eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Dostawa kontenerów na odpady komunalne oraz pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358642 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Czempiń: Dostawa kontenerów na odpady komunalne oraz pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338892-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343037-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT", krajowy numer identyfikacyjny 41156520900000, ul. ul. Kościańskie Przedmieście  , 64020   Czempiń, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 826 303, faks 612 826 303, e-mail czo.selekt@czempin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.selekt.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kontenerów na odpady komunalne oraz pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CZO.271.41.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów na odpady komunalne oraz pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy (3) następujące części: 2.1. Część I: Dostawa 26 sztuk kontenerów na odpady komunalne o pojemności 22 m^3 (KP-22) do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu o następujących parametrach: - kontenery otwarte, fabrycznie nowe, - wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej każdego z kontenerów: o długość: 4300 mm, o szerokość: 2300 mm, o wysokość: 2200 mm, - kontenery wykonane zgodnie z normą DIN 30 722, - odbiór hakowy 1200 mm, - dno każdego z kontenerów wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, - boki każdego z kontenerów wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, - drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na trzech (potrójnych) zawiasach, zamykane z blokadą, - płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, - zabezpieczony antykorozyjne, - kolor każdego z kontenerów RAL 6011, - każdy z kontenerów musi być wyposażony w zwijaną plandekę, zaczepy do mocowania plandeki umożliwiające zwijanie plandeki od tyłu kontenera. UWAGA! 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty certyfikat potwierdzający wykonanie kontenerów zgodnie z normą DIN 30 722 (z aktualna datą ważności, identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub inny równoważny dokument w tym zakresie, 2) Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację) potwierdzający wymienione powyżej, wymagane przez Zamawiającego parametry kontenerów oraz fotografię oferowanych kontenerów. 3) Okres gwarancji ustala się na 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 4) Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia w formie telefonicznej. 5) W okresie naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 24 godz. dostarczony zostanie porównywalny towar zastępczy. 2.2. Część II - Dostawa 14 sztuk kontenerów na odpady komunalne o pojemności 15 m^3 (KP-15) do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu o następujących parametrach: - kontenery otwarte, fabrycznie nowe, - wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej każdego z kontenerów: o długość: 3600 mm, o szerokość: 2000 mm, o wysokość: 2100 mm, - kontenery wykonane zgodnie z normą DIN 30 722, - odbiór hakowy 1200 mm, - każdy z kontenerów musi być wyposażony w zwijaną plandekę, zaczepy do mocowania plandeki umożliwiające zwijanie plandeki od tyłu kontenera, - dno każdego z kontenerów wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, - boki każdego z kontenerów wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, - drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na trzech (potrójnych) zawiasach, zamykane z blokadą, - płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, - każdy z kontenerów zabezpieczony antykorozyjne, - kolor każdego z kontenerów RAL 6011. UWAGA! 1) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty certyfikat potwierdzający wykonanie kontenerów zgodnie z normą DIN 30 722 (z aktualna datą ważności, identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub inny równoważny dokument w tym zakresie, 2) Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację) potwierdzający wymienione powyżej, wymagane przez Zamawiającego parametry kontenerów oraz fotografię oferowanych kontenerów, 3) Okres gwarancji ustala się na 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 4) Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia w formie telefonicznej. 5) W okresie naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 24 godz. dostarczony zostanie porównywalny towar zastępczy. 2.3. Część III - Dostawa 30 zestawów pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu o następujących parametrach: - fabrycznie nowe, - jeden zestaw pojemników na świetlówki składa się z trzech stojących pojemników o długościach 600 mm, 1200 mm, 1800mm, wykonane z tworzywa sztucznego, - materiały zastosowane do produkcji pojemników muszą być odporne na działanie czynników atmosferycznych, wysoką i niską temperaturę. UWAGA! 1) Pojemniki muszą posiadać: a) Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, b) opinię w zakresie ochrony przeciwpożarowej, które to dokumenty Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty lub inne równoważne dokumenty w wyżej wskazanych zakresach. 2) Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację) potwierdzający wymienione powyżej, wymagane przez Zamawiającego parametry pojemników oraz fotografię oferowanych pojemników, 3) Okres gwarancji ustala się na 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 4) Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia w formie telefonicznej. 5) W okresie naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 24 godz. dostarczony zostanie porównywalny towar zastępczy. Miejsce dostarczenia kontenerów na odpady komunalne oraz pojemników na świetlówki: Kontenery na odpady komunalne oraz pojemniki na świetlówki w określonych poniżej ilościach i rodzajach należy dostarczyć bezpośrednio na podane również poniżej adresy Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą 64-020 Czempiń, ul. Kościańskie Przedmieście 2: Adresy PSZOK: 1) Brodnica 41 - teren dawnej oczyszczalni ścieków - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki 2) Dolsk - ul. Krupczyn 9 - teren Zakładu Usług Komunalnych - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 3 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 3) Dopiewo - teren ZUK, oczyszczalnia ścieków - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 3 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 4) Granowo - ul. Komunalna - w sąsiedztwie oczyszczalni ścieków - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 5) Grodzisk Wielkopolski - ul. Kościańska - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 4 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 6) Kamieniec - Plastowo - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 7) Kaźmierz - teren ZUK ul. Leśna - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 3 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 8) Komorniki - Plewiska ul. Kolejowa - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 4 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 9) Kościan, Bonikowo - teren dawnego składowiska odpadów - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 4 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 10) Opalenica - teren oczyszczalni - Troszczyn - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 3 kontenery KP-22 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 11) Puszczykowo - ul. Nadwarciańska (przy EKO - RONDO) - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 12) Rakoniewice - Goździn, teren dawnego składowiska odpadów - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 13) Wielichowo - Wielichowo Wieś, teren dawnej hydroforni - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 14) Stęszew - oczyszczalnia ścieków - Witobel - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 15) Zbąszyń - teren ZUK - ul. Topolowa 31a - ilość kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki: 2 kontenery KP-15 i 2 zestawy pojemników na świetlówki; 3. Podane powyżej w SIWZ parametry techniczno - użytkowe są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę oferty na Część I, Część II lub/i Część III w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki, będących przedmiotem dostawy nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca uwzględni w cenie oferowanych kontenerów na odpady komunalne i pojemników na świetlówki koszty z tytułu ich załadunku, transportu do poszczególnych miejsc wskazanych powyżej w pkt 2, ich rozładunku oraz obsługi gwarancyjnej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zamawianych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 6. Poprzez pojęcie rozwiązań równoważnych należy rozumieć rozwiązania gwarantujące wykonanie dostawy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w w/w opisie, a ponadto muszą to być rozwiązania dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kontenery na odpady komunalne i pojemniki na świetlówki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 9. Termin realizacji zamówienia na Część I, Część II lub/i Część III - nieprzekraczalny: 3 tygodnie od dnia udzielenia zamówienia. 10. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 11. Podwykonawstwo: 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców, 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, 4) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, 5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa 26 sztuk kontenerów na odpady komunalne o pojemności 22 m^3 (KP-22) do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania na Część I jest art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W myśl ust. 2 w/w przepisu jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. W niniejszym postępowaniu na Część I nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym niniejsze postępowanie w zakresie Części I musiało zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa 14 sztuk kontenerów na odpady komunalne o pojemności 15 m^3 (KP-15) do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia przedmiotowego postępowania na Część II jest art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W myśl ust. 2 w/w przepisu jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. W niniejszym postępowaniu na Część II nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym niniejsze postępowanie w zakresie Części II musiało zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa 30 zestawów pojemników na świetlówki do Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU TOREX Włodzimierz Łysiak,  torex@onet.eu,  ul.Bojerowa 5,  94-124,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.