eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych - Osiedle Pułaskiego I i II w Morągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Morąg: Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych - Osiedle Pułaskiego I i II w Morągu
Numer ogłoszenia: 36935 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych - Osiedle Pułaskiego I i II w Morągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania na Osiedlu Pułaskiego I: Przebudowa dróg wewnętrznych, parkingów i przejść dla pieszych na osiedlu Pułaskiego I zawartych pomiędzy ulicami: Pomorska, Pułaskiego i Kujawska w Morągu W przebudowie przewidziano rozebranie istniejącej i wykonanie nowych nawierzchni dróg , parkingów i chodników znajdujących się na działkach gminnych. Poprawiono przebieg krawędzi dróg , rzędne wysokościowe , promienie łuków poziomych . Poprawiono odwodnienie powierzchniowe i odprowadzenie do sieci kanalizacji burzowej. - powierzchnia dróg i parkingów wynosi 1992 m 2 - powierzchnia chodników wynosi 455 m 2 Realizacja zadania obejmuje zajęcie terenu działki nr 2-719/3 , 2-727/1 i 2-728/1. Inwestycja obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego na terenie istniejącej starej nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo przewidziano wymianę nawierzchni chodników na terenie działki gminnej. Parametry projektowe - Podłoże G-1 - Szerokość placów postojowych 9,0 - 15,4m - Szerokość dróg dojazdowych 5m - Szerokość poboczy 0,5m Geometria pozioma Przebieg krawędzi pokrywa się w większości sytuacji z przebiegiem dotychczasowym. Łuki poziome na wjazdach : 3,0m , 7,0m , 9,0m. Rzędne wysokościowe Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników. Konstrukcja nawierzchni drogi Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk 8 cm na warstwie wyrównawczej z miału kamiennego grubo ś ci 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni chodnika - Nawierzchnia z kostki Polbruk 6 cm na warstwie wyrównawczej z miału kamiennego grubości 3-5cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubo ś ci 15 cm z betonu B-15 na wysoko ś ci 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Roboty rozbiórkowe Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać istniejące nawierzchnie drogowe i chodnikowe wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. Roboty ziemne Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełnia ć wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (I s= 1,0 ) Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie maj ą wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do warto ś ci (I s ),podanych wyżej. (BN-72/9832-02 Budowle drogowe i kolejowe . Roboty ziemne) Warstwa odsączająca Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki ś ciekowe na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratka ściekowa zbierająca wodę z części parkingu na 11 stanowisk , odprowadza wodę dalej do studni chłonnej o średnicy 1400mm i głębokości 2m. Oznakowanie Na wyjazdach z dróg wewnętrznych na ulice powiatowe ( Kujawska i Pomorska) ustawić znaki A-7 na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. Zakres zadania na Osiedlu Pułaskiego II: Przebudowa dróg wewnętrznych i parkingów na Osiedlu Pułaskiego II, zawartych pomiędzy ulicami Pułaskiego, Pomorską i Mickiewicza w Morągu W przebudowie przewidziano rozebranie istniejącej i wykonanie nowych nawierzchni dróg i parkingów znajdujących się na działkach gminnych. Poprawiono przebieg krawędzi dróg , rzędne wysokościowe , promienie łuków poziomych . Poprawiono odwodnienie powierzchniowe i odprowadzenie do sieci kanalizacji burzowej. - powierzchnia dróg i parkingów wynosi 2618 m 2 Realizacja zadania obejmuje zajęcie terenu działki nr 3-93 ,3-94 i 3-104/9 . Projekt obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego na terenie istniejącej starej nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo przewidziano wymianę nawierzchni chodników na terenie działki gminnej. Parametry projektowe - Podłoże G-1 - Szerokość placów postojowych 9,2 - 14,3m - Szerokość dróg dojazdowych 4m i 5m - Szerokość poboczy 1m Geometria pozioma Przebieg krawędzi pokrywa się w większości sytuacji z przebiegiem dotychczasowym. Łuki poziome na wjazdach : 5,0m , 6,0m i 9,0m. Rzędne wysokościowe Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników. Konstrukcja nawierzchni drogi Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubo ś ci 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 20cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Na parkingu przy zapleczach sklepów z ulicy Mickiewicza przewidziano wykorzystanie istniejącej nawierzchni betonowej jako podbudowa pod kostkę Polbruk. Kostkę ułożyć na warstwie miału kamiennego o grubości do 5 cm . Krawężnik Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15 na wysoko ś ci 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Roboty rozbiórkowe Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać istniejące nawierzchnie drogowe wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. Część istniejących nawierzchni pozostaje i służy jako podbudowa. Granica robót rozbiórkowych jest pokazana na planie sytuacyjnym. Roboty ziemne Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełniać wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (I s= 1,0 ) Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie mają wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do warto ś ci (I s ),podanych wyż ej. (BN-72/9832-02 Budowle drogowe i kolejowe . Roboty ziemne) Warstwa odsączająca Warstwa podsypki o grubo ś ci 15cm powinna by ć wykonana z piasku, albo żwiru. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki ściekowe na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do studni kanalizacji burzowej. Oznakowanie Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 35 000.00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 5 do SIWZ. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznika nr 3. Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa niżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 500 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód wpłaty wadium 2) Wypełniony formularz ofertowy 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 4) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.