eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › GRUPA ANAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.); GRUPA BNAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Gdynia: GRUPA A: NAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.); GRUPA B: NAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3324.
Numer ogłoszenia: 34645 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266892, 6262198, fax 058 6262314.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GRUPA A: NAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.); GRUPA B: NAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3324..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA A: NAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.); GRUPA B: NAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3324.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP: - posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie wyżej wymienionego zamówienia - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3. nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty - wymienione w pkt. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:30, miejsce: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia Kancelaria Tajna, pok. 213, w godz. 07:30 - 9:30, 14:00 - 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA A: NAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.);.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA A: NAPRAWA KABINY, SKRZYNI ŁADUNKOWEJ, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH JELCZ 325 (1 szt.) oraz STAR 200 (4 szt.);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.41.00-8, 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA B: NAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3324..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA B: NAPRAWA BLACHARSKO- LAKIERNICZA, ODNOWIENIE POWŁOKI LAKIERNICZEJ W SAMOCHODACH LUBLIN 3322 oraz LUBLIN 3324..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.41.00-8, 50.11.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.