eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego oraz warsztatów psychologiczno -artystycznych decoupage.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Bochnia: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego oraz warsztatów psychologiczno -artystycznych decoupage.
Numer ogłoszenia: 355264 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bochni , ul. Karolina 14 D, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6125990, faks 014 6125990.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego oraz warsztatów psychologiczno -artystycznych decoupage..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu i warsztatów dla osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: I. Kurs komputerowy na poziomie podstawowym (bez egzaminu) dla 12 beneficjentów projektu II. Warsztaty psychologiczno-artystyczne decoupage dla 15 beneficjentów projektu. 3.Minimalny zakres tematyczny szkolenia w części I zamówienia musi obejmować następujące zagadnienia: wstęp do pracy na komputerze, praca na plikach i folderach, proste programy, podstawy Internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej, podstawy poczty elektronicznej. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia w części II zamówienia musi obejmować: zajęcia motywacyjne z psychologiem -terapeutą, przygotowywanie przedmiotów do ozdabiania, komponowanie motywów w tło, warsztaty tworzenia biżuterii oraz ozdabianie przedmiotów papierem i tkaniną. 4.Czas trwania szkolenia w części I i części II : po 60 godzin dydaktycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę określoną w Części nr I i/lub Części nr II przedmiotu zamówienia lub usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, tj. szkolenie zawierające moduł obejmujący przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w części nr I będzie dysponował: a) lokalem, wyposażeniem, sprzętem (minimum 12 stanowisk komputerowych z Internetem) i pomocami dydaktycznym adekwatnymi do tej części zamówienia i umożliwiającymi realizację szkolenia b) aktualnym certyfikatem systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydanym wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydana przez kuratora oświaty na podstawie obowiązujących przepisów o systemie oświaty potwierdzające wysoki standard jakości usługi szkoleniowej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. 2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w części nr I będzie dysponował a) odpowiednimi narzędziami i materiałami do prowadzenia zajęć i pomocami dydaktycznymi adekwatnymi do tej części zamówienia i umożliwiającymi jego realizację. b) aktualnym certyfikatem systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydanym wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydana przez kuratora oświaty na podstawie obowiązujących przepisów o systemie oświaty potwierdzające wysoki standard jakości usługi szkoleniowej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w cześci nr I będą dysponować co najmniej wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie komputerowym. 2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w cześci nr II będą dysponować co najmniej 2 wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na warsztatach decoupage, a także dodatkowo profesjonalnego psychologa -terapeutę do prowadzenia zajęć motywacyjnych. 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.2. W celu wykazania, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek złożyć opis-Program szkolenia stanowiący załącznik do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia.powiat.pl lub www.wrotamalopolski.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul Karolina 14 D pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bochni 32-700 Bochnia ul. Karolina 14 d pokój nr 8 dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Zamówienie finansowane jest za środków Europeiskiego Funduszu Społecznego w związku z realizajją projektu nr WNDK-PKOL.07.02.01-12065/09...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie kursu komputerowego na poziomie podstawowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kurs komputerowy na poziomie podstawowym (bez egzaminu) dla 12 beneficjentów projektu 2.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: wstęp do pracy na komputerze, praca na plikach i folderach, proste programy, podstawy Internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej, podstawy poczty elektronicznej. 3.Czas trwania szkolenia 60godzin dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie: Decoupage i biżuteria - rękodzieło artystyczne krok po kroku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warsztaty psychologiczno-artystyczne decoupage dla 15 beneficjentów projektu. 2.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować: zajęcia motywacyjne z psychologiem -terapeutą, przygotowywanie przedmiotów do ozdabiania, komponowanie motywów w tło, warsztaty tworzenia biżuterii oraz ozdabianie przedmiotów papierem i tkaniną. 3.Czas trwania szkolenia 60 godzin dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.