eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów reklamowych promujących program Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Kielce: Dostawa materiałów reklamowych promujących program Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością
Numer ogłoszenia: 350970 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169251 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych promujących program Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego materiałów reklamowych promujących program Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością. 2. Miejscem dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. 3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 5. Zakres ilościowy zamówienia zawarty został poniżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty. 6. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, w której Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wymaga, aby wykonany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości i kompletny. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ. 11. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia: 1) Długopis - 2000 szt; 2) Zestaw pióro kulkowe i długopis - 200 zestawów; 3) Torba bawełniana - 1500 szt; 4) Parasol automatyczny - 200 szt; 5) Notes zwykły A4 - 1000 szt; 6) Kamizelka odblaskowa - 500 szt; 7) Etui na dokumenty - 100 szt; 8) Kalendarz ścienny na 2016 rok - 500 szt; 9) Pamięć USB - 1000 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienia współfinansowane jest z programu Góry Świętokrzyskie naszą przyszłością przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-FACTUM Krzysztof Pasierbek, Katarzyna Pasierbek Spółka Jawna, Rozalin ul. Winogronowa 17, 05-831 Młochów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51999,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55872,75

  • Oferta z najniższą ceną: 55872,75 / Oferta z najwyższą ceną: 85900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.