eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Świnoujście: Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13.
Numer ogłoszenia: 36482 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 459874 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przebudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Żeromskiego 13. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.27.00.8. 3.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót budowlanych opracowanymi w Pracowni Projektowej architekt Grażyna Strojek, ul. Inspektowa 5, 71-220 Szczecin. 4.Zakres robót obejmuje także niżej wymienione prace- 1-roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, 2-roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, 3-zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, 4-wykonanie na czas budowy zadaszeń, zastaw zabezpieczających itp., 5-roboty związane z usunięciem gruzu, odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem -wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.-, 6-dostarczenie, montaż i demontaż oraz wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, 7-zajęcie pasa drogowego -jezdni, chodnika, pobocza, itd.-, jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 8-sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9-sporządzenie i przekazanie zamawiającemu w trzech egzemplarzach dokumentacji powykonawczej z naniesionymi i podpisanymi przez kierownika budowy nieistotnymi zmianami w stosunku do zatwierdzonej dokumentacji projektowej, jeżeli takie wystąpią w trakcie budowy, potwierdzonymi podpisem przez projektanta, 10-wszelkie inne roboty konieczne do zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 5.Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do siwz: 1-Załącznik nr 10 do siwz - dokumentacja projektowa, 2-Załącznik nr 11 do siwz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)Załącznik nr 12 do siwz - przedmiary robót budowlanych. UWAGA: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 12 do siwz są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy jego realizacji. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 6.Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1- dokumentacja projektowa; 2- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -siwz. 7.Warunki wykonawstwa i organizacja budowy: 1-roboty budowlane będą realizowane na podstawie: a-decyzji Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 26.11.2010 r. , znak: ZN-4150/195/W/2010, zezwalającej na przeprowadzenie na terenie nieruchomości przy ul. Żeromskiego 13 w Świnoujściu prac remontowych i budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym, b-decyzji nr 347/PB/2010 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 14.12.2010 r., zatwierdzającej projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, c-decyzji Nr 494/2013 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 15.05.2013 r., pozwalającej ze stanowiska konserwatorskiego na przeprowadzenie robót budowlanych przy przebudowie i rozbudowie budynku Admirał I oraz przebudowie i nadbudowie budynku towarzyszącego przy ul. Żeromskiego 13 w Świnoujściu, d)decyzji Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 24.06.2013 r., znak: WIM.7230.11.51.2013.DG, zezwalającej Uzdrowisko Świnoujście S.A. na lokalizację w pasie drogowym: ulicy F. Nowowiejskiego (drogi gminnej nr 930089Z - działka nr 135 obręb nr 0001) przyłącza wodociągowego i kanalizacji deszczowej dla budynków Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I, położonych na działkach nr 136 i 137/2 - urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi oraz potrzebami ruchu drogowego, e-decyzji nr 211/PB/2013 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 26.09.2013 r., zmieniającej decyzję z dnia 14.12.2010 r. o udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych; 2-wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy -teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy- od zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; 3-wykonawca zobowiązany jest do: a- zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, b- dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywania terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, c- uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, d- kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, e- przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy; 4-wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5-Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy; 6-wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 7-wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z następujących ustaw: a- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska -Dz. U. z 2013 r. poz. 1232-, b- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U. z 2013, poz. 21, powołane przepisy prawne wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 8-przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane -Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.-; na żądanie zamawiającego, wykonawca w trakcie realizacji robót okaże certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. 8.Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w wyżej wymienionych dokumentach. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji technicznej. 9.Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 10.Wynagrodzenie Wykonawcy: 1- Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z formularzem ofertowym. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 2- Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków wykonawcy związanych z realizacją zamówienia. 11.Rozliczenia i płatności - zgodnie z umową. 12.Odbiór końcowy: 1- Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 2- Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu: a- dziennik budowy, b- dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w trzech egzemplarzach, c- dokumenty wszystkich wbudowanych materiałów i urządzeń: - certyfikaty, - deklaracje zgodności, - atesty, - aprobaty techniczne, - karty techniczne, - dokumenty odniesienia wymienione w deklaracjach zgodności, - karty gwarancyjne dla zainstalowanych elementów stolarki okiennej i drzwiowej obejmujące okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego, - inne dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz wymagane przepisami w tym przepisami ustawy Prawo budowlane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2017- 2013. Projekty indywidualne 5.1.1/2013 pn. - Poprawa jakości usług w zakresie lecznictwa uzdrowiskowego poprzez budowę sieci ośrodków rehabilitacji leczniczej z wyszczególnieniem Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej Admirał I..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KIELART Konserwacja Zabytków Sp. z.o.o., ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17306122,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10601290,87

  • Oferta z najniższą ceną: 10601290,87 / Oferta z najwyższą ceną: 13410137,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.