eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Pełnienie roli doradcy prawnego w zakresie kontraktowania zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z zasadmi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego (RPO WŁ) w ramach Projektu pn. Wzmocnienie roli szlaku bursztynowego i innych szlaków t



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Wieluń: Pełnienie roli doradcy prawnego w zakresie kontraktowania zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z zasadmi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego (RPO WŁ) w ramach Projektu pn. Wzmocnienie roli szlaku bursztynowego i innych szlaków tematycznych w zintegrowanym produkcie turystycznym województwa łódzkiego
Numer ogłoszenia: 366900 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434280, faks 043 8434263.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli doradcy prawnego w zakresie kontraktowania zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z zasadmi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego (RPO WŁ) w ramach Projektu pn. Wzmocnienie roli szlaku bursztynowego i innych szlaków tematycznych w zintegrowanym produkcie turystycznym województwa łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli doradcy prawnego w zakresie kontraktowania zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego (RPO WŁ), w szczególności obejmujące wykonanie kompletnej dokumentacji przetargowej dla kontraktów (za wyjątkiem opisu przedmiotu zamówienia i wszelkich opracowań lub wyjaśnień związanych z tym opisem) oraz wsparcie Zamawiającego w czasie procedur przetargowych, polegające m.in. na: a) udziale jako członka Zespołu Ekspertów Konsultanta w pracach Komisji Przetargowych lub jako członka Komisji lub w charakterze biegłego, b) udziale w spotkaniach dla Wykonawców, c) pomocy przy redagowaniu odpowiedzi na zapytania Wykonawców oraz rozstrzyganiu protestów, d) konsultacjach z Zamawiającym w zakresie przetargów w siedzibie Zamawiającego lub innego Partnera Projektu w terminach ustalonych z Zamawiającym, co najmniej 1 raz w miesiącu w roku 2009 a następnie 1 raz w kwartale w kolejnych latach realizacji umowy, e) reprezentowaniu Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą lub postępowaniach skargowych przed Sądem Okręgowym. Ponadto Wykonawca: a) przeprowadzi weryfikację dokumentacji zamówień zakontraktowanych przez Zamawiającego do dnia zawarcia niniejszej umowy, b) będzie brał udział w ewentualnych wyjaśnieniach dotyczących procedur oraz dokumentacji kontraktowej jakie mogą zaistnieć podczas składania wniosków o płatność (refundacje poniesionych kosztów) oraz kontroli ze strony Urzędu Marszałkowskiego (instytucji wdrażającej) lub innych instytucji nadzorujących realizację projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawna Rafał Zygmunt, ul. Grodkowska 15 lok. 9, 01-461 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 76000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 76000.00 oferta z najwyższą ceną: 76000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.