To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36035 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Szczuczyn: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczuczyn w okresie 01.03.2017 r. -31.12.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23685-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczuczyn, krajowy numer identyfikacyjny
45066976600000, ul.
Plac 1000-lecia
23,
19230
Szczuczyn, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
86 273 50 80, faks
86 273 50 81, e-mail
um@szczuczyn.pl
Adres strony internetowej (URL): um.szczuczyn.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: um.szczuczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szczuczyn w okresie 01.03.2017 r. -31.12.2019 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KPO.272.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych wskazanych w opisie zamówienia z wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Szczuczyn, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2016 poz 250 z późn. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017, przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego Nr XX/233/12 z dnia 21 czerwca 2012r., oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczuczyn. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest: 1) przekazywać odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) zlokalizowanej w regionie gospodarki odpadami komunalnymi w województwie podlaskim, zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. RGO Zachodni, obszar Czartoria, 2) przekazywać odebrane od właścicieli frakcje odpadów zebranych selektywnie - w ramach zagospodarowania odpadów - do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach, z zastrzeżeniem, że jeśli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do RIPOK, o którym mowa w ppkt. 1. Wykonawca zobowiązany jest: 1) odebrać każdą zebraną ilość odpadów komunalnych powstałych w gospodarstwach domowych z nieruchomości zamieszkałych ; 2) osiągnąć odpowiedni poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych tj. papier, szkło, metal, tworzywa sztuczne- co najmniej 20% w 2017r.,30% w 2018r. i 40 % w 2019r. wskaźnik liczony zgodnie z art. 3b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. (Dz.U. z 2012r. poz. 645) w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych; 3) ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do nie więcej niż 45% w 2017r., i 40 % w 2018 i 2019r. wagowo całkowitej masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995r. wymaganych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów. Charakterystyka Gminy Szczuczyn w kontekście wyceny przedmiotu zamówienia: 1) powierzchnia Gminy Szczuczyn wynosi 11560 ha, 2) Gmina składa się z miasta Szczuczyn i 29 sołectw (szacuje się, że do 3 % stanowi zabudowa kolonijna i w przysiółkach). Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty zapoznać się ze specyfiką gminy tj. z rozmieszczeniem nieruchomości zamieszkałych, ukształtowaniem terenu oraz systemem dróg gminy Szczuczyn w celu poprawnej wyceny zamówienia, 3) liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Szczuczyn wynosi 6350 osoby 4) systemem zbiórki odpadów komunalnych objęto wszystkie nieruchomości zamieszkałe na terenie Gminy Szczuczyn, 5) łączna liczba złożonych deklaracji na dzień przygotowania opisu przedmiotu zamówienia wynosi 1519 i obejmuje 4672 osób. 6) szacuje się, że w trakcie trwania zamówienia liczba gospodarstw objętych systemem będzie ulegać zmianie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia zmian w harmonogramie odbiorów. Na terenie Gminy Szczuczyn obowiązuje system pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. Właściciele nieruchomości zapewniają wyposażenie nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały okres realizacji zamówienia: 1) worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, wg potrzeb mieszkańców, w ilości wynikającej bezpośrednio z ilości oddawanych odpadów, w zabudowie jednorodzinnej. 2) pojemników do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, w formie gniazd, w zabudowie wielorodzinnej, w ilości i o pojemności uzgodnionej z Zarządcami nieruchomości, zapewniającej właściwe gromadzenie odpadów w okresie między kolejnymi odbiorami. Pojemniki do selektywnej zbiórki powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem, numerem telefonu Wykonawcy, zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, wykonane z materiałów i w sposób zabezpieczający gromadzone odpady przed warunkami atmosferycznymi. Właścicielom i Zarządcom nieruchomości, którzy nie wyposażą nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych, Wykonawca w porozumieniu z nimi, za dodatkową opłatą ponoszoną przez Właścicieli nieruchomości udostępni właściwe pojemniki (umożliwi zakup lub dzierżawę w cenach rynkowych) na czas wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącego rejestru ilości oraz rodzaju odpadów odbieranych z poszczególnych nieruchomości. Rejestr ten prowadzony musi być w sposób elektroniczny, kompatybilny z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego. 6. Częstotliwość wywozu i rodzaje odpadów zbieranych z nieruchomości. Rodzaje odpadów odbieranych z nieruchomości zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram właścicielom nieruchomości, objętym systemem. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości: 1). zmieszanych odpadów komunalnych: - raz na tydzień z budynków wielolokalowych, - raz na dwa tygodnie z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej 2) zebranych selektywnie tworzyw sztucznych, papieru i szkła: - raz w tygodniu z terenów zabudowy wielolokalowej. - raz na miesiąc z terenów zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej, 3) zebranych selektywnie popiołów i żużli w okresie od 1 października do 15 kwietnia: - 1 raz w miesiącu. 4) zebranych selektywnie: - mebli i odpadów wielkogabarytowych- 2 razy w roku. - sprzętów elektrycznych i elektronicznych- 2 razy w roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90533000-2,
90533000-2,
90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT646000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 707880.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zwolnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób; b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej [przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit a; c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 6c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 205 z późn. zm.) Gminy są zobowiązane do zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Wypełniając przesłanki ustawowe, zgodnie z art. 6d ust. 1 burmistrz miasta jest zobowiązany udzielić zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o których mowa w art. 6c, albo zamówienia publicznego na odbieranie i zagospodarowanie tych odpadów. Spółka jest jednoosobową spółką ze 100% udziałem Gminy Szczuczyn bez udziału kapitału prywatnego. Jednocześnie spółka realizuje zadania w zakresie zbierania odpadów komunalnych. Wypełniając łączne przesłanki ustawowe określone w art. 67 ust. 1 pkt.12 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz mając na uwadze przesłanki faktyczne przytoczone powyżej, Zamawiający podjął decyzję o zamiarze udzielenia zamówienia w zakresie odbioru odpadów z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szczuczyn Wielobranżowemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z.o.o. w Szczuczynie, gdyż spółka powołana jest do realizacji zadań Gminy i udzielenie zamówienia jest w interesie Gminy Szczuczyn, jako akcjonariusza spółki.
INNE PRZETARGI SZCZUCZYN
więcej: przetargi SZCZUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.