eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Gliwice: Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 354194 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny , ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy w następujących maksymalnych ilościach: 1) Papier komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, ilość składanek: 600, ilość warstw: 3, format: 240x12 cali - 20 kartonów (karton=600 składek) 2) Papier komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, ilość składanek: 1800, ilość warstw: 2, format: 240x6 cali 280 kartonów (karton=1800 składek), 3) Papier do drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych A3, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 108 ? 3 mic, białość min. 161 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,8-5,0 %, gładkość 180 ? 50 cm3/min (z obu stron) - 50 ryz (ryza=500 ark.) 4) Papier do drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych A4, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 108 ? 3 mic, białość min. 161 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,8-5,0 %, gładkość 180 ? 50 cm3/min (z obu stron) - 3100ryz (ryza=500 ark.), 5) Papier ksero A3, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 103 ? 3 mic, białość min. 146 CIE ( z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 % - 360 ryz (ryza=500 ark.) 6) Papier ksero A4, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 103 ? 3 mic, białość min. 146 CIE ( z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 % - 10 000 ryz (ryza=500 ark.), 7) Papier ksero A4 kolor, gramatura 80 ? 2 g/m2 (przykładowe kolory: czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy) - 50 ryz (ryza=500 ark.), 8) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 594 mm, średnica rolki 50 mm - 20 rolek, 9) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 610 mm, średnica rolki 50 mm - 90 rolek, 10) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 914 mm, średnica rolki 50 mm - 100 rolka, 11) Papier w rolce, gramatura 80 g/m2, wymiary 17 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 20 rolek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania: 1) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do ogłoszenia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, 2) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a) składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http:licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.um.gliwice.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie pod adresem http:licytacje.uzp.gov.pl (jeżeli nie są jeszcze zarejestrowanymi użytkownikami) oraz do przesłania swojego LOGINu zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wymagania techniczne: komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty (brutto) wyrażoną w złotych, z dokładnością do jednego grosza, przy czym wartość cyfrową groszy należy oddzielić od wartości cyfrowej złotych kropką. 5. Oferta złożona przez wykonawcę winna być korzystniejsza od najniższej oferty, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert. 7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę. 8. Minimalna wysokość postąpienia 500.00 PLN..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Termin zakończenia licytacji upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 20.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds. zamówień publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 7 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 9:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Termin zakończenia licytacji upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w przeciągu 5 minut nie zostanie złożona kolejna oferta..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Wnioski o dopuszczenie do licytacji, wraz z dokumentami i oświadczeniami, należy składać osobiście lub pocztą, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Gliwicach Biuro Obsługi Interesantów stanowisko ds. zamówień publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę papieru do urządzeń drukujących i kserograficznych przez okres 24 miesięcy 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej zobowiązani będą do złożenia w siedzibie zamawiającego - nie później niż dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia formularza cenowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia na kwotę wynikającą z oferty. 5) W przypadku, gdy umowę podpisuje inna osoba/osoby niż wskazana(e) w dokumentach rejestrowych należy złożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z wypisem z odpowiedniego rejestru. 6) Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Pani Joanna Bester, Wydział Organizacyjny, tel. +48 32 239-12-06, Pan Grzegorz Kwitek, Wydział Organizacyjny, tel. +48 32 238-54-69 6) Wszystkie załączniki, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu są dostępne na stronie internetowej zamawiającego wyszczególnionej w pkt. IV.3.7) 7) Szczegółowe warunki umowy z wybranym Wykonawcą, zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 4 do ogłoszenia. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w w/w wzorze umowy. Warunki dokonywania zmiany umowy: zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w w/w wzorze umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.