eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Chorzów: Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5
Numer ogłoszenia: 368825 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350066 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chorzowie, ul. Armii Krajowej 5, 41-506 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497311, 312, faks 032 2464743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w budynku Urzędu Skarbowego w Chorzowie przy ul. Armii Krajowej 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powierzchnia pomieszczeń oraz zamawiany zakres usług: Lp. Przeznaczenie Powierzchnia (w mkw.) Rodzaj nawierzchni PARTER - IV PIĘTRO 1. PARTER SOP 154,84 Wykładzina PCV 2. PARTER 386,72 3. I PIĘTRO 516,34 4. IV PIĘTRO 7,79 Razem 1 065,69 5. II PIĘTRO 551,14 Panele 6. III PIĘTRO 552,01 7. IV PIĘTRO 551,59 Razem 1 654,74 8. PARTER 374,82 Płytki gresowe 9. I PIĘTRO 209,22 10. II PIĘTRO 168,87 11. III PIĘTRO 210,56 12. IV PIĘTRO 200,17 Razem 1 163,64 13. PIWNICA 110,56 Sala Szkoleń Parkiet 14. PARTER 27,03 SOP Parkiet 15. I PIĘTRO 31,12 Sala konferencyjna Parkiet Razem 58,15 16. PARTER 104,13 SOP Lastriko 17. PARTER 15,04 Szyby nad ladami TOALETY -GLAZURA 18. PIWNICA (Łaźnia) 82,33 Ściany 19. 27,96 Podłoga 20. PARTER 140,79 Ściany 21. 41,92 Podłoga 22. I PIĘTRO 156,22 Ściany 23. 44,02 Podłoga 24. II PIĘTRO 156,22 Ściany 25. 44,02 Podłoga 26. III PIĘTRO 156,22 Ściany 27. 44,02 Podłoga 28. IV PIĘTRO 156,22 Ściany 29. 44,02 Podłoga 848,00 Ściany 245,96 Podłoga Lp. Przeznaczenie szt. Rodzaj nawierzchni 1. PARTER 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 1,50 x 2,00 2. 1,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,80 x 2,50 3. 3,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,30 x 2,00 4. 2,00 Wejście główne do Urzędu Przeszklone 2,50 x 5,70 5. 10,00 Okna 1,97 x 2,72 6. 5,00 Okna 1,64 x 1,50 7. 12,00 Okna 1,75 x 2,60 8. 1,00 Okna 1,70 x 1,90 9. 2,00 Okna 1,70 x 2,90 10. 24,00 Okna 1,80 x 2,70 11. 32,00 Okna klatka główna 1,10 x 1,10 12. 16,00 Okna klatka boczna 1,10 x 1,10 13. 3,00 Okna - hol przy SOP 1,70 x 2,00 14. I PIĘTRO 4,00 Okna 1,75 x 2,00 15. II PIĘTRO 4,00 16. III PIĘTRO 4,00 17. IV PIĘTRO 4,00 Razem 16,00 18. I PIĘTRO 38,00 Okna 1,80 x 2,75 19. II PIĘTRO 38,00 20. III PIĘTRO 38,00 21. IV PIĘTRO 38,00 Razem 152,00 22. PARTER 51,00 Drzwi wewnętrzne 23. I PIĘTRO 49,00 24. II PIĘTRO 56,00 25. III PIĘTRO 44,00 26. IV PIĘTRO 47,00 Razem 247,00 27. I - IV PIĘTRO 16,00 Drzwi p.poż. przeszklone 2,50 x 1,90 ARCHIWUM Lp. Przeznaczenie Powierzchnia (w mkw.) Rodzaj nawierzchni 1. ARCHIWUM 104,98 Płytki gresowe 2. ARCHIWUM 424,36 Wykładzina PCV 3. ARCHIWUM 97,36 Beton 4. ARCHIWUM 138,84 Lastriko Razem 765,54 Katalog czynności wchodzący w zakres usług porządkowych: 1. Pokoje biurowe, korytarze, klatki schodowe: a. codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze: - zamiatanie, zmywanie podłóg - odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, - odkurzanie wykładzin podłogowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i pojemników niszczarek, wyposażanie na odpady koszy na śmieci i pojemników niszczarek w worki foliowe, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów, kaloryferów, pulpitów, listew ściennych, luster, - czyszczenie poręczy, - utrzymanie czystości powierzchni umywalek, - mycie przeszklonych drzwi wejściowych do Urzędu (w zakres tej czynności wchodzi obustronne mycie szyb i profili), - sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia, b. co najmniej raz w tygodniu: - mycie przeszklonych drzwi p.poż. ( w zakres tej czynności wchodzi obustronne mycie szyb i profili), - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni drzwi wewnętrznych, - mycie gablot informacyjnych na korytarzach, c. raz w miesiącu, tj. ostatni piątek miesiąca: - odkurzanie mebli tapicerowanych, d. raz na kwartał: - mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e. dwa razy w roku ( do końca kwietnia, do końca października): - mycie okien i parapetów, żaluzji wewnątrz sprzątanych pomieszczeń; w zakres mycia okien wchodzi mycie szyb, profili 2. Sprzątanie i dezynfekcja toalet: a. codziennie, od poniedziałku do piątku, w dni robocze: - zamiatanie, zmywanie podłóg, - utrzymanie czystości powierzchni wyposażenia, w tym luster, umywalek, pisuarów, kaloryferów, muszli klozetowych i kabiny prysznicowej na I piętrze, - opróżnianie pojemników na śmieci, wyposażanie na odpady koszy na śmieci w worki foliowe, - wyposażenie pisuarów i muszli klozetowych w środki chemiczne w postaci kostek zapachowych z koszyczkiem, - wyposażanie łazienek w odświeżacze powietrza, b. raz w miesiącu, tj. trzeci piątek miesiąca: - mycie powierzchni ścian wyłożonych glazurą 3. Archiwum a. dwa razy w roku ( do końca marca, do końca września): - zamiatanie, zmywanie podłóg, 4. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1500 oraz poprzez codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej w godzinach od 800 do 1200 tylko i wyłącznie w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca. Sprzątanie kancelarii tajnej ma się odbywać raz w tygodniu w godzinach od 700 do 1500pod nadzorem pracownika Zamawiającego. Sprzątanie serwerowni ma się odbywać dwa razy w tygodniu w godzinach od 700 do 1500pod nadzorem pracownika zamawiającego. 5. Sprzątanie terenu zewnętrznego: a. w okresie zimowym: odśnieżanie, posypywanie piaskiem lub/i solą, (Wykonawca zobowiązany jest zapewnić piasek i sól), usuwanie skutków gołoledzi na traktach pieszych, chodnikach na terenie objętym przedmiotem zamówienia - 330m2. 6. Detergenty i środki dezynfekujące muszą odpowiadać następującym wymogom: a. atesty PZH, b. brak toksyczności, c. szybkie działanie, d. łatwość wypłukiwania się, e. brak ujemnego wpływu na powierzchnie myte, f. do łazienek i ubikacji preparaty z zawartością chloru, dla pozostałych pomieszczeń preparaty bez zawartości chloru. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin budynku fakt ten zostanie potwierdzony notatką przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A. UL. JANICKIEGO 20B, UL. JANICKIEGO 20B, 60- 54 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147803,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97991,64

  • Oferta z najniższą ceną: 97991,64 / Oferta z najwyższą ceną: 465604,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.