eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów biurowych, poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek, materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Lublin: Dostawa materiałów biurowych, poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek, materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części
Numer ogłoszenia: 36145 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13919 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek, materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, poligraficznych, druków, maszyn biurowych, taśm do drukarek, materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 7 części: część 1 - dostawa materiałów biurowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, część 2 - dostawa materiałów poligraficznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, część 3 - dostawa druków różnych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, część 4 - dostawa maszyn biurowych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz, część 5 - dostawa taśm do drukarek, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz, część 6 - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Organizacji Studiów, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz, część 7 - wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Folkloru i Kultury Wsi, zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.21.30 - Ołówki 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.20 - Wytłaczany lub perforowany papier do pisania 22.90.00.00 - Różne druki 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213313,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233727,59

  • Oferta z najniższą ceną: 233727,59 / Oferta z najwyższą ceną: 245352,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów poligraficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Wyganowska EASYPAP, ul. Techniczna 4, 20-151 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34573,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42443,61

  • Oferta z najniższą ceną: 39144,38 / Oferta z najwyższą ceną: 42443,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa druków różnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1589,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1904,94

  • Oferta z najniższą ceną: 1904,94 / Oferta z najwyższą ceną: 1904,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa maszyn biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-PLUS L.A. Koptyra sp. j, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10506,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11960,15

  • Oferta z najniższą ceną: 11960,15 / Oferta z najwyższą ceną: 11960,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa taśm do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1960,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2051,89

  • Oferta z najniższą ceną: 2051,89 / Oferta z najwyższą ceną: 2051,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Organizacji Studiów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PM BROS Agencja Reklamy s.c. Marek Lis, Paweł Stachal, ul. Turystyczna 5A, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27516,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29328,98

  • Oferta z najniższą ceną: 29328,98 / Oferta z najwyższą ceną: 49761,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.