eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyna



Ogłoszenie z dnia 2015-12-28

Olsztyn: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyna
Numer ogłoszenia: 352992 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie i jednostek organizacyjnych podlegających MOPS na terenie miasta Olsztyna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla MOPS w Olsztynie i jednostek organizacyjnych MOPS na terenie miasta Olsztyna. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie I Dostawa artykułów biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj rodzaj, wielkość zamówienia zostały określone w formularzu asortymentowo cenowym tj. w załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie II dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj rodzaj, wielkość zamówienia zostały określone w formularzu asortymentowo cenowym tj. w załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale 3 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.76.44 - 30.12.76.44 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8231,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7798,36 / Oferta z najwyższą ceną: 9805,59

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia są wyroby gotowe, ogólnie dostępne, powszechnie oferowane - typowe dla branży zajmującej się sprzedażą artykułów biurowych, oraz artykułów eksploatacyjnych do drukarek a realizacja zamówienia możliwa do wykonania przez zainteresowanych Wykonawców. Niezależnie od faktu, kto zrealizuje przedmiot zamówienia , jedyną różnicą będzie zaoferowana cena. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę art. 69 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Pzp zgodnie z przesłanką zawartą w artykule 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.