Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Kutno: Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów
Numer ogłoszenia: 352318 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. +48 42 750 23 53, faks +48 42 750 25 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.2bmt.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 6, 7 i 8 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 KRAKÓW Skład Kutno 99-300 Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą. KOD CPV - 38300000-8 przyrządy do pomiaru; 42600000-2 obrabiarki; 43800000-0 urządzenia warsztatowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 42.60.00.00-2, 43.80.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: na przedmiot zamówienia 1 - 4.400,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 2 - 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 3 - 20,00 zł. (dwadzieścia złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 4 - 850,00 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 5 - 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 6 - 730,00 zł. (słownie: siedemset trzydzieści złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 7 - 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 8 - 440,00 zł. (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.11.2011r. o godz. 10:00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej) - jeżeli dotyczy; 4) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwa jednoznacznie określające zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia - dokumentu lub dokumentów potwierdzających równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 10:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wideoskop przemysłowy typu IPLEX LT IV8420L2 lub równoważny, w ilości 4 kpl;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prasa ręczna śrubowa, metalowa typu MENKAR lub równoważna, w ilości 1 kpl;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gilotyna elektryczna z automatycznym dociskiem typu OPUS IDEAL 4250 lub równoważna, w ilości 1 kpl;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie wielkoformatowe do wytwarzania dokumentacji technicznej typu Ricoh Afico MP W3600 lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne do publikacji dokumentacji technicznej typu CD/DVD/BD Disc Publisher lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompletne urządzenie do szybkiego grawerowania laserem CO2 typu Gravograph LS100/TROTEC Speddy 100R lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 6, winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tokarka do obrabiania z dużą precyzją pojedynczych elementów lub małych serii typu SOLID 460X1000 lub równoważna, w ilości 1 kpl.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 7 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Frezarka typu XQ 6226B 1120x260 lub równoważna, w ilości 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 8 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- REMONT KOMÓR CZERPALNYCH POMPOWNI GŁÓWNEJ NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sieciechów gmina Kutno"
- "Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bielawki gmina Kutno "
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
- SUKCESYWNA DOSTAWA POLIELEKTROLITU DO ODWADNIANIA OSADÓW ŚCIEKOWYCH DO GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa ogrodzenia stadionu miejskiego w Kutnie przy ul. Oziębłowskiego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu pomiarowego i multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie."
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- Dostawa zestawu dwóch źródeł prądowo-napięciowych
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- zakup sprzętu dla laboratoriów.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.