To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-26
Radom: zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 166676 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35756 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa środków czystości dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres nr 1 - środki do mycia tarketów, szyb, glazury i sanitariatów 1. Środek do codziennego mycia i konserwacji powierzchni tarketowych 1.1. środek do mycia i konserwacji wszystkich podłóg 1.2. do systematycznego stosowania, nadaje się do powierzchni tarketowych, w tym zabezpieczonych akrylami, 1.3. nie pozostawiający smug i nie niszczący czyszczonych powierzchni, 1.4. zapobiegający ślizganiu, bez zawartości mydła, 1.5. myje i konserwuje posadzkę w jednym cyklu pracy, 1.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1% 1.7. możliwość użycia do maszynowego sprzątania 1.8. przygotowanie roztworów roboczych z dozowników automatycznych, 1.9. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 1.10. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 2.200 1.11. powierzchnia posadzek do sprzątania wynosi 25.640 m2. 2. Środek do mycia szyb, glazury i innych powierzchni (ponadpodłogowych) 2.1. skutecznie usuwający tłuste plamy oraz inne zabrudzenia , 2.2. nie pozostawiający smug, posiada przyjemny zapach, 2.3. nie powoduje podrażnień skóry, 2.4. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 0,1 % 2.5. zastosowanie automatycznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 2.6. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.320 3. Środek do umywalek, sanitariatów, wanien, brodzików 3.1. skutecznie usuwający kamień osadowy, osad z moczu, rdze, zabrudzenia tłuste, pozostałości mydła 3.2. nie pozostawiający smug 3.3. nie niszczący czyszczonych powierzchni 3.4. usuwa nieprzyjemny zapach 3.5. zastosowanie ręcznego dozownika - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia systemów dozujących w ilości 50 szt. 3.6. roztwory z użyciem zimnej wody, stężenie r.r. 1% 3.7. orientacyjne zapotrzebowanie (w l) na okres 2 lat: 1.390 3.8. powierzchnia łazienek, brudowników, WC do sprzątania wynosi 1.393 m2 Informacje dotyczące dozowników automatycznych i ręcznych -Dostawca zobowiązany jest do użyczenia i zamontowania systemów dozujących w miejscu wskazanym przez Odbiorcę (przy ujęciach wody) na czas trwania umowy. -Systemy dozujące są własnością Dostawcy i po terminie, w którym strony przestają być związane umową podlegają demontażowi przez Dostawcę na własny koszt. - Dostawca zobowiązany jest do serwisu dozowników przez cały okres trwania umowy. - Zamawiający zastrzega, iż ilość dozowników może ulec zmianie ze względu na potrzebę ich zamontowania w innym miejscu albo ich likwidację. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. Zakres nr 2 - mydło, płyn do mycia naczyń, proszki do prania i inne artykuły chemiczne 1. Mydło w płynie typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 7200 litrów na okres 2 lat 2. Mydło w kostce typu Luksja lub inne o równoważnych właściwościach, op. 100 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 360.000 g na okres 2 lat 3. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 1 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 3600 litrów na okres 2 lat 4. Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny o równoważnych właściwościach, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 litrów na okres 2 lat 5. Szampon do włosów uniwersalny, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 24 litry na okres 2 lat 6. Żyletki typu Polsilver lub inne o równoważnych właściwościach - orientacyjnie 5520 szt. na okres 2 lat 7. Ścierki do podłogi bawełniane rozmiar 60x50 cm - orientacyjnie 1440 szt. na okres 2 lat 8. Zmywaki do naczyń z ostrą powierzchnią, rozmiar 80x50x26 mm - orientacyjnie 720 szt. na okres 2 lat 9. Denaturat, op. 0,5 l. (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 84 litry na okres 2 lat 10. Proszek do prania białego typu Dosia lub inny o równoważnych właściwościach, op. 500 g (dopuszcza się tolerancję wielkości opakowania ?10%) - orientacyjnie 180 kg na okres 2 lat..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.71.16.10 - Szampony 33.71.19.00 - Mydło 33.72.11.00 - Żyletki 24.32.25.10 - Alkohol etylowy 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20304.39 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: mydło, płyn do mycia naczyń, proszki do prania i inne artykuły chemiczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
MORYTO JERZY "ADMOR" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
- Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20304.39
- Oferta z najniższą ceną: 20304.39 oferta z najwyższą ceną: 28266.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.
- P-32-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy gazu ziemnego
- Wykonanie utwardzenia ulicy Nowacia w Radomiu
- P-36/2024: Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych skoncentrowanych środków czystościowych dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
- Dostawa środków czystości w podziale na zadania dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych oraz artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
więcej: Alkohol etylowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.