eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Kutno: Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów
Numer ogłoszenia: 352318 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. +48 42 750 23 53, faks +48 42 750 25 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.2bmt.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 6, 7 i 8 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Jednostka Wojskowa 4228 KRAKÓW Skład Kutno 99-300 Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą. KOD CPV - 38300000-8 przyrządy do pomiaru; 42600000-2 obrabiarki; 43800000-0 urządzenia warsztatowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 42.60.00.00-2, 43.80.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: na przedmiot zamówienia 1 - 4.400,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 2 - 100,00 zł. (słownie: sto złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 3 - 20,00 zł. (dwadzieścia złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 4 - 850,00 zł. (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 5 - 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 6 - 730,00 zł. (słownie: siedemset trzydzieści złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 7 - 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); na przedmiot zamówienia 8 - 440,00 zł. (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00/100). Termin wniesienia wadium upływa dnia 08.11.2011r. o godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku Wykonawca winien złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełnionego ściśle wg dołączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (należy podać nazwę i adres wykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej) - jeżeli dotyczy; 4) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwa do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwa jednoznacznie określające zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia - dokumentu lub dokumentów potwierdzających równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 10:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wideoskop przemysłowy typu IPLEX LT IV8420L2 lub równoważny, w ilości 4 kpl;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prasa ręczna śrubowa, metalowa typu MENKAR lub równoważna, w ilości 1 kpl;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gilotyna elektryczna z automatycznym dociskiem typu OPUS IDEAL 4250 lub równoważna, w ilości 1 kpl;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie wielkoformatowe do wytwarzania dokumentacji technicznej typu Ricoh Afico MP W3600 lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne do publikacji dokumentacji technicznej typu CD/DVD/BD Disc Publisher lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompletne urządzenie do szybkiego grawerowania laserem CO2 typu Gravograph LS100/TROTEC Speddy 100R lub równoważne, w ilości 1 kpl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 6, winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Tokarka do obrabiania z dużą precyzją pojedynczych elementów lub małych serii typu SOLID 460X1000 lub równoważna, w ilości 1 kpl.;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 7 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Frezarka typu XQ 6226B 1120x260 lub równoważna, w ilości 1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (pochodzących z produkcji 2010/2011 roku) przyrządów do pomiaru, obrabiarek oraz wyposażenia warsztatów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na przedmioty zamówienia Wykonawca winien udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od daty odbioru wyrobu przez Odbiorcę. Ponadto, Wykonawca realizujący dostawę przedmiotu zamówienia 8 winien zapewnić serwis pogwarancyjny wraz ze wsparciem technicznym w Polsce na okres 5 lat. Wykonawca w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia obowiązany jest wykazać, że oferowana przez niego dostawa potwierdza równoważność z wymaganiami określonymi w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.