eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2016/2017 z podziałem na trzy zadaniarejon północny, rejon centralny, rejon południowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360598 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kalisz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2016/2017 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338947-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Plac Św. Józefa  5, 62800   Kalisz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. , faks , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2016/2017 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DRP.272.1.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w poszczególnych rejonach Powiatu Kaliskiego (rejonie północnym, rejonie centralnym, rejonie południowym), z których każdy jest niezależną częścią zamówienia, usługi zimowego utrzymania dróg. W każdym rejonie zakres usługi polega na: 1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu koordynatorowi do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności rozpoczęcia akcji czynnej. 2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg konieczności jej rozpoczęcia. 3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii (określonej przez koordynatora do spraw zimowego utrzymania dróg) posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną lub solą zwilżoną solanką na drogach powiatowych w sezonie 2016/2017 w poszczególnych rejonach o następujących długościach: rejon północny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 171,20 km do odśnieżania w tym 47,50 km odcinków dróg do posypywania, rejon centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 143,10 km do odśnieżania w tym 52,58 km odcinków dróg do posypywania, rejon południowy obejmujący sieć dróg o łącznej długości 127,20 km do odśnieżania w tym 41,33 km odcinków dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kaliskiego w sezonie 2016/2017" stanowiącym załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy. Plan zimowego utrzymania dróg, ustala maksymalną ilości kilometrów dróg dla posypywania i odśnieżania w danym rejonie. Faktyczną ilość kilometrów, w ramach limitu do posypywania i odśnieżania, każdorazowo podaje koordynator do spraw zimowego utrzymania dróg, zlecając uruchomienie "Akcji zimowej". 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Jednostkowa ilość mieszanki użytej na m2 nawierzchni powinna zapewnić skuteczną likwidację śliskości - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 900, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 3400, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 5) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość kilometrów w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 1050, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 2800, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 6) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szerokości 5-6 m, solą zwilżoną solanką: 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70% suchej soli drogowej bez pługowania. Ilość mieszanki skutecznie likwidującej śliskość - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 60, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 850, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 2500, d) pługowanie drogi równiarką - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, e) praca koparko-ładowarki na drodze - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 7) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 8) na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przekazywać raporty wygenerowane z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu. 9) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego, do godz. 8:30, (np. faksem lub e-mailem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru (załącznik nr 16). Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty należy składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 10) Do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: sól drogowa zwilżona solanką, 30% solanki (roztwór NaCl o stężeniu 20-25%) + 70 % suchej soli drogowej oraz mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m. 2. W celu wykonania przedmiotu umowy (zawartej dla każdego rejonu oddzielnie), Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę 5 kierowców oraz 2 operatorów sprzętu. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia: Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania od Zamawiającego, składa w siedzibie Zamawiającego wykaz zatrudnionych na umowę o pracę wskazanych wyżej pracowników, sporządzony wg wytycznych określonych w wezwaniu. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. b) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy. c) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt. 1, zatrudnienia na umowę o pracę żądanych osób, co do liczby i charakteru zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę. 3) rodzaj czynności niezbędnych do wykonania w ramach zatrudnienia: kierowanie pojazdami ciężarowymi, kierowanie i obsługa równiarki, kierowanie i obsługa koparko-ładowarki. 3. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 90620000-9, 90630000-2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: rejon północny
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia cześć postępowania ponieważ na zadanie 1 - rejon północny nie złożono żadnej ofert nie podlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Rejon centralny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT286275.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rol-Dróg Zakład Usługowo-Produkcyjny Roboty Drogowo-Budowlane Rafał Świątek ,  ,  Rajsko 2,  62-860,  Opatówek,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 387180,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 387180,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 387180,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Rejon południowy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT256517.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BEDRÓG Roboty Drogowo-Budowlane Sebastian Piętka,  ,  Smółki 1A,  62-840,  Koźminek ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332748,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332748,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 332748,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.