Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Wrocław: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia
Numer ogłoszenia: 35428 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3200100, faks 71 3487991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie okresowych przeglądów i badań technicznych, bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wraz z serwisem ogumienia, samochodów służbowych, będących w dyspozycji IMGW-PIB OWr z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30. Wykaz samochodów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe. 2. Wykonawca jest zobowiązany naprawiać i konserwować samochody objęte usługą w zakresie zapewniającym wymaganą przepisami sprawność techniczną. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i marek samochodów objętych usługą. 4. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie bieżących zleceń Zamawiającego i w każdej części obejmuje w szczególności świadczenie usługi kompleksowych przeglądów i napraw samochodów połączonej z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych w następującym zakresie czynności: a) przeglądy okresowe - gwarancyjne, pogwarancyjne; b) naprawy wynikające z przeglądów; c) wykonywanie badań technicznych (przeglądów rejestracyjnych); d) bieżące naprawy będące wynikiem awarii; e) wymianę i wyważanie opon i felg oraz wykonywanie wulkanizacji opon. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności. 2. Wykonywanie przeglądów i napraw w sposób fachowy, sprawny i dokładny, zgodnie z zaleceniami producenta danej marki pojazdu. 3. Zamawiający wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy była wyposażona w komputer do obsługi diagnostycznej samochodów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe. 4. Wykonawca jest zobowiązany udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, natomiast na wszystkie części zamienne gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. 5. Stacje serwisowe Wykonawcy muszą się znajdować w odległości zapewniającej dojazd w czasie nie dłuższym niż do warsztatu odległego maksymalnie 20 km od siedziby Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30. 6. Przeglądy i naprawy realizowane w okresie gwarancji samochodu poza Autoryzowanymi Stacjami Obsługi (ASO) muszą być wykonane zgodnie z warunkami i zaleceniami technicznymi oraz specyfikacjami, ustalonymi przez producenta samochodu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania przez Wykonawcę możliwości montażu części tzw. zamienników dopuszczonych przez producenta pojazdu oraz możliwość przekazywania Wykonawcy zakupionych przez siebie części zamiennych. 8. Cena roboczogodziny, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, winna uwzględniać wszystkie narzuty oraz ewentualne rabaty; będzie ona obowiązywać w odniesieniu do wszystkich zleceń przyjętych w okresie obowiązywania umowy. 9. Faktury VAT powinny ujmować oddzielnie koszty robocizny i materiałów, oraz ilości roboczogodzin. 10. Przekazanie przez Zamawiającego samochodów do przeglądu lub naprawy bieżącej bądź awaryjnej będzie się odbywać każdorazowo na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia. 11. Podstawą do rozpoczęcia naprawy przez Wykonawcę jest zaakceptowanie kosztów zlecanej naprawy przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca przyjmując samochód do przeglądu lub naprawy i otwierając zlecenie poda kalkulację kosztów. Zostanie ona zatwierdzona przez Zamawiającego osobiście, telefonicznie lub mailem. W przypadku planowanego przez Wykonawcę rozszerzenia zakresu prac jest on zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację dodatkowych kosztów celem uzyskania ich akceptacji według wyżej podanych zasad. 12. Rozliczenie naprawy bieżącej bądź awaryjnej jak i będącej wynikiem przeprowadzonego przeglądu okresowego będzie się odbywać każdorazowo na podstawie stawki godzinowej netto (roboczogodziny) podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym. Za podstawę obliczeń będą przyjmowane normy czasowe producenta. 13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odbiór samochodów Zamawiającego podstawianych do przeglądu lub napraw na stacji serwisowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00. 14. Wykonanie przeglądu okresowego powinno być zrealizowane w terminie 24 godzin licząc od momentu przejęcia pojazdu od Zamawiającego celem wykonania określonej usługi. 15. W przypadku gdy czas naprawy samochodu przekracza 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na życzenie Zamawiającego możliwość skorzystania z samochodu zastępczego do czasu wykonania usługi. 16. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach świadczonych usług zapewnił obsługę techniczną samochodów należących do Zamawiającego w zakresie: a) wykonywania napraw będących wynikiem awarii, b) wykonywania okresowych przeglądów technicznych i rejestracyjnych, c) wykonywania napraw elektromechaniki pojazdowej, d) wymiany / montażu części, e) wymiany / uzupełniania materiałów eksploatacyjnych. 17. W przypadku braku wymaganej prawem (art. 83-85 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2012 r., nr 0, poz. 1137) certyfikacji dla stacji serwisowej Wykonawcy, uprawniającej do wykonywania badań technicznych (przeglądów rejestracyjnych) zgodnie Rozporządzeniem MTBiGM z 26.06.2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. z 2012 r., poz. 996), Zamawiający dopuszcza w tym zakresie obsługę samochodów objętych przedmiotem zamówienia przez uprawnione stacje diagnostyczne (podwykonawców).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług obejmujących przeglądy i naprawy samochodów, o łącznej wartości brutto minimum 80000,00 zł oraz załączyć dowody potwierdzające, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę w pełni wyposażonego warsztatu serwisowego w odległości zapewniającej dojazd w czasie nie dłuższym niż do warsztatu odległego maksymalnie 20 km od siedziby Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30 (odległość warsztatu od siedziby Zamawiającego jest rozumiana jako najkrótsza trasa samochodowa pomiędzy warsztatem a siedzibą Zamawiającego);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę co najmniej 2 osób odpowiedzialnych za stałą współpracę z Zamawiającym posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. pracownicy merytoryczni posiadający wiedzę z zakresu przedmiotu zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawcy winni udokumentować wykonanie co najmniej dwóch usług obejmujących przeglądy i naprawy samochodów, o łącznej wartości brutto minimum 80000,00 zł oraz przedstawić dowody, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - przeglądy okresowe (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy - wybrane usługi standardowe (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Parafowany przez wykonawcę Projekt umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ). 6. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru); b) dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 7. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w sytuacji, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach Umowy zawartej z Wykonawcą. 3. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 2, Zamawiający ma prawo dokonywać zmian Umowy dotyczących w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia; b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy wraz z numerami telefonów, faksów, adresami poczty elektronicznej, etc. - zmiany w tym zakresie nie wymagają formy aneksu do Umowy; c) doprecyzowania treści Umowy w przypadku pojawienia się rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych w niej pojęć, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; d) zmiany siedziby jednej ze Stron Umowy; e) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy, a mających wpływ na wykonanie niniejszej Umowy (dot. m. in. najniższego wynagrodzenia). 4. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług Strony Umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IMGW-PIB Oddział we Wrocławiu, 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30, pok. 18, I p., od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00 lub na wniosek wykonawcy pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 10:00, miejsce: IMGW-PIB Oddział we Wrocławiu, 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30, pok. 18, I p.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Usługa napraw pojazdów osobowych i ciężarowych oraz przeglądów pojazdów i zabudów
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.