eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Radom: Zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 35756 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - środki do mycia tarketów, szyb, glazury i sanitariatów 1. Środek do codziennego mycia i konserwacji powierzchni tarketowych 1.1. środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg 1.2. do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylami, 1.3. nie pozostawiający smug i nie niszczący czyszczonych powierzchni, 1.4. zapobiegający ślizganiu, bez zawartości mydła, 1.5. myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy, 1.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1% 1.7. możliwość użycia do maszynowego sprzątania 1.8. przygotowanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych, 1.9. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 1.10. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 2.200 1.11. powierzchnia posadzek do sprzątania wynosi 25.640 m2. 2. Środek do mycia szyb, glazury i innych powierzchni (ponadpodłogowych) 2.1. skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia , 2.2. nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach, 2.3. nie powoduje podrażnień skóry, 2.4. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1 % 2.5. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 2.6. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.320 3. Środek do umywalek, sanitariatów, wanien, brodzików 3.1. skutecznie usuwający kamień osadowy, osad z moczu, rdze, zabrudzenia tłuste, pozostałości mydła 3.2. nie pozostawiający smug 3.3. nie niszczący czyszczonych powierzchni 3.4. usuwa nieprzyjemny zapach 3.5. zastosowanie ręcznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 3.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 1% 3.7. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.390 3.8. powierzchnia łazienek, brudowników, WC do sprzątania wynosi 1.393 m2 Informacje dotyczące dozowników automatycznych i ręcznych -Dostawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących w miejscu wskazanym przez Odbiorcę (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy. -Systemy dozujące są własnością Dostawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Dostawcę na własny koszt. - Dostawca zobowiązany jest do serwisu dozowników przez cały okres trwania umowy. - Zamawiający zastrzega, iż ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. Zakres nr 2 - mydło, płyn do mycia naczyń, proszki do prania i inne artykuły chemiczne 1. Mydło w płynie typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 7200 litrów na okres 2 lat 2. Mydło w kostce typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 100 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 360.000 g na okres 2 lat 3. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 1 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 3600 litrów na okres 2 lat 4. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 litrów na okres 2 lat 5. Szampon do włosów uniwersalny, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 24 litry na okres 2 lat 6. Żyletki typu Polsilver lub inne o równoważnych właściwościach - orientacyjnie 5520 szt. na okres 2 lat 7. Ścierki do podłogi bawełniane rozmiar 60x50 cm - orientacyjnie 1440 szt. na okres 2 lat 8. Zmywaki do naczyń z ostrą powierzchnią, rozmiar 80x50x26 mm - orientacyjnie 720 szt. na okres 2 lat 9. Denaturat, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 84 litry na okres 2 lat 10. Proszek do prania białego typu Dosia lub inny o równoważnych właściwościach, op. 500 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 kg na okres 2 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.71.16.10 - Szampony 33.71.19.00 - Mydło 33.72.11.00 - Żyletki 24.32.25.10 - Alkohol etylowy 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 1.200,00 PLN Zakres nr 2 - 280,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie - zał. Nr 4 do oferty. 5. Karta informacyjna np. ulotka zawierająca parametry techniczne oferowanego wyrobu lub karta charakterystyki produktu. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. nr 309 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. nr 309 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do mycia tarketów, szyb, glazury i sanitariatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do codziennego mycia i konserwacji powierzchni tarketowych 1.1. środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg 1.2. do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylami, 1.3. nie pozostawiający smug i nie niszczący czyszczonych powierzchni, 1.4. zapobiegający ślizganiu, bez zawartości mydła, 1.5. myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy, 1.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1% 1.7. możliwość użycia do maszynowego sprzątania 1.8. przygotowanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych, 1.9. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 1.10. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 2.200 1.11. powierzchnia posadzek do sprzątania wynosi 25.640 m2. 2. Środek do mycia szyb, glazury i innych powierzchni (ponadpodłogowych) 2.1. skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia , 2.2. nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach, 2.3. nie powoduje podrażnień skóry, 2.4. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1 % 2.5. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 2.6. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.320 3. Środek do umywalek, sanitariatów, wanien, brodzików 3.1. skutecznie usuwający kamień osadowy, osad z moczu, rdze, zabrudzenia tłuste, pozostałości mydła 3.2. nie pozostawiający smug 3.3. nie niszczący czyszczonych powierzchni 3.4. usuwa nieprzyjemny zapach 3.5. zastosowanie ręcznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 3.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 1% 3.7. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.390 3.8. powierzchnia łazienek, brudowników, WC do sprzątania wynosi 1.393 m2 Informacje dotyczące dozowników automatycznych i ręcznych - Dostawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących w miejscu wskazanym przez Odbiorcę (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy. - Systemy dozujące są własnością Dostawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Dostawcę na własny koszt. - Dostawca zobowiązany jest do serwisu dozowników przez cały okres trwania umowy. - Zamawiający zastrzega, iż ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mydło, płyn do mycia naczyń, proszki do prania i inne artykuły chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w płynie typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 7200 litrów na okres 2 lat 2. Mydło w kostce typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 100 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 360.000 g na okres 2 lat 3. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 1 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 3600 litrów na okres 2 lat 4. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 litrów na okres 2 lat 5. Szampon do włosów uniwersalny, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 24 litry na okres 2 lat 6. Żyletki typu Polsilver lub inne o równoważnych właściwościach - orientacyjnie 5520 szt. na okres 2 lat 7. Ścierki do podłogi bawełniane rozmiar 60x50 cm - orientacyjnie 1440 szt. na okres 2 lat 8. Zmywaki do naczyń z ostrą powierzchnią, rozmiar 80x50x26 mm - orientacyjnie 720 szt. na okres 2 lat 9. Denaturat, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 84 litry na okres 2 lat 10. Proszek do prania białego typu Dosia lub inny o równoważnych właściwościach, op. 500 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 kg na okres 2 lat.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 24.32.25.10-5, 39.52.58.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.