eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › "Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część I - Przebudowa ulicy Suwalski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-21

Ogłoszenie nr 347303 - 2016 z dnia 2016-11-21 r.

Ełk: "Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część I - Przebudowa ulicy Suwalski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Osi priorytetowej - "Infrastruktura transportowa", Działanie - "Infrastruktura drogowa w miejskich obszarach funkcjonalnych" Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308246-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314565-2016; 316060-2016; 318668-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa dostępności transportowej ośrodka subregionalnego Ełk poprzez przebudowę dróg łączących się z siecią TEN-T (DK16) ulicy Kolonia oraz ulicy Suwalskiej" część I - Przebudowa ulicy Suwalski

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.35.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Suwalskiej w Ełku. Zakresem przebudowy objęty jest odcinek ulicy od wiaduktu kolejowego przy skrzyżowaniu z ulicą Słoneczną do mostu na rzece Ełk. W zakres prac do wykonania wchodzi przebudowa czteropasowej jednojezdniowej ulicy Suwalskiej (odcinek od wiaduktu do skrzyżowania z ulicą Łukasiewicza dwupasowy jednojezdniowy) wraz z wszystkimi przyległymi skrzyżowaniami. Skrzyżowanie Suwalska - Łukasiewicza - Ogrodowa jako skrzyżowanie skanalizowane z sygnalizacją świetlną, pozostałe skrzyżowania jako skrzyżowania zwykłe. Łączna długość odcinka dwupasowego ul. Suwalskiej ok. 280 mb, oraz odcinka czteropasowego ok. 1370 mb. Ogólna charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania: 1. wykonanie robót rozbiórkowych, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, 4. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego 5. wykonanie nawierzchni ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego koloru czerwonego, 6. wykonanie nawierzchni wjazdów, chodników, ciągów pieszo-rowerowych i opasek z kostek brukowych betonowych, 7. wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 8. wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, 9. budowa linii kablowej (oświetleniowej) -108 odcinków YAKXs 4x35mm2 + FeZn 25x4mm 10. montaż słupów oświetleniowych aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym, 11. montaż opraw oświetleniowych typu LED, 12. montaż szafek oświetleniowych z układem pomiarowym, 13. przełożenie linii kablowej nn-0,4kV, 14. dostarczenie (w tym sterowniki segmentowe i oprawy), skonfigurowanie i uruchomienie systemu sterowania i monitoringu oświetlenia ulicznego, 15. demontaż istniejącej sieci oświetleniowej kablowej, 16. budowa kanalizacji teletechnicznej czterootworowej z ułożeniem kabla optycznego z nawiązaniem do miejskiej sieci Elkman, 17. montaż zewnętrznych szaf optycznych, 18. budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Suwalska-Łukasiewicza-Ogrodowa i wyjeździe ze strażnicy Państwowej Straży Pożarnej, 19. montaż systemu sygnalizacji optycznej z podłączeniem i skonfigurowaniem z posiadanym przez Zamawiającego Systemem Sterowania i Monitorowania Sygnalizatorów (oprócz kamer wideo detekcji dodatkowo min. osiem kamer IP do podglądu sytuacji na skrzyżowaniu), 20. przebudowa istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej tj. kanalizacji telekomunikacyjnej, sieci kabli rozdzielczych i kabla magistralnego oraz kabla światłowodowego w obrębie skrzyżowania ulic Suwalska - Łukasiewicza - Ogrodowa, 21. renowacja rękawem CIPP wszystkich istniejących kanałów sieci deszczowej oraz renowacja chemią budowlaną studni deszczowych z wymianą stopni i kinet, w zakresie projektowym ulicy Suwalskiej wraz z odcinkiem sieci do studni włączeniowej z separatora w ul. Miodowej; 22. wymiana zwieńczeń istniejących studni deszczowych (pierścień odciążający i pokrywa z włazem); 23. przebudowa istniejących przykanalików deszczowych z wymianą wpustów; 24. budowa odcinka kanalizacji sanitarnej do ul. Słonecznej; 25. regulacja zwieńczeń studni sanitarnych; 26. budowa odcinka wodociągu do ul. Słonecznej; 27. regulacja istniejących skrzynek ulicznych sieci wodoc. wraz z ich wymianą; 28. przebudowa odcinka gazociągu niskiego ciśnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Łukasiewicza; 29. budowa urządzeń podczyszczających (osadnik, separator) z wylotem oraz dojazdu utwardzonego z ul. Suwalskiej część północna; 30. budowa urządzeń podczyszczających (osadnik, separator) na kanale oraz dojazdu utwardzonego z ul. Suwalskiej część południowa (ul. Miodowa); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1. projekt budowlany, 2. projekt branży drogowej, 3. projekt stałej organizacji ruchu, sygnalizacja świetlna 4. projekt branży elektrycznej, 5. projekt branży telekomunikacyjnej, 6. projekt branży teletechnicznej, 7. projekt branży sanitarnej - przebudowa gazociągu, 8. projekt branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, 9. projekt branży sanitarnej - separator południe Miodowa, 10. projekt branży sanitarnej - separator północ Suwalska, 11. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, wykonania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym "Rozbudowa i przebudowa ul. Suwalskiej wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w Ełku", oraz z projektami wykonawczymi poszczególnych branż, a także z projektami budowlanymi "Budowy układu podczyszczającego ścieki deszczowe" część południowa i część północna. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentacji projektowych. UWAGA: ? W załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ, Zamawiający określił wymagania co do materiałów, pozostałe materiały nieopisane w załączniku nr 1 zgodnie z dokumentacją projektową i SST. ? Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Materiał przeznaczony do rozbiórki należy rozbierać ręcznie, w poszanowaniu własności i protokolarnie przekazać Zamawiającemu. Wszystkie elementy, które nadają się do ponownego wbudowania powinny być złożone na paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót, odpowiednio zabezpieczone poprzez owinięcie foliami i taśmami uniemożliwiając tym samym możliwość przemieszczania się rozebranego materiału na paletach. Materiał nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zutylizuje na własny koszt. ? Dokumentacja projektowa przebudowy ul. Suwalskiej zawiera zakres prac (uwidoczniony na PZT w PB kolorem czerwonym), które użytkownik sieci wodociągowej i kanalizacyjnej PWiK Sp. z o.o. w Ełku, wykona własnymi środkami. Wykonawca musi przewidzieć podczas realizacji kontraktu, że prace zarezerwowane dla użytkownika muszą być przez niego prowadzone równolegle z tokiem budowy. Wykonawca udostępni zatem teren budowy w zakresie możliwym do zrealizowania prac przez użytkownika sieci wod-kan i będzie z nim na bieżąco koordynował działania. ? Wykonawca robót zapewni niezbędną kadrę kierowniczą do obsługi budowy a w szczególności kierownika robót drogowych, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych. ? W przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zgodnie z zapisami Ustawy PZP. ? Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane zostały rozpoczęte bezpośrednio po podpisaniu umowy, ? W ramach zadania planuje się wykonanie 430 m2 nawierzchni chodnika z materiału z rozbiórki. Wykonawca wyłoniony w ramach postępowania, zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy, kosztorys ofertowy, kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł, oraz harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Plac budowy zostanie przekazany wykonawcy w ciągu dwóch dni roboczych, po przekazaniu Zamawiającemu zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz po otrzymaniu wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia z kopiami umów o pracę, zgodą pracowników na przetwarzani danych osobowych i wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego 1. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1ustawy z dnia 26-06-1974r Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób Wykonawca przed przejęciem terenu budowy zobowiązany jest przedłożyć w Zespole Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku przy ul. Piłsudskiego 2, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia z kopiami umów o pracę, zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych i wskazaniem wykonywanych przez nich czynności. W odniesieniu do podwykonawców powyższe dokumenty należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły przebywać na placu budowy, a więc nie będą mogły wykonywać prac z winy Wykonawcy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie pracowników (aktualizacji) Wykonawca zobowiązany jest poinformować na piśmie Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 2.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo w każdym momencie trwania umowy skontrolować osoby wykonujące czynności na placu budowy. Osoba kontrolowana powinna wylegitymować się dokumentem stwierdzającym jej tożsamość. W przypadku braku takiego dokumentu lub stwierdzenia niezgodności osób przebywających na budowie z wykazem osób, osoba taka nie będzie mogła dalej przebywać na terenie budowy. Za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu i aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę) za każdą osobę, b) za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia wykazu/aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać w wysokości 10 000,00 zł za każdą stwierdzoną nieprawidłowość. Nałożenie kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku dalszego uchylania się od składania tych dokumentów tj. niezłożenia ich najpóźniej w dniu następnym, Zamawiający ma prawo naliczać kolejne kary umowne. 2.3. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) wykonanie podbudów pod nawierzchnie, c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kostki kamiennej, d) wykonanie nawierzchni bitumicznych, e) budowa sygnalizacji świetlnych, f) renowacja kanalizacji deszczowej, g) prace montażowe i remontowe sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8904413.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STRABAG Sp. z o. o.,  ,  ul. Parzniewska 10,  05-800,  Pruszków,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12524019.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12524019.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16081966.37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.