instrukcja winna obejmować wszystkie urządzenia wchodzące w skład zestawu -Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumentację techniczną - 1 komplet; dokumentacja winna obejmować wszystkie urządzenia wchodzące w skład zestawu; - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu faktury VAT w celu potwierdzenia dokonania utylizacji zdemontowanego urządzenia. - Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania na rzecz Zamawiającego pozytywnej decyzji Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, dopuszczającej przedmiot zamówienia do eksploatacji. Integralną częścią protokołu odbioru końcowego będzie: umowa dostawy oraz Decyzja P.W.I.S Warunki gwarancji i serwisu: - Czas gwarancji angiografu oraz urządzeń peryferyjnych - min. 24 miesiące; - Czas gwarancji na prace adaptacyjne pomieszczeń - 60 miesięcy; - W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej tego samego podzespołu Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy podzespół na nowy; - Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne awarii max 12 godzin.; - Wykonawca zapewni aparaturę zastępczą na czas usunięcia awarii w czasie trwania gwarancji (dotyczy aparatury peryferyjnej); - Przedłużenia okresu gwarancji o czas trwania napraw; - Bezpłatne przeglądy okresowe obowiązujące przez okres 36 miesięcy; - Dostępność części zamiennych dla angiografu i sprzętu medycznego wynosi -min 10 lat licząc od daty ich uruchomienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis parametrów / cech techniczno - użytkowych technicznych określono w załączniku Nr 3 do SIWZ. Wymagania dotyczące prac adaptacyjnych pomieszczeń Pracowni Angiografu (budynek A 3 - parter) dla potrzeb montażu nowego aparatu angiograficznego. a) Zakres prac adaptacyjnych wymaganych do wykonania należy określić w oparciu o dokonaną przez Wykonawcę inwentaryzację na podstawie dokumentacji technicznej aktualnej Pracowni Angiograficznej oraz stanu faktycznego w porozumieniu z użytkownikiem b) Oferowany zakres niezbędnej adaptacji musi zapewnić: - pełną funkcjonalność oferowanego aparatu rentgenowskiego wraz z urządzeniami peryferyjnymi w zakresie przewidzianym przez producenta oraz Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego; - maksymalne wykorzystanie istniejącej infrastruktury, tj.: wentylacji, klimatyzacji, przyłącza energetycznego instalacji gazów medycznych, stałych osłon radiologicznych w całości lub po wykonaniu wymaganych modyfikacji zatwierdzonych przez niezbędnych rzeczoznawców branżowych. c) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej. d) W razie konieczności zabudowania materiałów budowlanych wykonawca przed ich montażem jest zobowiązany do przedstawienia Inwestorowi niezbędnych certyfikatów i dopuszczeń. Materiały budowlane muszą być zatwierdzone do zabudowania przez przedstawiciela Inwestora do montażu. e) Wykonawca wyznaczy kierownika robót posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (art. 14 ust. Prawo Budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami) f) Przed przystąpieniem do robót demontażowo-montażowych zostanie spisany protokół zdawczo-odbiorczy Pracowni Angiograficznej. Od daty przekazania Pracowni Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone Inwestorowi oraz osobą trzecim , a także za organizację swojego zaplecza, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałów. W przypadku zaniechania czynności mogą zostać wykonane przez Inwestora na koszt Wykonawcy. g) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem protokołu odbioru do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez niezbędnych rzeczoznawców. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego - Zakład Radiologii. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.21 - Cyfrowe urządzenia do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.21 - Cyfrowe urządzenia do angiografii Oryginalny kod CPV: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tyś. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 60 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie będzie finansowane z dotacji przekazanej przez organ założycielski (90% środków) oraz ze środków własnych szpitala (10% środków). Płatność przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby zamawiającego (na podstawie ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 poz. 1323). Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru końcowego, podpisany przez strony bez uwag. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: są uprawnieni do prowadzenia działalności objętej niniejszym postępowaniem (wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że wykonali co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze co do zakresu, jak i wartości zamówienia (tzn. dostawa aparatu angiograficznego oraz przeprowadzenie prac adaptacyjnych wykonane w okresie 3 ostatnich lat lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli jest ona krótsza); wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej jak wartość złożonej oferty (wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (wykonawcy składają oświadczenie oraz dokumenty). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS oraz zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz zamówień o podobnym charakterze + referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-45/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie szpitala lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa szpitala oraz wykonawcy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.09.2005, godzina 10:00, Aula szpitala. Bud. A, I piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.