eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonywanie w 2009 roku wycen szkód powodowanych przez bobry, żubry i wilki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Białystok: Wykonywanie w 2009 roku wycen szkód powodowanych przez bobry, żubry i wilki
Numer ogłoszenia: 35991 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku , ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 740 69 81, faks 085 740 33 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rdos.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w 2009 roku wycen szkód powodowanych przez bobry, żubry i wilki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki na terenie powiatów: 1) białostockiego (Zadanie 1); 2) bielskiego (Zadanie 2); 3) hajnowskiego (Zadanie 3); 4) siemiatyckiego (Zadanie 4); 5) sokólskiego (Zadanie 5); 6) monieckiego (Zadanie 6); 7) augustowskiego (Zadanie 7); 8) wysokomazowieckiego (Zadanie 8); 9) grajewskiego (Zadanie 9). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadań. 3. Każda wycena szkód będzie wykonywana na podstawie pojedynczego wniosku, składanego do Zamawiającego przez poszkodowanego. 4. Pojedynczym wnioskiem będzie podanie złożone przez zgłaszającego szkodę, właściciela, współwłaściciela, posiadacza mienia, u którego wystąpiła szkoda spowodowana przez bobry (w gospodarstwie rolnym, leśnym lub rybackim), żubry (w uprawach, płodach rolnych lub w gospodarstwie leśnym) - bez podziału na poszczególne działki będące własnością lub będące w posiadaniu jednego poszkodowanego oraz bez podziału na poszczególnych współwłaścicieli - i wilki (w pogłowiu zwierząt gospodarskich). 5. W przypadku szkód wyrządzonych przez bobry w użytkach zielonych - narażonych na straty całoroczne - wycena obejmie rozmiar szkód w całym roku. 6. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów dotyczących szacowania szkód wyrządzonych przez bobry, żubry i wilki. 7. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 18 grudnia 2009 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń na szacowanie szkód. 8. Wykonanie szacunku i przedstawienie rozliczenia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego wniosku w sprawie szacowania szkody..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. 3. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wskazane aby osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadały ukończone studia wyższe o profilu przyrodniczym w szczególności: rolnym, leśnym, melioracyjnym, ochrony środowiska, zootechnicznym). Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; b) wykaz wykonanych co najmniej 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rdos.eu/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15 - 554 Białystok, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Pani Edyta Katarzyna Jakubowska - inspektor Oddziału Przyrody i Obszarów Natura 2000 Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, ul. Dojlidy Fabryczne 23, pokój nr 8, tel. (085) 74 06 981 wew 20, faks: (085) 74 06 982, w godz. 9.00 - 15.00; e-mail: ejakubowska@rdos.eu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: powiat białostocki (Zadanie 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: powiat bielski (Zadanie 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powiat hajnowski (Zadanie 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: powiat siemiatycki (Zadanie 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: powiat sokólski (Zadanie 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powiat moniecki (Zadanie 6).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: powiat augustowski (Zadanie 7).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: powiat wysokomazowiecki (Zadanie 8).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: powiat grajewski (Zadanie 9).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie wycen szkód powodowanych w 2009 roku przez bobry, żubry i wilki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.