eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Brzeg: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 353634 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych realizowane będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz ,Gmina Lubsza, Gmina Olszanka, Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin Brzeski polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału. Usługi będą realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo-transportowych : -nośnik z zamontowaną piaskarko-solarką - 5 szt -nośnik z zamontowanym pługiem lekkim, średnim, ciężkim- 7 szt -ładowarka - 2 szt -równiarka - 1 szt Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2009 -2010 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do SIWZ oraz załączonymi ogólnymi specyfikacjami technicznymi :D-10.10.01b, D-10.10.10c. Zlecanie wykonania usług podwykonawcom W przypadku awarii środków sprzętowo-transportowych podanych w ofercie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki zastępcze (np. wynajęte) tak, aby całkowita ilość środków do dyspozycji Zamawiającego była zgodna z ilością podaną w ofercie. Obowiązki i zadania Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie. Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg. Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 1 godz. od otrzymania wezwania lub w terminie wyznaczonym przez Zarząd Dróg Powiatowych. Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą całodobową prace. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej osoby-maksimum 12 godzin na dobę. Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę, a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP. Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem. Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1 godz. od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie f)rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników. Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 30 każdego miesiąca. Usługa będzie zamawiana sukcesywnie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu. Obowiązki Zamawiającego W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg . Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo- -transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych , Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych. Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, źle wykonane zlecenie. Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach). Oryginał dokumentu potwierdzający ilość godzin pracy i dyżurów przy realizacji usług stanowi podstawę do wystawienia faktury stanowi do niej załącznik. Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżur. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art.22 ust.1 pkt.1-3 i zgodnie art.22 ust.1 pkt.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w tym spełniają warunki szczegółowe. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w § 6 siwz Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania będzie odrzucona . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców : 1)sytuacja formalno-prawna : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi . w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z partnerów musi spełniać ten warunek, 2)wykonawca (lub partnerzy łącznie) dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia: - nośnik z zamontowaną piaskarko-solarką - 5 szt - nośnik z zamontowanym pługiem lekkim, średnim, ciężkim- 7 szt - ładowarka - 2 szt - równiarka - 1 szt - dysponują 2 (dwoma) placami magazynowymi: jeden na terenie gminy miejskiej Brzeg drugi na terenie gminy Grodków 3)dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi pracownikami - wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg , którzy pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2007/08, 2008/09) 4)doświadczenie zawodowe Wykonawcy : -wykonawca (lub partnerzy łącznie) realizował w okresie ostatnich trzech sezonów zimowych (2006/07,2007/08,2008/09) o łącznej wartości co najmniej 500.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , 5) sytuacja finansowa wykonawca (lub partnerzy łącznie): -dysponuje środkami finansowymi co najmniej 200.000 zł, - są ubezpieczeni ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000 zł,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 specyfikacji : 1)oświadczenie ( załącznik nr 4) w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powinno być złożone przez wszystkich wykonawców(pieczątki wszystkich wykonawców na jednym druku), a wymagany dokument podpisuje pełnomocnik konsorcjum, 2)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający spełnienie warunku określonego § 5.5 pkt.1 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 3)wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń (załącznik nr 5), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.2 siwz, 3a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.3, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował 4)wykaz osób (załącznik nr 6),które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat: jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.3 siwz, 4a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4, wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, 5)wykazu wykonanych(załącznik nr 7) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.4 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie , 6) Złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego spełnienie warunku określonego w § 5.5.pkt 5 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę . 7)Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5.pkt 5 siwz , W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 2 składa dokumenty na zasadach określonych w §2 i §4 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. : Dz. U. z 2008r. ,Nr 188, poz.1155) § 6.2.Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2, 3) zaakceptowany PROJEKT UMOWY - zał.nr 3, 4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.wyszynskiego 23, 49-300 Brzeg, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.