eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Remont w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta DESANT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357274 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Gorzów Wielkopolski: Remont w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta DESANT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310903-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 311395-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im.Jakuba z Paradyża , krajowy numer identyfikacyjny 365193022, ul. ul. Teatralna  25, 66-400  Gorzów Wielkopolski, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. +48957279515, faks +48957216017, e-mail eharasimowicz@pwsz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publicza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta DESANT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SSdsZP/2454-02/16/EH.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie w budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta DESAT przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części: Część 1: 1) Remont pomieszczeń kuchni na kondygnacjach od VII do II, 2) Wymiana drzwi na EI 30 stalowe w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej. Część 2: 1) Likwidacja dawnych zsypów węglowych, 2) Remont schodów zewnętrznych bocznych na elewacji południowej, 3) Przemurowanie ściany na wysokości VI piętra. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia: I. POMIESZCZENIA KUCHNI NA KONDYGNACJI VII, VI,V, IV, III, II 1. PODŁOGI 1.1 Skucie płytek podłogowych 1.2 Demontaż wykładziny PCV 1.3 Rozebranie podbudów betonowych 1.4 Rozebranie izolacji z płyty pilśniowej 1.5 Wykonanie izolacji z płyt styropianowych z przygotowaniem podłoża 1.6 Ułożenie folii 1.7 Wykonanie warstwy wyrównawczej 1.8 Wykonanie izolacji przeciwwodnej systemowej z folii w płynie z taśmą uszczelniającą z tkaniną wzmacniającą do uszczelnienia ściany z podłoga wraz z narożami gumowymi wklęsłymi i wypukłymi 1.9 Ułożenie płytek typu gres wraz z cokolikiem 2. ŚCIANY 2.1 Skucie płytek ze ścian 2.2 Skucie tynków 2.3 Wykonanie zabudowy z płyt g-k z montażem koniecznych rewizji 2.4 Wykonanie nowych tynków gipsowych 2.5 Izolacja przeciwwodna systemowa z folii w płynie z taśmą uszczelniającą z tkaniną wzmacniającą do uszczelnienia ściany ze ścianą ( w strefach okładzin ceramicznych) 2.6 Licowanie ścian płytkami typu gres 2.7 Malowanie ścian farbą lateksową 2.8 Zabudowa pionów c.o. w płyty g-k wraz z izolacja cieplną z wełny mineralnej 3. SUFITY 3.1 Skucie tynków 3.2 Wykonanie nowych tynków gipsowych 3.3 Wykonanie gładzi gipsowych 3.4 Malowanie sufitów farbą lateksową 4. STOLARKA DRZWIOWA Wymiana stolarki drzwiowej ze skrzydłami wyposażonymi w tuleje wentylacyjne o łącznej pow. 0,022 m2 oraz ościeżnicami obwiedniowymi z certyfikatem do montażu w pomieszczeniach mokrych 5. MONTAŻ LISTEW WENTYLACYJNYCH ( NAWIEWNIKÓW HIGROSTEROWANYCH) W RAMACH OKIENNYCH 6. MONTAŻ WYPOSAŻENIA W ZABUDOWIE STAŁEJ 6.1 Blat (z wyciętymi otworami pod płyty grzewcze - 2szt. w każdym pomieszczeniu o wymiarach max. 0,90x3,0m wraz z słupkami wsporczymi (4 szt.) 6.2 Blat z szafką pod zlewozmywak o wym. max. 4,70x 0,90m wraz z słupkami wsporczymi (4 szt.) 6.3 Odbojnica ścienna o wym. max. 2,30x0,80 m - 1 szt. z płyty wiórowej laminowanej gr. 22 mm 7. INSTALACJA C.O. 7.1 Wymiana instalacji c.o. w zakresie jednego pionu (z przynależnymi grzejnikami w kuchniach i w holach windowych od VII kondygnacji do włączenia pionu w pomieszczeniach przyziemia) 8. INSTALACJE WOD-KAN 8.1 Wymiana pionu wodociągowego w pomieszczeniu gospodarczym (od VII kondygnacji do włączenia w pomieszczeniach przyziemia) 8.2 Wymiana pionu kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniu gospodarczym (od VII kondygnacji do włączenia w pomieszczeniach przyziemia) 8.3 Wymiana podejść dopływowych (w pomieszczeniach kuchennych) 8.4 Wymiana podejść odpływowych (w pomieszczeniach kuchennych) 8.5 Wymiana kratek ściekowych w posadzce w kuchniach 8.6 Wymiana baterii zlewozmywakowej w kuchniach 8.7 Wymiana zlewozmywaka w kuchniach 9. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 9.1 Wymiana instalacji oświetlenia w pomieszczeniach kuchennych 9.2 Wymiana instalacji gniazd wtykowych 230/400 V 9.3. Demontaż i ponowny montaż na czas prowadzenia robót instalacji sygnalizacji pożaru 9.4 Montaż tablic rozdzielczych kuchni II. WYMIANA DRZWI NA DRZWI STALOWE EI 30 PRAWE 1. Demontaż istniejących drzwi drewnianych obitych blachą do pomieszczenia rozdzielni elektrycznej na parterze. 2. Montaż nowych drzwi EI 30 (prawe 0,9 m) wraz z robotami towarzyszącymi. III. LIKWIDACJA DAWNYCH ZSYPÓW WĘGLOWYCH 1. ZSYPY 1.1 Wyburzenie 3 zsypów usytuowanych w elewacji zachodniej. 1.2 Rozbiórka nawierzchni betonowej na dł. ok. 12 m i szerokości,1,80 m grubości 20-25 cm w strefie zsypów. 1.3 Wykop do fundamentów. Wywóz gruzu i ziemi wraz z utylizacją. 1.4. Skucie tynków zewnętrznych ścian piwnic na odcinku 12 m, wykonanie nowych tynków cementowych pod izolację przeciwwodną z papy termozgrzewalnej. 1.5.Przed zasypaniem ścian piwnicy ułożyć folię kubełkową zasypać wykop piaskiem wraz z zagęszczeniem Is >=0,97. 1.6 Odtworzyć nawierzchnię z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej na podbudowie z kruszywa łamanego naturalnego gr 15 cm. 2. POMIESZCZENIE PRZYZIEMIA 2.1 Rozebrać ściankę działową wraz z demontażem drzwi stalowych i wykuciem ościeżnicy. 2.2 Skuć tynk ze ścian zewnętrznych na długości ok. 12,0 m na pełną wysokość oraz ze ścianek działowych na wysokość ok. 1,0 m od poziomu posadzki. 2.3 Wykonać nowe tynki hydrofobowe. 2.4 W trzech oknach osadzić nawiewniki w ramach okiennych. 2.5 Wymienić kratkę wentylacyjną wraz z kominkiem wentylacji grawitacyjnej. IV. SCHODY ZEWNETRZNE BOCZNE (W ELEWACJI POŁUDNIOWEJ) WRAZ Z PODESTEM KLATKI SCHODOWEJ 1. SCHODY 1.1 Rozbiórka i odtworzenie nowych schodów żelbetowych z obłożeniem płytkami klinkierowymi w kolorze jak schody wejścia głównego. 1.2 Rozbiórka istniejącego chodnika z płytek betonowych 35x35 cm 1.3 Rozbiórka istniejących schodów 1.4 Wykonanie ław fundamentowych 1.5 Wykonanie podsypki piaskowej 1.6 Ułożenie izolacji z foli pod płytę schodów zewnętrznych 1.7 Wykonanie schodów żelbetowych 1.8 Wykonanie izolacji mineralnej pod okładziny schodów 1.9. Obłożenie płytkami klinkierowymi pośrednimi i narożnymi z noskami 1.10 Odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej czarnej jak przy schodach wejścia głównego 2. PODEST KLATKI SCHODOWEJ PRZY SCHODACH 2.1 Skucie okładziny z masy lastryko 2.2 Skucie nierówności betonu o gr do 5 cm 2.3 Skucie cokolika 2.4 Włożenie płytek klinkierowych 2.5 Wykonanie cokolika V. PRZEMUROWANIE ŚCIANY NA WYSOKOŚCI 6 PIĘTRA 1. Rozbiórka zdegradowanego fragmentu ściany zewnętrznej 2. Przemurowanie istniejącej ściany na wysokości 6 piętra wraz z robotami odtworzeniowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi 3. Montaż i demontaż niezbędnego rusztowania przyściennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: o Opis zakresu robót objętych zamówieniem - załącznik nr 9 do SIWZ o Przedmiary robót - załącznik nr 10 i 11 do SIWZ o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu, na którym mają być wykonane roboty budowlanej. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych wykonawców po wcześniejszym (min. dwa dni przed terminem wizji lokalnej) pisemnym zgłoszeniu chęci udziału w wizji lokalnej. Wizja odbywać się będzie w obecności upoważnionych osób z ramienia zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4. Obiekt w czasie remontu będzie użytkowany należy organizować roboty w taki sposób, aby użytkowanie obiektu było możliwe. 5. Ekipy wykonawcy będą mogły przebywać w miejscu wykonywania robót budowlanych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 20.00. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia na roboty budowlane. Jednocześnie wykonawca, który zamierza powierzyć część prac podwykonawcy ma obowiązek wskazać tą część zamówienia oraz wskazać nazwę oraz adres firmy podwykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt. 7. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia (cały etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dla części 1: 1 osoba wykonująca roboty ogólnobudowlane, 1 osoba wykonująca roboty sanitarne, jedna osoba wykonująca roboty elektryczne (łącznie 3 osoby zatrudnione na umowę o pracę - cały etat) 2) dla części 2: 1 osoba wykonująca roboty ogólnobudowlane, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 8. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane. 9. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów. 10. Materiały z rozbiórki, które zamawiający uzna za nadające się do dalszego wykorzystania, lub stanowiące wartość złomu wykonawca przekaże osobie wskazanej przez zamawiającego. 11. Zamawiający przewiduje dwuetapowe fakturowanie zadania za wykonanie i odebranie całości robót. 12. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, cena oferty (złoża została jedna oferta) przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.