eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych i wyjazdowych warsztatów dla rodzin w ramach projektu Pora na aktywność

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Kraków: zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych i wyjazdowych warsztatów dla rodzin w ramach projektu Pora na aktywność
Numer ogłoszenia: 367289 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340833 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnych i wyjazdowych warsztatów dla rodzin w ramach projektu Pora na aktywność.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych dla rodzin z dziećmi w formie stacjonarnej i wyjazdowej, wg wytycznych: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie treningu kompetencji społecznych w formie: 1) stacjonarnej w wymiarze: a) 3 godzin miesięcznie dla 52 osób w okresie od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku b) 4 godzin miesięcznie dla 52 osób w okresie od 01.01.2011 roku do 30.11.2011 roku 2) wyjazdowej dla 52 osób: a) I etap wyjazd 2-dniowy (integracyjny) w okresie od 18.12.-19.12.2010 roku, b) II etap wyjazd szkoleniowo-integracyjny 4-dniowy dla beneficjentów i ich otoczenia w okresie od 30.04.2011 roku do 03.05.2011 roku 2. Tematyka i forma zajęć W ramach zajęć stacjonarnych dla 20 dorosłych Beneficjentów: 1) Zajęcia teoretyczne - trening kompetencji społecznych a) termin realizacji: od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (w godzinach od 15.00 do 19.00) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę c) liczba godzin: 1 raz w miesiącu po 3 godziny na grupę (łącznie 6 godzin/ grupę) d) osoba realizująca: psycholog e) w trakcie spotkania serwis kawowy (menu w załączniku nr 1 do umowy) f) tematyka zajęć: - przełamywania wyuczonej bezradności z uwzględnieniem oczekiwań uczestników zebranych w trakcie wyjazdu. - autodiagnoza własnych relacji z pozostałymi członkami rodziny, uświadomienie sobie własnych możliwości i wpływu na stan relacji rodzinnych, rozwijanie własnych umiejętności i postaw sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji rodzinnych i kształtowaniu właściwych postaw rodzicielskich, umiejętności reagowania na potrzeby dziecka, zasady współżycia sąsiedzkiego ( jak reagować adekwatnie do sytuacji i nie zrażać sąsiadów do siebie), zajęcia z relaksacji. 2) zajęcia warsztatowe a) termin realizacji: od 01.01.2011 roku do 30.11.2011 roku w soboty w godzinach popołudniowych (w godzinach od 15.00 do 18.00) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych c) liczba godzin: 2 razy w miesiącu po 2 godziny na grupę (łącznie 44 godziny/ grupę) d) w trakcie spotkania serwis kawowy (menu w załączniku nr 1 do umowy) e) każda grupa zrealizuje następującą tematykę zajęć: Zdrowie - tematyka: * fazy rozwojowe dziecka, * profilaktyka badań, * zdrowy i aktywny tryb życia, * inicjacja seksualna, * używki, * antykoncepcja, * opieka nad zwierzętami domowymi( podjęcie decyzji o przyjęciu zwierzęcia do domu, planowanie wydatków, badania, pozbywanie się zwierząt) - osoby realizujące: lekarz pediatra, seksuolog, ginekolog, weterynarz - ilość godzin: 8 kulinaria - tematyka: * kształtowanie umiejętności prawidłowego komponowania posiłków i tworzenia jadłospisu, - osoby realizujące: kucharz./dietetyk - ilość godzin: 4 - miejsce realizacji: kuchnia, Wykonawca zapewni lokal do przeprowadzenia zajęć. - wykonawca zapewnia niezbędne produkty żywnościowe oraz wyposażenie do przeprowadzenia zajęć warsztatowych Prowadzenie domu - Praktyczny Pan/Pani Domu: - tematyka: * zasady utrzymania czystości w domu (ścieranie kurzy, układanie odzieży i bielizny w szafach, mycie i konserwowanie podłóg, przygotowanie miejsca do spania, generalne porządki, segregowanie rzeczy niepotrzebnych, przechowywanie odzieży sezonowej, dbanie o czystość WC i łazienki oraz kuchni), * utrzymanie czystości w piwnicy i w pomieszczeniach gospodarczych, * warsztaty porządek w domu jako nawyk * prowadzenie budżetu domowego - uczestnik otrzyma poradnik i środki czystości (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy). - osoby realizujące: gospodyni domowa - ilość godzin: 8 Pierwsza pomoc - ratownik medyczny: - tematyka: * przechowywanie leków * skład domowej apteczki, * nagłe wypadki ( zasłabnięcia, skaleczenia, oparzenia itp.), * udzielanie pierwszej pomocy - uczestnik otrzyma apteczkę z wyposażeniem(zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy). - osoby realizująca: ratownik medyczny - ilość godzin: 4 Mój wizerunek - tematyka: * ubiór dostosowany do okazji, pory roku, * fryzura, * makijaż * każdy uczestnik przejdzie metamorfozę * każdy uczestnik będzie miał sesje zdjęciową w zakładzie fotograficznym i otrzyma 6 zdjęć , - uczestnik otrzyma zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, lusterko z powiększeniem (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy ). - osoby realizujące: wizażysta/kosmetyczka oraz fotograf - ilość godzin: 8 - miejsce realizacji: zakład kosmetyczno-fryzjerski, zakład fotograficzny - Wykonawca zapewni lokale do przeprowadzenia zajęć. - wykonawca zapewnia kosmetyki niezbędne do przeprowadzenia metamorfozy Umiejętności krawieckie: - tematyka: * przeróbki odzieży, * cerowanie, * przyszywanie guzików, * skracanie i zwężanie odzieży, * wszywanie łat i zamków. - każdy uczestnik otrzyma książkę: ilustrowany kurs kroju i szycia, Oprawa twarda, rozmiar min.220x 295, liczba stron min 160 - osoby realizujące: krawcowa - ilość godzin: 4 - miejsce realizacji: zakład krawiecki Higiena osobista: - tematyka: * mycie ciała i jamy ustnej, * używanie środków do higieny osobistej, *pranie bielizny i odzieży - osoby realizujące: pielęgniarka środowiskowa - ilość godzin: 4 Żywienie rodziny - tematyka: * przechowywania żywności ( lodówka, suchy prowiant ), * prawidłowe przygotowywanie II śniadania do szkoły, * sezonowe przetwory, * zamrażanie * prawidłowe żywienie a otyłość i inne choroby - uczestnik otrzyma książkę kucharską, zestaw plastikowych pojemników na żywność, (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do umowy) - osoba realizująca: dietetyk - ilość godzin: 4 W ramach zajęć stacjonarnych dla 32 dzieci, w tym 2 niepełnosprawnych Zajęcia prowadzone w tym samym czasie co zajęcia dla dorosłych, 1) w okresie od 01.01.2011 roku do 28.02.2011 roku a) w ilości godzin: 6/grupę (1 x w miesiącu po 3 godz.) b) na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun c) dla każdego dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna dla tego dziecka d) w trakcie spotkania poczęstunek (menu w załączniku nr 1 do umowy) e) tematyka: - wyjście do kina w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna - wyjście na basen w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna f) każde dziecko otrzyma okulary do pływania i czepek 2) w okresie 01.01.2011roku do 30.11.2011 roku a) ilość godzin: 44/grupę (2 x w miesiącu po 2 godziny) b) zajęcia prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.16 osobowych c) dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna d) w trakcie spotkania poczęstunek (menu w załączniku nr 1) e) zajęcia prowadzone w tym samym lokalu co zajęcia dla dorosłych f) każda grupa musi zrealizować następującą tematykę zajęć: pierwsza pomoc - tematyka: * nagłe wypadki (zasłabnięcia, skaleczenia, oparzenia) * udzielanie pierwszej pomocy - osoba realizująca: ratownik medyczny - ilość godzin: 4 higiena osobista - tematyka: * mycie ciała i jamy ustnej * używanie środków do higieny osobistej - osoba realizująca: pielęgniarka środowiskowa - ilość godzin: 4 żywienie rodziny - tematyka: * kształtowanie umiejętności prawidłowego komponowania posiłków i tworzenia jadłospisu, * przechowywania żywności ( lodówka, suchy prowiant ), * prawidłowe przygotowywanie II śniadania do szkoły, - osoba realizująca: dietetyk - ilość godzin: 8 - miejsce realizacji: kuchnia - wykonawca zapewnia niezbędne produkty żywnościowe - każde dziecko otrzyma pojemnik na śniadanie do szkoły zdrowy i aktywny tryb życia - tematyka: * gry i zabawy ruchowe * zabawy na świeżym powietrzu - osoba realizująca: trener rekreacji - ilość godzin: 8 diagnozowanie wad postawy oraz zajęcia ruchowe ogólno- rozwojowe oraz rehabilitacyjne - osoba realizująca: rehabilitant / masażysta dokonujący diagnozy + opiekun dla pozostałych dzieci - ilość godzin: 16 zajęcia rekreacyjne dla dzieci - tematyka: * wyjście do kina w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna * wyjście na basen (typu : Aquapark ) w określonych grupach wiekowych pod opieką wykwalifikowanego opiekuna - osoba realizująca: opiekun - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie osobnego opiekuna - ilość godzin: 4 Każde dziecko otrzyma kredki, farby do malowania, blok rysunkowy, książeczki edukacyjne, bajki i wiersze (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do umowy) W ramach wyjazdu integracyjnego dla 52 osób, w tym 20 dorosłych (w tym 3 niepełnosprawnych) i 32 dzieci (w tym 2 niepełnosprawnych) 1) termin realizacji: 18-19.12.2010. wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (do godz.9.00), powrót drugiego dnia w godzinach popołudniowych (pomiędzy 17.00 a 19.00) 2) program wyjazdu: a) trening umiejętności społecznych - komunikacja interpersonalna - zajęcia grupowe dla dorosłych prowadzone w tym samym czasie w 2 grupach max.10-osobowych - ilość godzin: 4h/grupę - osoba prowadząca: psycholog - trening komunikacji interpersonalnej w zakresie: * nabycia umiejętności aktywnego słuchania, * budowania zrozumiałych komunikatów * poszerzenia wiedzy dotyczącej zakłóceń w komunikacji interpersonalnej * kształtowanie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych - porozumiewanie się i współdziałanie * kształtowanie i udoskonalanie umiejętności uzasadniania własnego zdania i formułowania konstruktywnej krytyki -metoda pracy grupowej, z uwzględnieniem następujących technik: * odgrywanie sytuacji komunikacyjnych, * obserwacja, * dyskusja nad pozytywnymi zachowaniami komunikacyjnymi w oparciu o filmy prezentowane przez realizatora, * na początku zajęć wprowadzenie teoretyczne do zagadnienia, * omówienie wyników pracy uczestników b) indywidualne poradnictwo psychologiczne - ilość godzin: 1 godzina na osobę dorosłą - osoba prowadząca: 2 psychologów równolegle - tematyka: optymalizacja samooceny i rozwinięcie motywacji wewnętrznej c) opieka nad dziećmi w czasie trwania zajęć dla rodziców - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie osobnego opiekuna - zajęcia winny być dostosowane do wieku i możliwości dzieci oraz warunków pogodowych - program zajęć dla dzieci: gry i zabawy sportowe, zajęcia plastyczne, projekcje filmów - trening kompetencji społecznych w zakresie twórczego myślenia, - nabycie umiejętności adaptacji pozytywnych wzorców zewnętrznych - organizator zobowiązany jest zabezpieczyć dla dzieci materiały plastyczne, dydaktyczne, gry, sprzęt sportowy, d) kulig - ilość godzin: 3 - zajęcia wspólne dla wszystkich uczestników - kulig w pobliżu max 5 km od miejsca pobytu beneficjentów - zajęcia dostosowane dla dzieci i dorosłych - tematyka: * nauka i trening zachowań w miejscach publicznych * kształtowanie umiejętności organizacji czasu wolnego * doskonalenie umiejętności rodzicielskich W razie niepogody możliwość zwiedzania obiektów zamkniętych - zwiedzanie muzeum, zamku, lub budynku o znaczeniu historycznym dla regionu e) prowadzący zobowiązany jest do uszczegółowienia oczekiwań uczestników w zakresie planowanych zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieci w formie stacjonarnej 3) Menu na wyjazd integracyjny stanowi w załącznik nr 7 do umowy) w ramach wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla 52 osób, w tym 20 dorosłych (w tym 3 niepełnosprawnych) i 32 dzieci (w tym 2 niepełnosprawnych) 1) termin realizacji: 30.04.2011-03.05.2011. Wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (do godz. 9.00) powrót czwartego dnia w godzinach popołudniowych, między 17.00 a 19.00 2) program wyjazdu a) trening przełamywania oporu, nieśmiałości i prezentowania się na forum publicznym - zajęcia grupowe dla dorosłych w 2 grupach max.10 osobowych w tym samym czasie - ilość godzin: 6/grupę - osoba prowadząca: psycholog - metoda pracy: grupowa - techniki: *symulacje sytuacji wywołujących opór, nieśmiałość, w tym wymagających wystąpień publicznych * wprowadzenie teoretyczne * omówienie wyników pracy uczestników - tematyka: * przełamywanie wstydu * wyrażanie własnego zdania b) poradnictwo grupowe - zajęcia grupowe dla dorosłych w grupach max 10osobowych w tym samym czasie - ilość godzin: 6 - osoba prowadząca: psycholog - tematyka: * kształtowanie umiejętności organizacji czasu wolnego * trening relaksacyjny * doskonalenie umiejętności rodzicielskich c) opieka nad dziećmi w czasie zajęć dla dorosłych - na 10 dzieci wymagany jest jeden opiekun - dla dziecka niepełnosprawnego konieczne jest zapewnienie opiekuna dla tego dziecka - zajęcia winny być dostosowane do wieku i możliwości dzieci oraz warunków pogodowych - program zajęć dla dzieci: gry i zabawy sportowe, zajęcia plastyczne, projekcje filmów - trening kompetencji społecznych w zakresie twórczego myślenia, - nabycie umiejętności adaptacji pozytywnych wzorców zewnętrznych - organizator zobowiązany jest zabezpieczyć dla dzieci materiały plastyczne, dydaktyczne, gry, sprzęt sportowy, d) ognisko - w pierwszym dniu wyjazdu e) jednodniowa wycieczka - w odległości max 50 km od miejsca pobytu beneficjentów - ilość godzin: min. 6 - nauka i trening zachowań w miejscach publicznych - kształtowanie kompetencji społecznych - kształtowanie umiejętności korzystania z oferty kulturalnej 3) Menu na wyjazd szkoleniowo-integracyjny stanowi załącznik nr 8 do umowy 3. Miejsce realizacji: 1) wyjazd integracyjny 18-19.12.2010 a) wyjazd należy zorganizować: w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym, w odległości do 150 km od Krakowa (poza terenem powiatu krakowskiego), b) zakwaterowanie w Hotelu Vestina w Wiśle, ul. Malinka 35, 43-460 Wisła c) stołówka winna mieścić się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego; d) pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami, bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody, w tym 2 pokoje jednoosobowe dla przedstawicieli zleceniodawcy (w tym co najmniej 1 z pokoi musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych e) dwie sale do zajęć grupowych, dostępne w wymiarze po 2 godzinny dziennie w trakcie wyjazdu - zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć f) 2 pokoje do zajęć indywidualnych wyposażonych w co najmniej 2 krzesła i stół - do przeprowadzenia zajęć z psychologami. Obie dostępne równolegle po 5 godzin dziennie (łącznie 10 godzin) g) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży dostępne dla dzieci podczas całego pobytu h) Ośrodek, posiada co najmniej 3 pokoje mieszkalne które muszą być dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym dzieci niepełnosprawne i) W odległości max 5 km od ośrodka musi znajdować się atrakcyjna trasa do przeprowadzenia kuligu, podczas którego organizowane zostaną zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji społecznych, a w razie niepogody możliwość zwiedzania obiektów zamkniętych (zwiedzanie muzeum, zamku, lub budynku o znaczeniu historycznym dla regionu) j) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego powinno znajdować się pomieszczenie z kominkiem - grillem; k) Ubezpieczenie: uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejsza niż 10 000 złotych na każdego uczestnika. Wykonawca przedłoży zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu l) Opieka medyczna: dostępna w miejscu pobytu lub w odległości do 15 km (pielęgniarka, lekarz na telefon, ośrodek zdrowia, szpital) 2) wyjazd szkoleniowo -integracyjny a) wyjazd należy zorganizować: w miejscowości górskiej o charakterze turystyczno-wypoczynkowym, w odległości do 150 km od Krakowa (poza terenem powiatu krakowskiego) b) zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym Gwarek w Krynicy Zdrój, ul. Świdzińskiego 18, 33-380 Krynica Zdrój c) stołówka winna mieścić się w budynku zakwaterowania, d) pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawek, z łazienkami, bez ograniczeń w korzystaniu z zimnej i ciepłej wody, w tym 2 pokoje jednoosobowe dla przedstawicieli zleceniodawcy (w tym co najmniej 1 z pokój musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych e) dwie sale do zajęć grupowych, dostępne w wymiarze: dla 2 grup po 12 godzin w trakcie wyjazdu - zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. f) Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć g) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży dostępne dla dzieci podczas całego pobytu h) 1 sala na przygotowanie posiłków (śniadania, kolacje), wraz z wyposażeniem niezbędnym do ich przygotowania dostępne po 1,5 godzinie przed planowaną godziną wspólnego posiłku- rano i wieczorem. i) Ośrodek, posiada co najmniej 3 pokoje mieszkalne które muszą być dostosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne w tym dzieci niepełnosprawne j) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego powinno znajdować się pomieszczenie z kominkiem - grillem; k) w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 200 m od niego winien się mieścić basen, z którego uczestnicy będą mogli korzystać bez ponoszenia dodatkowych opłat w wymiarze 2 godzin na osobę w trakcie pobytu; l) w odległości max. do 50 km od ośrodka zostanie zorganizowana całodniowa wycieczka celem zwiedzania lokalnych zabytków lub innych atrakcji turystycznych podczas którego organizowane zostaną zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji społecznych. ( 6 godzin) m) Ubezpieczenie: uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia na kwotę nie mniejsza niż 10 000 złotych na każdego uczestnika. Wykonawca przedłoży zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu. n) Dostępność opieki medycznej w miejscu pobytu lub w odległości do 15 km (pielęgniarka, lekarz na telefon, ośrodek zdrowia, szpital 3) zajęcia stacjonarne w budynku na terenie miasta Krakowa, w lokalu zapewniony przez Wykonawcę przy ul. Bronowickiej 73 w Krakowie wg. wytycznych : a) dwie sale do zajęć grupowych teoretycznych, dostępne w wymiarze, zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć każda na max. 10 osób, układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. b) Wyposażenie każdej z sal: rzutnik multimedialny z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4 x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć. c) lokale wyposażone w sprzęt i materiały do zajęć warsztatowych ( praktycznych) zgodnie z specyfikacją zajęć ( zakład krawiecki, kuchnia, zakład kosmetyczno - fryzjerski, zakład fotograficzny) d) 2 sale do zajęć dla dzieci z wyposażeniem w zabawki, gry planszowe, materiały plastyczne, telewizor, dvd, filmy dla dzieci i młodzieży do prowadzenia zajęć zgodnie z specyfikacją 4. do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Ubezpieczenie grupowe (NNW - 10 000,00 zł na osobę oraz OC); 2) Opłata klimatyczna; 3) Transport (dowóz i powrót wycieczki) - autokar - (odjazd z trzech miejsc na terenie miasta Krakowa - os. Teatralne 24( Budynek MOPS Filia nr 9), ul. Dietla 64 (Filia nr 6) i al. Słowackiego 46 ( filia nr 7 ), wyjazd z Krakowa w pierwszym dniu w godzinach porannych (08.00 - 10.00), powrót ostatniego dnia w godzinach popołudniowych (17.00 - 19.00); 4) Przedstawienie szczegółowego planu pobytu, z uwzględnieniem harmonogramu zajęć; 5) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: a) komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny) b) długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, c) teczka tekturową lakierowaną na rzepę, d) zeszyt 30 kartkowy w kratkę, e) identyfikator 5. w cenie wyjazdów Wykonawca uwzględni udział 2 osób ze strony Zamawiającego 6. Wykonawca każdorazowo przedstawi szczegółowy program zajęć/konspekt zajęć do akceptacji zamawiającego na 5 dni roboczych przed realizacja usługi. 7. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić listę obecności uczestników zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: pora na aktywność w ramach POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406759,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249175,00

  • Oferta z najniższą ceną: 248450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 285977,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.