eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › usługa sprzątania budynków Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-15

POZYCJA 35012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Strzelce Opolskie: usługa sprzątania budynków Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Beata Czempiel, ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, fax 077 4612763, e-mail: szpital@szpital.strzelce-op.pl, www.szpital.strzelce-op.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania budynków Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. usługa codziennego sprzątania wraz z dezynfekcją i akrylowaniem podłóg oddziałow szpitalnych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op.- ok. 6 200,00 m2-wykładzina Tarket, terakota. 2. usługa sprzątania w dni robocze pomieszczeń pralni, Poradni Specjalistycznych oraz biur budynku Administracji Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op.-ok. 650,00m2-wykładzina, terakota. 3. Mycie okien. 4. Mycie i dezynfekcja basenów, kaczek, łóżek. 5. Uzupełnianie pojemników z mydłem, papieru toaletowego, papierowych ręczników oraz worków na śmieci i odpady medyczne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy w Strzelcach Op., ul. Opolska 36 A. Kod NUTS: PL52. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 30.09.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16 000,00PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Płatność przelewem na rachunek Usługodawcy. 2.Wymagany minimalny termin płatności za usługę wynosi 75 dni od dnia otrzymania rachunku przez Zamawiającego. 4.Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający oceni, czy Wykonawcy: 1.nie są wykluczeni, na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych, 2.spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych, 3.spełniają wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Koncesje, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, lub: 3.Oświadczenie, że koncesje, zezwolenia lub licencje nie są wymagane. 4.Aktualna informacja z KRK, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju,pochodzenia osoby, w zakresie ustalonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z KRK w zakresie ustalonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawina nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz ZUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał, przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, również opinia o badanym sprawozdaniu, albo: 2. w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów, określających obroty,zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niz 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 2. Polisa lib inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o wielkości i charakterze zbliżonym do przedmiotowego zadania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 2.Wykaz sprzętu,którym realizowana będzie usługa sprzątania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOZ/26/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - 30,5 PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór SIWZ w siedzibie Zamawiającego(zapłata w kasie) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Op, pokój nr 8.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzajacy sie okresowo.Kolejne ogłoszenie planuje się na czerwiec 2008. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.