eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Całoroczne utrzymanie czystości i wywóz nieczystości z terenów publicznych miasta Koszalina.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Koszalin: Całoroczne utrzymanie czystości i wywóz nieczystości z terenów publicznych miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 348555 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303251 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i wywóz nieczystości z terenów publicznych miasta Koszalina..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Całoroczne utrzymanie czystości i wywóz nieczystości z terenów publicznych miasta Koszalina Zakres usług obejmuje: Usługi związane z Całorocznym utrzymaniem czystości i wywozem nieczystości z terenów publicznych miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1. w okresie letnim - od 1 kwietnia do 31 października: utrzymanie terenów publicznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1,2: 1.1. Systematyczne sprzątanie dojazdów, ciągów pieszych, miejsc postojowych, parkingów i innych terenów publicznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z intensywnością dostosowaną do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki, (wizualny efekt czystej nawierzchni); 1.2. Systematyczne zbieranie z powierzchni dojazdów, ciągów pieszych, miejsc postojowych, parkingów i innych terenów publicznych powierzonych do utrzymania, zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; z intensywnością dostosowaną do potrzeb, aby terenom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki, (wizualny efekt czystej nawierzchni); 1.3. Systematyczne i interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, betonu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego i pieszego wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenów publicznych powierzonych do utrzymania , w częstotliwości zapewniającej pełne bezpieczeństwo ruchu i estetykę oraz wynikających z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; 1.4. Chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części terenów publicznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni dojazdów, ciągów pieszych, miejsc postojowych, parkingów i innych terenów publicznych powierzonych do utrzymania, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; 1.5. Koszenie traw i innych chwastów, grabienie i ich wywóz z terenów nieużytków zielonych, znajdujących się w obrębie terenów publicznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.6. Interwencyjne usuwanie odpadów komunalnych (dzikich wysypisk) znajdujących się na terenach publicznych powierzonych do utrzymania, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb; 1.7. Interwencyjne usuwanie odpadów komunalnych i materiałów niebezpiecznych powstałych w wyniku zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych, znajdujących się na terenach publicznych powierzonych do utrzymania, wraz z załadunkiem i wywozem odpadów, a także ich składowaniem na wysypisku, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb; 1.8. Interwencyjne usuwanie materiałów niebezpiecznych oraz pochodnych azbestu, znajdujących się na terenach publicznych powierzonych do utrzymania,, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb; 1.9. Systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących się na terenach publicznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód opadowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.10. Systematyczne monitorowanie stanu czystości terenów publicznych powierzonych w utrzymanie celem podjęcia interwencyjnych działań porządkowych; 1.11. Opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów zamontowanych na terenach publicznych powierzonych do utrzymania, (w ilości 40 sztuk) i wywóz nieczystości z koszy oraz powstałych w procesie sprzątania terenów dróg wewnętrznych, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych terenów, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; 1.12. Utrzymanie w czystości koszy na śmieci przekazanych w utrzymanie, poprzez ich mycie i dezynfekcję, w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę i wymogi sanitarne, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.13. Montaż i demontaż uszkodzonych koszy na śmieci, przekazanych w utrzymanie, naprawa koszy częściowo uszkodzonych, konserwacja i malowanie oraz wymiana koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni ; 1.14. Ewentualne oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych usług zgodnie z obowiązującymi wymogami i przepisami; 1.15. Wyposażenie pracowników wykonujących czynności w pasie drogowym w bezpieczny ubiór oznakowany emblematem (nadrukiem) zawierającym logo firmy i zapewnienie pracownikom wszelkich wymaganych przepisami środków ochrony osobistej, niezbędnych przy realizacji usług. 1.16. Wykonanie na podstawie załączników do SIWZ - harmonogramu realizacyjnego usług i jego aktualizację zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz dostarczenie ich Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy; 1.17. Wykonanie mapy miasta Koszalina w formie elektronicznej i wydruku, z naniesionymi terenami publicznymi powierzonymi do utrzymania i terminami ich sprzątania w miesiącu i jej aktualizację zgodnie z bieżącymi potrzebami oraz dostarczenie jej Zamawiającemu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. 1.18. Opracowanie i przekazanie nadzorowi Zamawiającego dokumentacji niezbędnej do odbioru i rozliczenia usług. 2. w okresie zimowym - od 01 listopada do 31 marca utrzymanie terenów publicznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1,2: 2.1. Prace wymienione w punkcie 1, p.pkt 1.1 -1.5; w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy, w pełnym zakresie, zgodnym z bieżącymi potrzebami; 2.2. Prace wymienione w punkcie 1, p.pkt 1.6. - 1.15; bez względu na pogodę, w pełnym zakresie; 2.3. Podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dojazdach, ciągach pieszych, miejscach postojowych, parkingach i innych terenach publicznych powierzonych do utrzymania, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanymi w załączniku nr.3 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : 2.3.1. Posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, przy czym do pracy na ciągach pieszych można zastosować wyłącznie maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 3,0 Mg; 2.3.2. Posypywaniu dojazdów chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem ciągów pieszo jezdnych z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem; 2.3.3. Odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania; 2.3.4. Zakupie i gromadzeniu w/w materiałów w ilości gwarantującej ciągłość wykonywanych usług, zgodnie z bieżącymi potrzebami; 2.3.5. Utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego; 2.3.6. Organizacji ruchu na czas trwania prac; 2.3.7. Bieżącym monitorowaniu prognoz pogody i stanu terenów publicznych powierzonych w utrzymanie, z uwzględnieniem wszelkich ostrzeżeń, sygnałów i zgłoszeń od innych jednostek oraz podejmowaniu w trybie pilnym decyzji dotyczących konieczności natychmiastowego uruchomienia czynnej akcji zimowej, mającej na celu przeciwdziałanie i usuwanie skutków występowania zimy; 2.3.8. Zorganizowaniu we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac; 2.3.9. Współdziałaniu w ramach umowy z jednostkami Straży Pożarnej (lub innymi jednostkami Zintegrowanego Systemu Ratownictwa) w zakresie usuwania z terenów publicznych oblodzenia bądź innego rodzaju śliskości lub zabrudzenia; 2.3.10. Zapewnieniu łączności i współpracy z Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz innymi służbami publicznymi, odbieraniu od nich sygnałów i reagowaniu w możliwie najkrótszym czasie, w przypadku zagrożenia w ruchu na ciągach pieszo jezdnych lub zagrożenia zdrowia bądź mienia mieszkańców. W przypadkach konieczności usunięcia skutków zimy, uniemożliwiających dojazd służbom ratowniczym na terenach publicznych, które znajdują się w stałym utrzymaniu, należy skierować sprzęt w podany rejon w możliwie najkrótszym czasie. 2.3.11. Zapewnieniu z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych oraz stałej łączności dyżurnego z pracownikami wykonującymi bezpośrednio prace związane z usuwaniem skutków zimy. 2.3.12. Pozimowym sprzątnięciu z nawierzchni terenów publicznych powierzonych w utrzymanie, pozostałości środków użytych do usuwania skutków zimy, Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.); ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.); Uchwale Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006 r. z póź. zm.; Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006 r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami, oraz dopuszczalnych metod ich odzysku (Dz. U. Nr 75, poz. 527); Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz. U. 2002 nr 217 poz. 1833 ze zmianami Dz. U. 2005 nr 212 poz. 1769, Dz. U. 2007 nr 161 poz. 1142). Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 5 lipca 2004 r. w sprawie ograniczeń, zakazów lub warunków produkcji, obrotu lub stosowania substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz zawierających je produktów (Dz. U. 2004 nr 168 poz. 1762 ze zmianami Dz. U. 2005 nr 39 poz. 372, Dz. U. 2006 nr 127 poz. 887, Dz. U. 2006 nr 159 poz. 1131, Dz. U. 2006 nr 239 poz. 1731, Dz. U. 2007 nr 1 poz. 1, Dz. U. 2007 nr 116 poz. 806). Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005r. (Dz.U. nr 230 poz.1960) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173), ustawie z dnia 7.lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zmianami), ustawie z dnia 23.kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami), ustawie z dnia 29.stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325765,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271066,22

  • Oferta z najniższą ceną: 271066,22 / Oferta z najwyższą ceną: 271066,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.