eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Raciąż

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Raciąż: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Raciąż
Numer ogłoszenia: 355178 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301274 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż, ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 679 12 80, faks 23 679 12 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Raciąż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych oraz roboty budowlane przy szkołach podstawowych w ramach projektu - Wsparcie oddziałów przedszkolnych w gminie Raciąż współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Raciąż wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: CZĘŚĆ NR 1 - ORGANIZACJA/DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW Pakiet nr 1: Zakup wyposażenia i montaż oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni wraz z ogrodzeniem placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. Pakiet nr 2: Wykonanie ogrodzenia placu zabaw Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. Pakiet nr 3: Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod piaskownicą i karuzelą dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. w Raciążu. Pakiet nr 4: zakup wyposażenia i montaż placu zabaw dla Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. CZĘŚĆ NR 2 - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ Pakiet nr 1: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Uniecku. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 2: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Krajkowie. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 3: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz.Raciąż. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci. Pakiet nr 4: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. Pakiet nr 5: Dostosowanie pomieszczeń w Oddziale Przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. - dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci, - modernizacja toalet dla personelu. CZĘŚĆ NR 3 - WYPOSAŻENIE Pakiet nr 1: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Pakiet nr 2: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup wyposażenia lub doposażenia kuchni, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Pakiet nr 3: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. Raciąż. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. Pakiet nr 4: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - zakup i montaż zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. Pakiet nr 5: Zakup wyposażenia do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż mebli i wyposażenia, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. CZĘŚĆ NR 4 - SPRZĘT ICT, AUDIOWIZUALNY, TABLICE INTERAKTYWNE Z OPROGRAMOWANIEM, KSEROKOPIARKI Pakiet nr 1: Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Uniecku. Pakiet nr 2: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Krajkowie. Pakiet nr 3: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach z lokaliz. Raciąż. Pakiet nr 4: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Koziebrodach. Pakiet nr 5: Zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, kserokopiarki do Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starym Gralewie. 2. Wszystkie dostarczone materiały, pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji dla części I i IV: 36 miesięcy od dnia odbioru, dla części II-III: 24 miesiące od dnia odbioru. Miejsce dostawy - w/w oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych. 3 . Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. zgodnie z przyjętym podziałem na części nr 1, nr 2, nr 3, i nr 4. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. b) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.34.30 - Odkurzacze 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL Działanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu Upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostosowanie pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12165,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15967,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74439,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76581,34

  • Oferta z najniższą ceną: 76581,34 / Oferta z najwyższą ceną: 76581,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiark

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71500,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73152,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89959,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.