eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu do pomieszczeń kuchni Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu przy ul. Wierzbińskiego 49

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Inowrocław: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu do pomieszczeń kuchni Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu przy ul. Wierzbińskiego 49
Numer ogłoszenia: 348438 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Inowrocławiu , ul. Wierzbińskiego 49, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3574824, 2573415, faks 052 3574824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.inowroclaw1@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń i sprzętu do pomieszczeń kuchni Domu Pomocy Społecznej w Inowrocławiu przy ul. Wierzbińskiego 49.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli kuchennych takich jak: stoły ze zlewem jednokomorowymi i dwukomorowym, z pólkami, stoły ze szafkami, stół roboczy, basen dwukomorowy, szafki, szafa, regał ociekowy, szafa przelotowa,( meble pod wymiar) oraz dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń takich jak: maszynka do mielenia - korpus-polerowane aluminium, część robocza i lej nierdzewne, kołek dociskowy, zdejmowany korpus, przycisk: załączony/wyłączony, miska na produkt, prasa do pomidorów; wymiary 400x290x470, moc 0,75kW zmywarka - wielkość kosza 500x550mm, cykl mycia 3 minuty, urządzeni z odpływem grawitacyjnym, wysokość komory mycia 345mm, wydajność: 360 talerzy na godzinę, głębokość przy otwartych drzwiach:990mm, zasilanie wodą ciepłą lub zimną, podłączenie elektryczne 230/50/1, wbudowany dozownik detergentu, wbudowany dozownik nabłyszczacza, podwójne drzwi, demontowanle prowadnice kosza, demontowane drzwi, komora mycia pokryta systemem filtrów, kosz do talerzy, jeden kosz płaski z koszem na sztućce, kosz na kubki i szklanki, wymiary 550x630x825, moc 2,75kW patelnia uchylna - ze stali nierdzewnej, na czterech nogach wzmocnionych dolna półką, pojemność misy [l] 37., powierzchnia robocza [m2] 0,25, z ręcznym przechyłem, regulacja temperatury,, wymiary 700x600x850, moc 5,7kW, piec konwekcyjno-parowy - automatyczna wymiana wody, reżim kombinowany 50-280st.C, gotowanie w parze 99-130st.C, Bio gotowanie 30-98st.C, regeneracja, pieczenie niskotemperaturowe, Delta T pieczenie Waga 110,00kg, ilość porcji 50-150, moc cieplna 14 kW, zużycie gazu ? m3/godz, pojemność 6x GN1/1, rozstaw prowadnic 65mm, temperatura 30-280st. C, masa netto 110kg, wykonanie nierdzewne, wymiar w cm 92x78,7x79,1w. zasilanie 230V/50Hz kocioł warzelny gazowo parowy - pojemność 150l, wymiary śr.950, wys. 1100, całość osłonięta osłonami ze stali kwasoodpornej, elementy kotła stykające się z żywnością oraz pokrywa i obudowa ze stali nierdzewnej gat1.4301 obieraczka do ziemniaków- malowana proszkowo, waga 62.00kg, moc całkowita 550W, pojemność 12 kg, masa netto 62 kg, wydajność 200kg/h, wymiar w cm 49x90w., powierzchnia walca, drzwiczek i dna pokryta korundem, czas obierania 1,5-3 min., czas cyklu 6 min., zużycie wody: 2,5l/min, wymiary w cm.: 70x95x70w., możliwość obierania warzyw cebulowych i korzeniowych. krajalnica na blat - średnica noża 220mm, grubość cięcia 0-16 mm, max średnica cięcia 160 mm, wymiar stołu w cm. 20x14,5, nóż tnący o twardości 58-59 HRC, napęd ślimakowy, system ostrzący moc 0,25kW , wymiary 380x445x370h, taboret gazowy - wymiary 580x580x440, moc 9kW; 1m3/h ekspres przelewowy nierdzewny - automatyczny zaparzacz , z bezpośrednim przyłączem do wody ze sieci wodociągu, 3 pola do podgrzewania dzbanków z kawą, kranik z gorącą wodą do zaparzania wykonany ze stali nierdzewnej, wymiarty 410x3650x430, moc 1800W. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji pomieszczeń kuchni budynku objętego niniejszym zadaniem . Wizja nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu jej przeprowadzenia wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od zamawiającego. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanych przedmiotów spoczywa na wykonawcy. Maszyny i urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w przemyśle spożywczym ( w żywieniu zbiorowym). Muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wszystkie maszyny winny spełniać wymagania normy PN-EN 1672-2:2009. Wykonawca przedłoży : Karty katalogowe lub szczegółowe opisy z danymi technicznymi i wymiarami oferowanych urządzeń i mebli wyposażenia kuchni, potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów wymienionych w SWIZ. Oferowane artykuły winny być objęte usługami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi wykonywanymi z należytą starannością w terminach ustalonych przez zamawiającego. Z uwagi na specyfikę domu, teren prac winien być utrzymywany w należytym porządku, a po jego zakończeniu niezwłocznie uporządkowany. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje rozliczenie i spłatę wykonanych robót w następujący sposób: a) Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu całości robót stanowiących przedmiot zamówienia, na podstawie protokółu odbioru robót zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru zgodny z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonanym przez Wykonawcę. b) podstawą ustalenia ceny brutto oferty będzie kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia . Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. c) harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez Wykonawcę musi być sporządzony w uzgodnieniu z Zamawiającym. Całkowite rozliczenie za wykonane roboty objęte umową nastąpi w oparciu o fakturę końcową, wystawioną na podstawie protokółu odbioru końcowego faktycznie wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniających warunki jego przeznaczenia. Protokół odbioru końcowego dotyczy całego zakresu zadania inwestycyjnego . W przypadku, gdy Wykonawca powierzy realizację części zamówienia podwykonawcom wskazanym w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania końcowego, bądź częściowego protokołu odbioru robót, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową tej faktury, o dokonaniu terminowej zapłaty na rzecz tego podwykonawcy, a w przypadku niedotrzymania terminu określonego w umowie lub przepisach prawa, o otrzymaniu należnych mu odsetek z tytułu nieterminowej zapłaty. W przypadku nie dostarczenia potwierdzenia, Zamawiający zatrzyma z należności Wykonawcy kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia lub nie zaakceptuje faktury wystawionej przez Wykonawcę. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT w terminie 30 dni od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. UWAGA! Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia. Podczas realizacji zadania budynek będzie czynny i użytkowany..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Inowrocław Nr 47 8149 0000 0022 6194 2000 0005. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu jest skuteczne dopiero z chwila uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium w określonym wyżej terminie. b: Wadium wnoszone w formie : poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. c: Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny ( z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta o wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. d: Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalna forma wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; wpłynął wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi zawezwanie, o którym mowa w art 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Potencjał ekonomiczno-finansowy zapewniający wykonanie zamówienia Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4 Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2% ceny ofertowej brutto Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 2 i 3 3 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000zł 5 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6 Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 7 Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia 4 8 Wykaz wykonanych robót Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą wraz z montażem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z póź. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznejw Inowrocławiu przy ul. Wierzbińskiego 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział administracyjno-gospodarczy te. 052 3574824.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.