eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Rewaloryzacja Zamku ¯upnego w Bochni - etap pierwszy, ratunkowy



Og³oszenie z dnia 2024-05-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewaloryzacja Zamku ¯upnego w Bochni – etap pierwszy, ratunkowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bochnia.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewaloryzacja Zamku ¯upnego w Bochni – etap pierwszy, ratunkowy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-90e88b6a-0099-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00332480

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054613/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.17 Rewaloryzacja Zamku ¯upnego w Bochni – etap pierwszy, ratunkowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90e88b6a-0099-11ef-885b-8267c0608453

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym
a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@um.bochnia.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w instrukcjach:
1) Komunikacja w postêpowaniu- instrukcja interaktywna
2) Oferty, wnioski i prace konkursowe- instrukcja interaktywna
dostêpne na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w zak³adce centrum pomocy>instrukcje interaktywne.
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane
w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ rozdzia³ XI
KOMUNIKOWANIE SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI (nie dotyczy sk³adania ofert)
1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) dostêpnych na stornie https://ezamowienia.gov.pl. lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: zp@um.bochnia.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Bochnia reprezentowan± przez Burmistrza Miasta Bochnia, z siedzib± przy ul. Kazimierza Wielkiego 2, 32-700 Bochnia;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Bochnia tel. (014) 61-49-110, e-mail: iod@um.bochnia.pl*;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem jest zadanie pn.: Rewaloryzacja Zamku ¯upnego w Bochni – etap pierwszy, ratunkowy.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu budynku Zamku ¯upnego w Bochni.
3. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe
2) wykonanie wiê¼by dachowej
3) wykonanie stropu nad pierwszym piêtrem budynku
4) wykonanie nadpro¿y
5) wykonanie robót murowych i warstw poziomych
6) monta¿ rynien
7) roboty w zakresie stolarki zewnêtrznej
4. Szczegó³owy zakres robót okre¶la przedmiar robót, dokumentacja projektowa (1_ZAKRES WYKONYWANYCH PRAC i szczegó³owy ich opis zawarty w pozosta³ej dokumentacji projektowej), STWiOR, pozwolenie na budowê, pozwolenie konserwatorskie oraz projektowane postanowienia umowy.
5. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych
6. W celu prawid³owego sporz±dzenia oferty Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznanie zostanie oferta, która w sumie uzyska
najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o podane kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art.109 ust.1 pkt 1, 4, 5, 7 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, a umo¿liwiaj±ce ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia w nastêpuj±cym zakresie:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci techniczne lub zawodowe.
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca spe³nia³ wymienione poni¿ej minimalne poziomy zdolno¶ci dotycz±ce niezbêdnego wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, który przez co najmniej 18 miesiêcy bra³ udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury wraz z o¶wiadczeniem, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
o których mowa w rozdziale V SWZ i za¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI.2.punkt od (1-3) SWZ.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w rozdziale VI.2 pkt 1, 2, 3 SWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, (VI.2. pkt 2, 3 SWZ);
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. (VI.2. pkt 1 SWZ)
2. Dokumenty o których mowa w pkt 1 a) i b) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; (nie dotyczy niniejszego postêpowania)
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; (nie dotyczy niniejszego postêpowania)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: (nie dotyczy niniejszego postêpowania).
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15 000 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych i 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934.
4. Wadium w formie niepieniê¿nej (porêczeñ, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postêpowania powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta.
5. Wymóg u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc± w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w tym równie¿ komunikacji w zakresie przekazywania zamawiaj±cemu dokumentu stanowi±cego potwierdzenie wniesienia wadium.
6. Wadium w formie niepieniê¿nej Wykonawca sk³ada wraz z ofert± przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”
7. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
8. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
9. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowo zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy.
10. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do wyznaczonego terminu sk³adania ofert znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spó³ki cywilnej lub cz³onkowie konsorcjum) maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego musz± do³±czyæ do oferty stosowne pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e upe³nomocnieni s± uprawnieni do reprezentowania w postêpowaniu i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
4. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upowa¿nionej/upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy zaakceptowanego przez
obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ zgodnie z warunkami okre¶lonymi w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a ponadto w poni¿ej wymienionym zakresie:
1) terminu wykonania z powodu:
a) gdy wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych, badañ lub ekspertyz, spowoduje niemo¿no¶æ dotrzymania terminu realizacji zamówienia,
b) wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, b±d¼ te¿ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
c) zdarzenia bêd±cego skutkiem dzia³ania si³y wy¿szej, którego wyst±pienia strony umowy nie mog³y przewidzieæ, a które uniemo¿liwia wykonawcy realizacjê jego zobowi±zania wynikaj±cego
z niniejszej umowy,
d) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych lub d³ugotrwa³ych niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonywania,
e) wstrzymania robót przez w³a¶ciwy organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f) wyst±pienia udokumentowanych przez Wykonawcê, niezawinionych przez niego opó¼nieñ w dostawie materia³ów,
g) zawieszenia, opó¼nienia lub przestoju w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie wynikaj±cego z winy Wykonawcy,
h) przed³u¿enia siê okresu uzyskiwania wymaganych prawem opinii i zezwoleñ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê;
2) zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) zmniejszenia/ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w przypadku, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub gdy wykonanie takiego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn obiektywnych, niezale¿nych od stron umowy, przy czym na skutek zmniejszenia/ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiaj±cego warto¶æ ca³ego przedmiotu umowy nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 85 % wynagrodzenia brutto Wykonawcy okre¶lonego w § 10 ust. 1, ustalonego na dzieñ zawarcia umowy,
b) zmiany pierwotnie przyjêtej technologii wykonania robót w stosunku do za³o¿eñ zawartych dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej (jak wy¿ej) albo ofercie, w przypadku:
-gdy zmiana podyktowana bêdzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie czy polepszeniem warunków eksploatacji,
-gdy wykonanie w technologii wskazanej w wykonanej dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej albo ofercie stanie siê niemo¿liwe,
-gdy zmiana wynika z b³êdów w wykonaniu dokumentacji projektowej,
-konieczno¶ci zrealizowania robót przy zastosowaniu innego rozwi±zania technologicznego,
w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcze¶niej rozwi±zania grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy
c) zmiany materia³ów budowlanych i/lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej w przypadku:
-gdy ich wykorzystanie stanie siê niemo¿liwe (w szczególno¶ci :niedostêpno¶æ na rynku lub wycofanie z rynku lub zast±pienie innymi lub b³êdy w wykonanej dokumentacji projektowej),
-gdy podyktowana bêdzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie lub zmian± przepisów prawa,
-konieczno¶ci zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych (materia³ów budowlanych i/lub urz±dzeñ) w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych wcze¶niej rozwi±zañ technicznych grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy

Pozosta³e zmiany opisane w § 18 projektowanych zapisów umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Oferta musi zawieraæ:
1) wype³niony i podpisany formularz oferty - na za³±czniku Nr 1;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców) – na za³±czniku Nr 2;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - na za³±czniku Nr 3;
4) o¶wiadczenie wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
(je¿eli dotyczy);
5) zobowi±zanie innych podmiotów, o którym mowa w rozdziale VI.6. pkt 3 SWZ – (je¿eli dotyczy) - na za³±czniku Nr 4;
6) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli dotyczy) - na za³±czniku Nr 5;
7) kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót;
8) dowody potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferty w przypadku oferowania materia³ów równowa¿nych, o których mowa w rozdziale XII SWZ (je¿eli dotyczy);
9) za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy);
10) pe³nomocnictwo, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne) zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z art.58 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (je¿eli ofertê i za³±czone do niej dokumenty podpisuj± osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwa udzielone przez osobê/osoby ujawnion± w rejestrze lub ewidencji), pe³nomocnictwo musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e upe³nomocnieni s± uprawnieni do zaci±gania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy lub podmiotów wystêpuj±cych wspólnie;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.