eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³czyg³owy › Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie Gminy Ko³czyg³owy



Og³oszenie z dnia 2024-05-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie Gminy Ko³czyg³owy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£CZYG£OWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 56

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³czyg³owy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213909

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie Gminy Ko³czyg³owy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0f574c1e-16ac-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00335116

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040348/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja infrastruktury drogowej na dawnym obszarze PPGR na terenie gminy Ko³czyg³owy (Polski £ad PPGR)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f574c1e-16ac-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
2. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) i poczty elektronicznej e-mail: gospodarczy@kolczyglowy.pl. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamowienia.
8. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ko³czyg³owy.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@kolczyglowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MK.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1: Przebudowa dróg na nawierzchniê z p³yt betonowych drogowych w miejscowo¶ci Witanowo, Przyborze oraz Barnowiec
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 1 jest realizacja robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± dróg na nawierzchniê z p³yt betonowych typu YOMB 100 x75 x12,5 obejmuj±ce nastêpuj±ce drogi:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 161044G w miejscowo¶ci Witanowo, czê¶æ dzia³ki 175/1, obrêb Witanowo – na d³ugo¶ci ok. 375 mb;
2) Przebudowa drogi gminnej nr 161044G w miejscowo¶ci Witanowo, na dzia³ce 167/5 i 175/1, obrêb Witanowo – na d³ugo¶ci ok. 155 mb;
3) Przebudowa drogi gminnej nr 161043G na dzia³ce 343 obrêb £obzowo oraz 38/2 obrêb Przyborze – na d³ugo¶ci ok. 656 mb;
4) Przebudowa drogi wewnêtrznej w m. Barnowiec – na d³ugo¶ci ok. 75 mb.
2. Zakres robót budowlanych bêdzie obejmowaæ m. in. nastêpuj±ce elementy:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwi±zanej 0/31,5 z kruszywem;
c) wykonanie jezdni z p³yt YOMB 100 x75 x 12,5 na podsypce piaskowej;
d) zabezpieczenie istniej±cych kabli energetycznych i ¶wiat³owodowych rurami ochronnymi dwudzielnymi z PCV;
e) regulacja pionowa studzienek;
f) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie;
g) wykonanie zjazdów z t³ucznia ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5;
h) roz¶cielenie ziemi urodzajnej z wykonaniem trawników;
i) monta¿ elementów bezpieczeñstwa ruchu w postaci oznakowania pionowego.
3. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie zaplanowanie i wykonanie wszelkich robót tymczasowych i dodatkowych niezbêdnych do przeprowadzenia i realizacji robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia, je¶li bêd± wymagane.
4. Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowalnych wykona i zamontuje tablicê informacyjn± opracowan± w oparciu o wzór tablic informacyjnych, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu projekt graficzny powy¿szej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiaj±cego i potwierdzenia zgodno¶ci z wytycznymi, o których mowa powy¿ej. Przed monta¿em tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym miejsce jej posadowienia.
5. Wykonawca staraniem w³asnym lub na koszt w³asny dokona badañ no¶no¶ci i zagêszczenia poszczególnych warstw podbudowy, stanowi±cych konstrukcjê pod nawierzchniê jezdni w celu potwierdzenia ich zgodno¶ci z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowi±zuj±cymi normami.
6. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zosta³ opisany w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Za³±cznik nr 1A-1-4, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Za³±cznik nr 1B-1-4 oraz Przedmiarze robót – Za³±cznik nr 1C-1-4.
7. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 1A-1-4 do SWZ oraz STWiORE stanowi±cej Za³±cznik nr 1B-1-4 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowi±cej Za³±cznik nr 1A-1-4 oraz 1B-1-4 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr Edycja6PGR/2023/4430PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
9. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Czê¶ci nr 1 okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji dla Czê¶ci nr 1 stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19;
10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu dla Czê¶ci nr 1 polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni, wykonanie robót wykoñczeniowych, prace porz±dkowe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji na roboty budowlane – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny
ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto
x 100 pkt x 60%.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) okres gwarancji – waga 40% G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, okres gwarancji 36
m-cy (minimalny okres gwarancji) - 0 pkt, okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt, okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji liczony
jest w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 2: Przebudowa drogi na nawierzchniê asfaltow± w miejscowo¶ci Barkocin
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 2 jest realizacja robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± drogi na nawierzchniê asfaltow± obejmuj±c± nastêpuj±c± drogê:
1) Przebudowa drogi gminnej nr 161042G w miejscowo¶ci Barkocin – na d³ugo¶ci ok. 414 mb
2. Zakres robót budowlanych bêdzie obejmowaæ m. in. nastêpuj±ce elementy:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwi±zanej 0/31,5 z kruszywem;
c) wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej;
d) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie;
e) wykonanie zjazdów z t³ucznia ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5;
f) wymiana przepustu Ø 500 mm, d³. 7,5 m;
g) roz¶cielenie ziemi urodzajnej z wykonaniem trawników.
3. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie zaplanowanie i wykonanie wszelkich robót tymczasowych i dodatkowych niezbêdnych do przeprowadzenia i realizacji robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia, je¶li bêd± wymagane.
4. Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowalnych wykona i zamontuje dwustronn± tablicê informacyjn± o której mowa w przedmiarze robót opracowan± w oparciu o wzór tablic informacyjnych, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu projekt graficzny powy¿szej tablicy informacyjnej w celu uzyskania jego akceptacji przez Zamawiaj±cego i potwierdzenia zgodno¶ci z wytycznymi, o których mowa powy¿ej. Przed monta¿em tablicy informacyjnej Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym miejsce jej posadowienia.
5. Wykonawca staraniem w³asnym lub na koszt w³asny dokona badañ no¶no¶ci i zagêszczenia poszczególnych warstw podbudowy, stanowi±cych konstrukcjê pod nawierzchniê jezdni w celu potwierdzenia ich zgodno¶ci z warunkami wskazanymi dla tego zakresu w szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowi±zuj±cymi normami.
6. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zosta³ opisany w Za³±czniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja projektowa – Za³±cznik nr 2A, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – Za³±cznik nr 2B oraz Przedmiarze robót – Za³±cznik nr 2C.
7. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 2A do SWZ oraz STWiORE stanowi±cej Za³±cznik nr 2B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej lub STWiORE stanowi±cej Za³±cznik nr 2A oraz 2B do SWZ.
8. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr Edycja6PGR/2023/4430PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
9. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Czê¶ci nr 2 okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji dla Czê¶ci nr 2 stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19.
10. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu dla Czê¶ci nr 2 polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465): roboty ziemne, wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni, wykonanie robót wykoñczeniowych, prace porz±dkowe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Okres gwarancji na roboty budowlane – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny
ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto
x 100 pkt x 60%.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) okres gwarancji – waga 40% G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”, okres gwarancji 36
m-cy (minimalny okres gwarancji) - 0 pkt, okres gwarancji 48 m-cy - 20 pkt, okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt Okres gwarancji liczony
jest w miesi±cach. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 9 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
dla CZʦCI NR 1
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia zawodowego: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi z p³yt betonowych drogowych o warto¶ci niemniejszej ni¿ 400.000,00 z³ brutto,
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
dla CZʦCI NR 2
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadania do¶wiadczenia zawodowego: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o warto¶ci niemniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto,
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cymi osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (dla Czê¶ci nr 1 oraz Czê¶ci nr 2)::
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z po¼n. zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (dla Czê¶ci nr 1 oraz Czê¶ci nr 2):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy – wype³niony i podpisany przez Wykonawcê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego”
udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w
zak³adce „Informacje podstawowe”.
2. Zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym
Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Ilo¶æ przewidzianych zaliczek: 1.
Wielko¶æ zaliczki: 2% wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
Termin udzielenia zaliczki: po zawarciu umowy na podstawie wystawionej przez Wykonawcê faktury zaliczkowej.
Zabezpieczenie zaliczki: nie jest wymagane.
Szczegó³owe informacje zawarto w Za³±czniku nr 10A do SWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 1 oraz w Za³±czniku nr 10B do
SWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 2.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 10A do SWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci
nr 1 oraz w Za³±czniku nr 10B do SWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod
rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-07 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamowienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z pó¼n. zm.):
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.