eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/341/79/09 utrzymanie w czystości i drożności odcinka ul. Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Zakopane: ZP/341/79/09 utrzymanie w czystości i drożności odcinka ul. Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 3691 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/79/09 utrzymanie w czystości i drożności odcinka ul. Nowotarskiej i Kościeliskiej w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na utrzymanie w czystości i drożności odcinka ul. Nowotarskiej i Kościeliskiej o długości 4,3 km, tj. na odcinku od Ronda Dmowskiego (bez Ronda Dmowskiego) do granic z Gminą Kościelisko oraz utrzymanie w czystości i drożności chodników na tym odcinku( znajdujących się przy terenach stanowiących własność Gminy Miasta Zakopane). Zakres zamówienia obejmuje: - utrzymanie tego odcinka drogi na czarno, przystąpienie do robót związanych z odśnieżaniem niezwłocznie po opadzie śniegu, a zakończenie 3 godziny po ustaniu opadu, - chodniki do zimowego utrzymania - odśnieżanie i posypywanie materiałem uszorstniającym, to: - przy Drzewku Wolności - od skrzyżowania z ulicą Kościelną do końca zatoczki przystanku komunikacyjnego, - przy Kolibie - od mostku wjazdowego do Koliby do granic z działką prywatną Kościeliska 20 - znajdująca się za Św. Trójcą, - wywóz śniegu z terenu objętego umową wkalkulowany w cenę ryczałtową usługi, decyzje o wywozie śniegu każdorazowo podejmuje Zleceniodawca, - brak opadu śniegu zobowiązuje Wykonawcę do sukcesywnego czyszczenia tego odcinka drogi sprzętem mechanicznym, - sprzątnięcie po okresie zimowym materiału uszorstniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu drogi o wysokim standardzie utrzymania o długości co najmniej 4 kilometrów. ( słownie: cztery kilometry) Potencjał kadrowy, Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia Potencjał techniczny: Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał ekonomiczny i finansowy Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do siwz, 3. Podpisane oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - stanowiące załącznik nr 1a do siwz 3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lib ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług , z którego będzie wynikać ,że wykonawca świadczył co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu drogi o wysokim standardzie utrzymania o długości co najmniej 4 kilometrów. ( słownie: cztery kilometry) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. ( Zgodnie z art. 26 ust.2b zamawiający informuje ,że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.) 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Drogownictwa i Transportu pok.219 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że: Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.