eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu usług porządkowych i usług zimowego utrzymania obszaru LSSE Legnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-03

Legnica: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu usług porządkowych i usług zimowego utrzymania obszaru LSSE Legnica.
Numer ogłoszenia: 347921 - 2008; data zamieszczenia: 03.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. , ul. Kardynała B. Kominka 9, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7277470, faks 076 7277474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strefa-legnica.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: specjalna strefa ekonomiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu usług porządkowych i usług zimowego utrzymania obszaru LSSE Legnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: # usługi porządkowe, polegające na : a) co 21 dni (w okresie wegetacyjnym/wzrostu traw), począwszy od daty początkowej wyznaczonej przez Zamawiającego, koszeniu trawy na łącznej powierzchni obejmującej 38.968 m2, następczym jej zgrabianiu i niezwłocznym jej wywożeniu przy użyciu własnych środków transportu na składowisko odpadów - z każdorazowym poświadczeniem Zamawiającemu tego faktu stosownym oficjalnym dokumentem wystawionym przez organ zarządzający składowiskiem odpadów, b) 2-krotnym w każdym miesiącu (z wyłączeniem okresów wystąpienia zjawisk uzasadniających konieczność zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych określonych w pkt. 2, których nasilenie uniemożliwi skuteczne wykonywanie tej usługi), przy zachowaniu pomiędzy poszczególnymi oczyszczeniami odstępów 15-dniowych, oczyszczaniu z nieczystości dróg utwardzonych (oczyszczanie mechaniczne dróg utwardzonych o łącznej powierzchni 26.066 m2) i chodników (oczyszczanie ręczne i mechaniczne chodników o łącznej powierzchni 3.017 m2) - w miejscach określonych szczegółowo w załączniku graficznym - oznaczonym jako Załącznik Nr 8 oraz następczym niezwłocznym wywożeniu zebranych nieczystości przy użyciu własnych środków transportu na składowisko odpadów - z każdorazowym poświadczeniem Zamawiającemu tego faktu stosownym oficjalnym dokumentem wystawionym przez organ zarządzający składowiskiem odpadów, c) stałym opróżnianiu (8 razy w miesiącu z zachowaniem pomiędzy kolejnymi opróżnieniami odstępów 3 - dniowych) należących do Zamawiającego : 28 koszy ulicznych na odpadki i nieczystości, 2 kontenerów na odpadki i nieczystości o pojemności 1100 litrów oraz 3 pojemników do zbiórki selektywnej ( szkło-1,5 m3, papier- 1,5 m3, plastyk- 2,5 m3 ) usytuowanych na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej obszar Legnica oraz niezwłocznym wywożeniu ich zawartości przy użyciu własnych środków transportu na składowisko odpadów z każdorazowym poświadczeniem Zamawiającemu tego faktu stosownym oficjalnym dokumentem wystawionym przez organ zarządzający składowiskiem odpadów, 2) usług zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych, polegających na : a) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości dróg wewnętrznych (na całej szerokości i długości jezdni) określonych szczegółowo w załączniku graficznym do niniejszej SIWZ - oznaczonym jako Załącznik Nr 8 - w ciągu 1 godziny od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, jak również stałego utrzymywania ich przejezdności, b) stałym odśnieżaniu i usuwaniu, wywołanego m.in. oblodzeniem, stanu śliskości chodników (na całej ich szerokości i długości) przylegających do wymienionych pod lit. a) dróg - w ciągu 1 godziny od chwili każdorazowego wystąpienia wskazanych wyżej zjawisk atmosferycznych, oraz - w razie takiej potrzeby - niezwłoczne wywożenie przy użyciu własnych środków transportu zwałów śniegu i lodu powstałych w następstwie wykonywania powyższych usług w odpowiednie dla tego celu miejsca, c) pełnieniu całodobowych dyżurów, polegających na pozostawaniu w gotowości do świadczenia usług określonych pod lit. a) - b),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki okreslone w art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; b/ zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością; c/ dysponują potencjałem technicznym tj. maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: śmieciarka bezopyłowa, samochód z HDS do zbiórki odpadów selektywnych, piaskarko-solarka z pługiem, zamiatarka mechaniczna, polewaczka uliczna; d/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowienie uprawnienia, w tym do obsługi sprzętu wymienionego w lit.c), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma gwarancyjna polisy nie mniejsza niż 50.000 zł); f/ znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na postawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. 3. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V. jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 44 Pzp w z art.22 ust.1 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1, b/ zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych (zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 1996 r nr 132 poz. 622) c/ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (zgodnie z ustawą o odpadach Dz.U. z 2001 r nr 62 poz. 628) d/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2; f/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca załącznik nr 3, lub zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia tego sprzętu; g/ dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym do osbługi sprzętu określonego w wykazie stanowiącym załącznik nr 3, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h/ aktualną polisę OC, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; i/ informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 240 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty, o których mowa w lit. a/ - i/, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, lub osobę upoważnioną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strefa-legnica.com/bip/aktualnosci.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A ul. Kardynała B. Kominka 9; 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A ul. Kardynała B. Kominka 9; 59-220 Legnica Ip. pok. 112 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.