eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Poznań: Przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58.
Numer ogłoszenia: 348180 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309020 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Niewidomych i Słabowidzących, ul. Ognik 20 B, 60-386 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 868 84 00, faks 61 868 84 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej, przebudowa wejścia do budynku i zainstalowanie windy zewnętrznej w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób niepełnosprawnych położonym w Poznaniu ul. Marcelińska 58. Zakres rzeczowy przedmiotowej umowy obejmuje: -roboty rozbiórkowe i ziemne w tym: - rozebranie schodów o konstrukcji drewnianej; - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych-schody stropy podesty. - Roboty montażowe wielobranżowe; - Wykonanie stolarki okiennej oraz drzwiowej; - Wykonanie podjazdu; - Dostawa i montaż dźwigu osobowego. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszą umową określają następujące dokumenty, stanowiące integralną część umowy: - Projekt wykonawczy-załącznik Nr 7 do Specyfikacji; - Przedmiar robót-załącznik Nr 8 do Specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje także: doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, projektem wykonawczym, przedmiarem robót oraz wytycznymi niniejszej Specyfikacji i jej załącznikach. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz stosowania w ośrodkach dla osób niepełnosprawnych, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. Uzasadnienie wskazania preferencji dot. przedmiotu zamówienia (art. 29 ustawy Pzp) - Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia - podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości technicznej zapewniającej pełną sprawność technologiczną, techniczną i jakościową. Materiały użyte do wykonania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: w trakcie prowadzenia prac Stowarzyszenie Przyjaciół Niewidomych i Słabowidzących będzie funkcjonował sposób normalny. Niezbędne będzie w trakcie prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia zapewnienie bezpiecznego wejścia do pomieszczeń objętych działaniem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby Stowarzyszenie mogło funkcjonować bez zakłóceń. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest do wykonania: 1) dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, 2) montaż, 3) podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej, 4) sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i zatwierdzenie, 5) dopuszczenie do eksploatacji, 6) wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 7) rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, 8) dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, 9) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy siłami własnymi lub z udziałem Podwykonawców. Wykonywanie robót, które Wykonawca powierza podwykonawcom zgodnie z złożona ofertą wymaga powiadomienia Zamawiającego najpóźniej w terminie 2 dni przed datą zawarcia umowy z Podwykonawcą. Kserokopie zawartych umów z Podwykonawcami zostaną przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po ich podpisaniu i stanowić będą integralną część umowy, jako jej załączniki. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z Podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy nie krótszej niż 3 lata. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru końcowego tj. od daty przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Na urządzenia zakupione przez Wykonawcę, Wykonawca udziela gwarancji zgodnej z gwarancją jaką dają ich producenci, lecz nie krótszej niż 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania świadczeń wynikających z gwarancji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie trzech dni, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wystąpienia wad. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. Okresy gwarancji na urządzenia muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu umowy. Okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy nie wchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają, co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru końcowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Blacharsko-Instalacyjna, Ul. Wierzbowa 3/4, 61-853 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203251,93

  • Oferta z najniższą ceną: 203251,93 / Oferta z najwyższą ceną: 203251,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.