eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierza Wielka w sezonie 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Kazimierza Wielka: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierza Wielka w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 350034 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierza Wielka , ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3521937, faks 41 3521956.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierza Wielka w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: a) Odśnieżanie i likwidacja śliskości poprzez posypywanie dróg gminnych w gminie Kazimierza Wielka w sezonie 2011/12. b) Usługa polegała będzie na: -odśnieżaniu oraz doprowadzeniu do przejezdności dróg gminnych zgodnie ze zleceniem (telefoniczne lub faksem) otrzymanym od Zamawiającego -likwidacji śliskości polegającej na posypywaniu dróg gminnych materiałem uszorstniającym (piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4 mm). -utrzymaniu gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą, przewidzianych do zimowego utrzymania dróg. -zapewnieniu we własnym zakresie przez Zleceniobiorcę stałej obsługi naprawczo-remontowej dla sprzętu i środków transportu /pługów/ c) Rozliczenie Wykonawcy za wykonane usługi będzie następowało wg cen jednostkowych niżej podanych pozycji określonych w ofercie tj.: -cena za 1 godz. odśnieżania sprzętem ciężkim typu spycharka, ładowarka równiarka. -cena za 1 godz. odśnieżania sprzętem ciężkim typu koparko-ładowarka (napęd 4x4). -cena za 1 godz. odśnieżania sprzętem specjalistycznym typu pług na nośniku samochodowym lub ciągniku rolniczym. -cena za 1 km posypywania sprzętem specjalistycznym typu piaskarka na samochodzie ciężarowym włącznie z materiałem do posypywania (materiał uszorstniający: piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4 mm). Materiał stosowany do uszorstnienia nawierzchni nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. d) Zamawiający zakłada następujące wykorzystanie jednostkowe : -Odśnieżanie sprzętem ciężkim typu spycharka, ładowarka równiarka - 50 godzin -Odśnieżanie sprzętem ciężkim typu koparko-ładowarka (napęd 4X4) - 600 godzin -Odśnieżanie sprzętem specjalistycznym typu pług na nośniku samochodowym lub ciągniku rolniczym - 50 godzin -Posypywanie sprzętem specjalistycznym typu piaskarka na samochodzie ciężarowym - 300 km e) Usługi wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta. f) Każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub posypywania nastąpi wyłącznie na polecenie wyznaczonego Koordynatora z Gminy Kazimierza Wielka lub Naczelnika Wydziału (telefoniczne lub faksem) określające miejsce oraz zakres usługi. g) Czas pracy (karty pracy) oraz rodzaj wykonanej usługi na poszczególnych sołectwach będzie potwierdzał każdorazowo sołtys danego sołectwa, członek Rady Sołeckiej z terenu na którym wykonana była usługa, Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej lub wyznaczony Koordynatora z Gminy Kazimierza Wielka. h) Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał sprzętowo-materiałowy oraz gotowość rozpoczęcia akcji do dwóch godzin od chwili zgłoszenia. i) Zarówno do odśnieżania jak i posypywania dróg należy używać sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg wymogów prawa o ruchu drogowym oraz zgodnie z przepisami BHP i p.poż j) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej spowodowane działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy przy realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie wystarczające do zrealizowania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem do zimowego utrzymywania dróg: a) sprzęt ciężki typu spycharka, ładowarka równiarka - 1 szt. b) sprzęt ciężki typu koparko-ładowarka (napęd 4x4) - 2 szt. c) sprzęt specjalistyczny typu pług na nośniku samochodowym lub ciągniku rolniczym - 1 szt. d) sprzęt specjalistycznym typu piaskarka na samochodzie ciężarowym - 1 szt. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 do oferty - Główne pozycje sprzętu Wykonawcy. Wykonawca polegający na potencjale technicznym innych podmiotów przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. Ponadto wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz oświadczenie, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aby spełnić ten warunek wykonawca obowiązany jest przedłożyć w ofercie Zamawiającemu oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego) oraz złożyć dokumenty określone w punkcie 2.1.2 lit. d SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) ograniczenie zakresu usługi wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. c) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m. in. zmiana stawki podatku VAT),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej, 28-500 Kazimierza Wielka, ul. Kościuszki 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej, 28-500 Kazimierza Wielka, ul. Kościuszki 12, pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.