eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sieci internet oraz dodatkowo usługi internetowe świadczone w technologii DSL łącznie z usługami telefonicznymi skorelowanymi z tą usługą dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Poznań: Usługi sieci internet oraz dodatkowo usługi internetowe świadczone w technologii DSL łącznie z usługami telefonicznymi skorelowanymi z tą usługą dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 355662 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sieci internet oraz dodatkowo usługi internetowe świadczone w technologii DSL łącznie z usługami telefonicznymi skorelowanymi z tą usługą dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: I. Dla I części zamówienia- USŁUGI SIECI INTERNET: Zapewnienie symetrycznego łącza dostępowego full-duplex bez limitu transferu, do lokalizacji Zamawiającego o przepustowości min. 20 Mbps wykonane w technologii światłowodowej. Dostarczane łącze powinno umożliwiać przyłączenie sieci lokalnej Zamawiającego w lokalizacji na ul. Kościuszki 95 w Poznaniu. Do dyspozycji Zamawiającego powinna zostać przydzielona ciągła pula 254 publicznych adresów IP (pełna klasa C) z zakresu statycznej przestrzeni adresowej operatora. Łącze musi umożliwiać zwiększanie przepustowości do 80 Mbps bez wymiany urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu możliwość całodobowego monitoringu łącza i jego wykorzystania poprzez dostęp online do statystyk np. typu MRTG od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01.01.2012 r.) strefy secondary DNS dla domeny poznan.uw.gov.pl i domeny bip-i.pl na swoich serwerach DNS. Zgłoszenia będą przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo przez 7 dni w tygodniu, telefonicznie, pocztą elektroniczną (e-mail) lub faksem. Praca sieci Wykonawcy przez całą dobę, we wszystkie dni w roku, pełniony 24 godzinny dyżur operatorski przeznaczony do bieżącego informowania o stanie połączenia na użytek Zamawiającego. Urządzenia Wykonawcy powinny zapewniać automatyczny restart oraz odnowienie transmisji w przypadku wystąpienia nieprawidłowości pracy. Wykonawca powinien posiadać systemy zapewniające ciągłość zasilania. Sieciowy styk Wykonawcy powinien umożliwiać połączenie z siecią Zamawiającego stykiem Fast Ethernet i być zlokalizowany w budynku przy ul. Kościuszki 95 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. II. Dla II części zamówienia: a) Usługi internetowe świadczone w technologii DSL, b) Usługi telefoniczne skorelowane z ww. usługami internetowymi przy czym za termin skorelowany rozumie się uruchomienie usługi DSL oraz usługi głosowej na tym samym łączu. Zakres ogólny świadczonych usług, czas instalacji oraz miejsca ich instalacji określa załącznik nr 3 do SIWZ. Założenia szczegółowe: 1. Wykonawca musi zestawić na własny koszt połączenia oraz uruchomić urządzenia końcowe we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 2. Zamawiający nie poniesie żadnych opłat instalacyjnych. 3. Wykonawca samodzielnie i na własny koszt dokona cesji numerów wymienionych w załączniku nr 3 na podstawie upoważnienia dostarczonego przez Wykonawcę, 4. W przypadku usługi głosowej zakłada się, że urządzeniem końcowym pozostanie analogowy telefon lub faks. 5. Ogólne wymagania dla usług DSL: 5 adresów publicznych do dyspozycji klienta, bez translacji adresów NAT, bez limitów ilości pobieranych i wysyłanych danych. 6. Wszelkie ewentualne instalacje nie mogą spowodować przerw w pracy i muszą zostać wykonane poza godzinami urzędowania w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów łącza DSL zgodnie z możliwościami technicznymi Wykonawcy bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy ewentualnych zmian prędkości transmisji. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach zamawianych usług, które będą przedmiotem zawartej umowy w ramach ogólnej wartości zamówienia, 9. Dla usług głosowych Zamawiający przeznacza na zakup połączeń określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, jako Cena za połączenia inne kwotę 481,30 zł netto. Zamawiający przez połączenia inne rozumie połączenia nie wymienione w pozycjach od 1 do 4 załącznika nr 4 do SIWZ i oczekuje ich taryfikacji zgodnie z cennikiem Wykonawcy, którego nazwę handlową oraz miejsce publikacji należy również zamieścić w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Dla usług głosowych Wykonawca pobierze miesięczne wynagrodzenie składające się z należnej opłaty abonamentowej oraz faktycznie przeprowadzonych rozmów telefonicznych. W przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego usług głosowych w ilościach zapisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy części II zamówienia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy lub w przypadku przeniesienia łącza bez zmiany jego parametrów), 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zmiana umowy, o której mowa w pkt. 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 455 budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGI SIECI INTERNET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie symetrycznego łącza dostępowego full-duplex bez limitu transferu, do lokalizacji Zamawiającego o przepustowości min. 20 Mbps wykonane w technologii światłowodowej. Dostarczane łącze powinno umożliwiać przyłączenie sieci lokalnej Zamawiającego w lokalizacji na ul. Kościuszki 95 w Poznaniu. Do dyspozycji Zamawiającego powinna zostać przydzielona ciągła pula 254 publicznych adresów IP (pełna klasa C) z zakresu statycznej przestrzeni adresowej operatora. Łącze musi umożliwiać zwiększanie przepustowości do 80 Mbps bez wymiany urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu możliwość całodobowego monitoringu łącza i jego wykorzystania poprzez dostęp online do statystyk np. typu MRTG od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od dnia 01.01.2012 r.) strefy secondary DNS dla domeny poznan.uw.gov.pl i domeny bip-i.pl na swoich serwerach DNS. Zgłoszenia będą przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo przez 7 dni w tygodniu, telefonicznie, pocztą elektroniczną (e-mail) lub faksem. Praca sieci Wykonawcy przez całą dobę, we wszystkie dni w roku, pełniony 24 godzinny dyżur operatorski przeznaczony do bieżącego informowania o stanie połączenia na użytek Zamawiającego. Urządzenia Wykonawcy powinny zapewniać automatyczny restart oraz odnowienie transmisji w przypadku wystąpienia nieprawidłowości pracy. Wykonawca powinien posiadać systemy zapewniające ciągłość zasilania. Sieciowy styk Wykonawcy powinien umożliwiać połączenie z siecią Zamawiającego stykiem Fast Ethernet i być zlokalizowany w budynku przy ul. Kościuszki 95 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi internetowe świadczone w technologii DSL oraz usługi telefoniczne skorelowane z ww. usługami internetowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługi internetowe świadczone w technologii DSL, b) Usługi telefoniczne skorelowane z ww. usługami internetowymi przy czym za termin skorelowany rozumie się uruchomienie usługi DSL oraz usługi głosowej na tym samym łączu. Zakres ogólny świadczonych usług, czas instalacji oraz miejsca ich instalacji określa załącznik nr 3 do SIWZ. Założenia szczegółowe: 1. Wykonawca musi zestawić na własny koszt połączenia oraz uruchomić urządzenia końcowe we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 2. Zamawiający nie poniesie żadnych opłat instalacyjnych. 3. Wykonawca samodzielnie i na własny koszt dokona cesji numerów wymienionych w załączniku nr 3 na podstawie upoważnienia dostarczonego przez Wykonawcę, 4. W przypadku usługi głosowej zakłada się, że urządzeniem końcowym pozostanie analogowy telefon lub faks. 5. Ogólne wymagania dla usług DSL: 5 adresów publicznych do dyspozycji klienta, bez translacji adresów NAT, bez limitów ilości pobieranych i wysyłanych danych. 6. Wszelkie ewentualne instalacje nie mogą spowodować przerw w pracy i muszą zostać wykonane poza godzinami urzędowania w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany parametrów łącza DSL zgodnie z możliwościami technicznymi Wykonawcy bez dodatkowych opłat. Nie dotyczy ewentualnych zmian prędkości transmisji. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości w poszczególnych asortymentach zamawianych usług, które będą przedmiotem zawartej umowy w ramach ogólnej wartości zamówienia, 9. Dla usług głosowych Zamawiający przeznacza na zakup połączeń określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, jako Cena za połączenia inne kwotę 481,30 zł netto. Zamawiający przez połączenia inne rozumie połączenia nie wymienione w pozycjach od 1 do 4 załącznika nr 4 do SIWZ i oczekuje ich taryfikacji zgodnie z cennikiem Wykonawcy, którego nazwę handlową oraz miejsce publikacji należy również zamieścić w załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Dla usług głosowych Wykonawca pobierze miesięczne wynagrodzenie składające się z należnej opłaty abonamentowej oraz faktycznie przeprowadzonych rozmów telefonicznych. W przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego usług głosowych w ilościach zapisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia finansowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.