Ogłoszenie z dnia 2013-01-26
Piła: Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu : Pilski Inkubator Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 36358 - 2013; data zamieszczenia: 26.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 532686 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 'Inwest-Park" Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 49 68, faks 67 212 49 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu : Pilski Inkubator Przedsiębiorczości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu ( nazwa zastępcza - Nadzór Inwestorski ) polegających na kompleksowej obsłudze inwestycji tj. koordynowania, nadzorowania i rozliczania oraz raportowania i sprawozdawczości z przebiegu realizacji inwestycji pn. : Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu : Pilski Inkubator Przedsiębiorczości Inżynier Kontraktu ( zwany dalej Inżynierem ) będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem oraz wymaganiami i wytycznymi RPO Województwa Wielkopolskiego. Wykaz głównych zadań Inżyniera przedstawiony w SIWZ nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inżynier wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Ogólne obowiązki Inżyniera : 1) Inżynier ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 2) Inżynier będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych. 3) Inżynier ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, które będą następstwem nienależytego wykonania usługi nadzoru inwestorskiego, za które odpowiada Inżynier (należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania), w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków Inżyniera. 4) Od Inżyniera wymagane jest stałe utrzymanie jednej osoby posiadającej stosowne pełnomocnictwa do kontaktu z Zamawiającym oraz podejmowania działań bieżących związanych z realizacją zamówienia na budowie w okresie wykonywania robót budowlanych i montażowych aż do zakończenia inwestycji. 5) Inżynier zapewni obecność wskazanej osoby przez cały okres wykonywania tych prac. 6) Inżynier zapewni płynne wykonywanie robót budowlanych, a w tym : a) bieżący kontakt z projektantem w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji, b) wnioskowanie do Zamawiającego najlepszych dla budowanej inwestycji rozwiązań w sytuacjach wymagających zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej, c) w uzasadnionych i dopuszczonych w umowie lub przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych okolicznościach wymagających wykonania zamówień dodatkowych lub rozwiązań zamiennych, przygotowania procedury postępowania o wykonanie robót zamiennych lub zamówień dodatkowych. 2.Do podstawowych zadań Inżyniera przez cały czas trwania umowy będzie należało w szczególności : 1) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej w czasie trwania umowy, komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami Projektu. Zasady i szczegółowe zadania Inżynier określi w Raporcie Wstępnym; 2) Inżynier przyjmie od wykonawcy lub wykonawców robót harmonogramy rzeczowo - finansowe, które będą stanowiły podstawę wykonania i rozliczeń za wykonane roboty; 3) koordynowanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym, koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego oraz organizacja narad w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie; 4) bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych sporach lub problemach oraz czynny udział w ich rozwiązywaniu zgodnie z warunkami umowy o roboty budowlane; 5) reprezentowanie przed instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (PINB, Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy i Wojewódzki Inspektorat Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy, DODP, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność; 6) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych; 7) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań; 8) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty budowlane; 9) monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego realizowanych zadań; 10) wykonywanie dokumentacji faktograficznej z zakresu terenu budowy, postępu robót, czynności odbiorowych i jej archiwizowanie na nośniku cyfrowym z pisemnym komentarzem dla Zamawiającego; 11) opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji aneksu do umowy pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym, z uwzględnieniem odpowiednich przepisów o zamówieniach publicznych i podaniem ich skutków oraz przygotowanie wszelkich dokumentów dotyczących takiego aneksu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracowania Projektowania I Nadzoru Budowlanego REAL-PROJEKT mgr inż. Henryk Wróbel, ul. Śniadeckich 56a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142655,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47478,00
Oferta z najniższą ceną: 47478,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ZAKUP STERYLIZATORA PAROWEGO
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA OSIEDLU KOSZYCE K1-K2 W PILE - Etap IV -
- Zakup i montaż platformy przyschodowej wewnętrznej i zewnętrznej
- Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo-rekreacyjnych itp.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.