eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm, warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm, drogi gminnej w miejscowości Serwinów położonej na działce nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Dobromierz: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm, warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm, drogi gminnej w miejscowości Serwinów położonej na działce nr 234/1, 234/3, 240/2, obmiar - 1.613,00 m2.
Numer ogłoszenia: 369670 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu , ul. Cmentarna 14, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 858 61 42, 858 61 35, faks 0-74 858 62 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm, warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm, drogi gminnej w miejscowości Serwinów położonej na działce nr 234/1, 234/3, 240/2, obmiar - 1.613,00 m2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm, warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm, drogi gminnej w miejscowości Serwinów położonej na działkach nr 234/1, 234/3, 240/2 , obmiar - 1.613,00 m2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, ustaleniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót, a w szczególności: 1) Betony asfaltowe (mieszanki mineralno-bitumiczne grysowe) winny być wykonane zgodnie z PN-S-96025/2000, 2 Do betonu winny być używane zgodnie kruszywa mineralne z PN-B-067/12, kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych zgodnie z normami: żwir i mieszanki PN-B-11111, kruszywa łamane PN-B-11112..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Do przetargu udziału w postępowaniu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót o łącznej wartości 500.000zł oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2) Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona metodą Spełnia Nie spełnia. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty przetargowej 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt. 4 - 8 i 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenia: właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych robót w okresie z ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia z podaniem ich wartości oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje od co najmniej trzech wykonawców) 8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu 9) Przedmiar robót 10) Kosztorys ofertowy 11) Zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobromierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu 58-170 Dobromierz ul. Cmentarna 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Komunalnej w Dobromierzu 58-170 Dobromierz ul. Cmentarna 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.