eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych i kalendarzy dla Jednostki Wojskowej 2414 oraz 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Sprawa Nr 62/2010/PN/JW2414, 12RWT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych i kalendarzy dla Jednostki Wojskowej 2414 oraz 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Sprawa Nr 62/2010/PN/JW2414, 12RWT
Numer ogłoszenia: 348876 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i kalendarzy dla Jednostki Wojskowej 2414 oraz 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych Sprawa Nr 62/2010/PN/JW2414, 12RWT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i kalendarzy dla Jednostki Wojskowej 2414 oraz 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych - szczegółowo określonych w załączniku I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.97.92-8, 30.19.95.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414 00-909 WARSZAWA ul. Żwirki i Wigury 9/13, bud. 21, pokój 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2414 00-909 WARSZAWA ul. Żwirki i Wigury 9/13, bud. 2, kancelaria (czynna w dni robocze, w godz.7.30 - 9.00;12.00 -15.30).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2414.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Etykiety typu Emerson opak. 5. 2 Etykiety typu Emerson opak. 5. 3 Pojemnik Europost typu ESSELTE szt. 30. 4 Samoprzylepne zakładki indeksujące Post-it Standardowe - szt. 68. 5 Gablota informacyjna - do używania wewnątrz budynku - szt. 4. 6 Gablota informacyjna - do używania wewnątrz budynku - szt. 5. 7 Folder poszerzany A4 typu LEITZ CombiFile opak. 560. 8 Teczka z rączką - szt. 220. 9 Teczka z rączką - szt. 90. 10 Folder A4 Leitz CombiFile typu LEITZ - opak. 90. 11 Segregator A-4/75 mm typu LEITZ 180 ACTIVE PLUS - szt. 105. 12 Kalendarz Terminarz Stacjonarny A 4 2011 ROK - szt. 16. 13 Kalendarz biurowy typu TWÓJ TYDZIEŃ 2011 ROK - szt. 30. 14 Kalendarz książkowy typu TEPOL 2011 ROK - szt. 150. 15 Kalendarz książkowy typu TEWO 2011 ROK - szt. 80. 16 Kalendarz książkowy typu AGENDA 2011 ROK - szt. 40. 17 Papier ksero A-4 do kopiarek i wydruków laserowych - ryza 515. 18 Papier STANDARD do drukarki ploter - rolka 3. 19 Papier ksero A-4 do kopiarek i wydruków laserowych, - ryza 10. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać, co najmniej funkcje i parametry określone wyżej jako parametry graniczne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.50.00-2, 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA KALENDARZY DLA 12 REJONOWYCH WARSZTATÓW TECHNICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kalendarz książkowy typu TEWO 2011 ROK - szt. 18. 2 Kalendarz biurkowy stojący spiralowy na 2011 ROK - szt. 20. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać, co najmniej funkcje i parametry określone wyżej jako parametry graniczne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.