eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Gliwice: Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 221213 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354194 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Organizacyjny, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń kserograficznych i drukujących na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 24 miesięcy w następujących maksymalnych ilościach: 1) Papier komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, ilość składanek: 600, ilość warstw: 3, format: 240x12 cali - 20 kartonów (karton=600 składek) 2) Papier komputerowy, bezdrzewny, bezpyłowy, nietoksyczny, kolor bez nadruku, ilość składanek: 1800, ilość warstw: 2, format: 240x6 cali 280 kartonów (karton=1800 składek), 3) Papier do drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych A3, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 108 ? 3 mic, białość min. 161 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,8-5,0 %, gładkość 180 ? 50 cm3/min (z obu stron) - 50 ryz (ryza=500 ark.) 4) Papier do drukarek laserowych kolorowych i monochromatycznych A4, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 108 ? 3 mic, białość min. 161 CIE (z obu stron), nieprzezroczystość min. 91 %, wilgotność 3,8-5,0 %, gładkość 180 ? 50 cm3/min (z obu stron) - 3100ryz (ryza=500 ark.), 5) Papier ksero A3, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 103 ? 3 mic, białość min. 146 CIE ( z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 % - 360 ryz (ryza=500 ark.) 6) Papier ksero A4, gramatura 80 ? 2 g/m2, grubość 103 ? 3 mic, białość min. 146 CIE ( z obu stron), nieprzezroczystość min. 90 % - 10 000 ryz (ryza=500 ark.), 7) Papier ksero A4 kolor, gramatura 80 ? 2 g/m2 (przykładowe kolory: czerwony, żółty, zielony, niebieski, pomarańczowy) - 50 ryz (ryza=500 ark.), 8) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 594 mm, średnica rolki 50 mm - 20 rolek, 9) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 610 mm, średnica rolki 50 mm - 90 rolek, 10) Papier w rolce, gramatura 90 g/m2, wymiary 50 m x 914 mm, średnica rolki 50 mm - 100 rolka, 11) Papier w rolce, gramatura 80 g/m2, wymiary 17 m x 914 mm, średnica rolki 76 mm - 20 rolek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 118442.62 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMARKET 2 SP. Z O.O., ADAMA 1, 40-467 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118442.62
  • Oferta z najniższą ceną: 118442.62 oferta z najwyższą ceną: 131147.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.