eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi przeprowadzki zasobu akt i wyposażenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-13

Lublin: Usługi przeprowadzki zasobu akt i wyposażenia
Numer ogłoszenia: 357933 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330901 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 76, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 46 47 427, faks 81 46 47 427.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzki zasobu akt i wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleks czynności wchodzących w skład przeprowadzki. Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana w dwóch etapach maksymalnie przez okres kolejnych 29 dni kalendarzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z. ETAP I obejmuje następujący zakres i przebieg przeprowadzki: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki zasobu akt sądowych i regałów. 2. Zakres wykonywanej usługi obejmuje: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) akt sądowych oraz regałów (zwanych dalej także mieniem), z trzech budynków Sądu Rejonowego w Lublinie, znajdujących się na terenie miasta Lublin do nowowybudowanego budynku znajdującego się przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku (w chwili obecnej brak numeru administracyjnego). 3. Wykaz przewożonego mienia i dotychczasowa lokalizacja: a) Wydział X - 2000 m bieżących akt - budynek przy ul. Konrada Wallenroda 4d, b) Wydział XI -1400 m bieżących akt i dokumentów - budynek przy ul. Boczna Lubomelskiej 13, c) Wydział XII - 647 m bieżących akt, 18,5 m3 dokumentów, 90 szt. regałów, z tego: - z budynku przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 (647 m bieżących akt, 15 m3 dokumentów i 85 szt. regałów o wymiarach szer. 0,85m x gł. 0,6m x wys. 2m.), - z budynku przy ul. Konrada Wallenroda 4d (pozostałą część dokumentów i 5 szt. regałów), d) archiwum główne - 500 m bieżących akt - budynek przy ul. Krakowskie Przedmieście 76. 4. Na przeprowadzenie mienia objętego etapem I zamówienia przeznacza się maksymalnie 15 kolejnych dni kalendarzowych. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wybranemu Wykonawcy najpóźniej przed podpisaniem umowy. ETAP II obejmuje następujący zakres i przebieg przeprowadzki: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki części wyposażenia i zasobów akt (zwanych dalej także mieniem) wybranych jednostek organizacyjnych Sądu do nowowybudowanego budynku znajdującego się przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku (w chwili obecnej brak numeru administracyjnego). 2. Zakres wykonywanej usługi obejmuje: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) niektórych składników mienia ruchomego i akt bieżących, z budynków Sądu Rejonowego w Lublinie, znajdujących się na terenie miasta Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78, Konrada Wallenroda 4d, Boczna Lubomelskiej 13) i z budynku Wydziału Zamiejscowego w Świdniku do nowowybudowanego budynku przy ul. Kardynała St. Wyszyńskiego w Świdniku i z Wydziału Zamiejscowego w Świdniku (ul. Kard. St. Wyszyńskiego 36) do Lublina (budynek przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 i/lub budynek przy ul. Konrada Wallenroda 4d). 3. Wykaz mienia objętego usługą przeprowadzki: a) trasa z Lublina do Świdnika oraz ze Świdnika do Świdnika: - akta bieżące 1100 m bieżących (+/- 10%); b) trasa z Lublina do Świdnika: - sprzęt komputerowy: - zestawy komputerowe - 87 kompletów (monitor + komputer + klawiatura + mysz), - drukarki i skanery duże - 40 szt., - drukarki i skanery małe - 15 szt., - serwery - 2 szt., - inny drobny sprzęt biurowy/komputerowy np. UPS, switch - 40 szt.; c) trasa ze Świdnika do Lublina: - sprzęt komputerowy: - zestawy komputerowe - 37 kompletów (monitor + komputer + klawiatura + mysz), - drukarki, skanery, niszczarki itp.- 35 szt., - kserokopiarki - 2 szt.; - inny drobny sprzęt biurowy - 40 szt.; - meble i podobne, w ilościach po około 10 - 20 szt.: biurek, szaf aktowych, nadstawek na szafy, foteli obrotowych, krzeseł; - wyposażenie maksymalnie czterech sal rozpraw. Do wyposażenia Sali rozpraw zalicza się: stół sędziowski, stoły i ławy dla stron, pulpit świadka i fotele sędziowskie; - jeden sejf. Mienie wymienione powyżej, przewożone będzie do lokalizacji, o których mowa w punkcie 2, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. Na przeprowadzenie części wyposażenia i zasobów akt wybranych jednostek organizacyjnych Sądu objętych etapem II zamówienia przeznacza się maksymalnie 14 kolejnych dni kalendarzowych. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wybranemu Wykonawcy najpóźniej przed podpisania umowy. Rozpoczęcie etapu II nastąpi po zakończeniu etapu I.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Marek Wijas prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Marek Wijas Transport Ł&M, ul. Rżącka 25, 30-687 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123973,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100962,32

  • Oferta z najniższą ceną: 100962,32 / Oferta z najwyższą ceną: 224553,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.