eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych z zakresu przepisów prawa- w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 4

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych z zakresu przepisów prawa- w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 4
Numer ogłoszenia: 351250 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277502 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 06 36, faks 12 422 06 36 w. 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych z zakresu przepisów prawa- w ramach projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej - przetarg nr 4.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. przeprowadzenie szkolenia pn. Wybrane zagadnienia z zakresu prawa zamówień publicznych - Wykonawca przeszkoli 4 grupy szkoleniowe do 20 osób w każdej grupie, w wymiarze 16 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 64 godziny szkoleniowe), w cyklach dwudniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: wrzesień-październik 2014 r. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ, 2. opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ, 3. zapewnienie zakwaterowania dla uczestników - w Krakowie, w obiekcie spełniającym wymogi określone w pkt. 3.3.3. Części I SIWZ (tj. w obiekcie spełniającym następujące wymogi: - standard obiektu nie niższy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdki (***), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 22, poz. 169), zwanym dalej rozporządzeniem; - każdy z pokoi powinien być wyposażony w łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym, TV, Internet, telefon; - obiekt powinien spełniać wymogi określone w załączniku nr 8 do rozporządzenia, z zastrzeżeniem, iż niezależenie od ilości jednostek mieszkalnych, co najmniej jedna musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych w sposób określony w tym załączniku (Zamawiający podczas zgłoszenia ostatecznej liczby uczestników, poda również informację, czy powyżej określony pokój należy zarezerwować dla uczestnika szkolenia); - obiekt powinien być wyposażony w dźwig osobowy lub platformę schodową w części przeznaczonej dla gości niezależnie od ilości kondygnacji (wymóg ten nie będzie obowiązywał w przypadku, gdy zarówno sala konferencyjna, jak i jednostka mieszkalna dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdować się będzie na parterze), w pokojach jedno- lub dwuosobowych, wraz ze śniadaniem i kolacją, w wymiarze 4 grupy x 1 nocleg ze śniadaniem i kolacją dla jednego uczestnika x maksymalnie 20 uczestników, łącznie maksymalnie 80 noclegów, na warunkach określonych w pkt. 3.3.3. Części I SIWZ, 4. zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.4. Części I SIWZ (tj. sala szkoleniowa/sale szkoleniowe znajdująca/e się w obiekcie położonym w granicach administracyjnych Krakowa, dostępna przez 8 godzin dziennie, utrzymana w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 50 m2, pozbawiona przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażona w sprawną klimatyzację oraz sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: nagłośnienie, ekran do wyświetlania multimediów, rzutnik, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, dostęp do internetu, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy), 5. zapewnienie wyżywienia dla uczestników - w obiekcie, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, obejmującego: - obiad w każdym dniu szkolenia: 4 grupy x 2 dni x 1 obiad x maksymalnie 20 osób, tj. łącznie maksymalnie 160 obiadów, - dwa serwisy kawowe w każdym dniu szkolenia: 4 grupy x 2 dni x 2 serwisy kawowe x maksymalnie 20 osób, tj. 320 serwisów), na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.5. Części I SIWZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3. - Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zespół Ekspertów Manager Pelczar Sp.J., ul. Wielopole 18b, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.