eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny na rok 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-18

Ogłoszenie nr 346034 - 2016 z dnia 2016-11-18 r.

Czerwionka-Leszczyny: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny na rok 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Zamawiający powołał pełnomocnika: Kancelaria Brokerska "KAPITAŁ" Sp. z o.o. 40-832 Katowice ul Witosa 6.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, krajowy numer identyfikacyjny 27625853000000, ul. ul. Parkowa  9, 44230   Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4295911, 4318105, e-mail , faks 032 4311760, 4318105.
Adres strony internetowej (URL): www.czerwionka-leszczyny.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.czerwionka-leszczyny.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

tak
Kancelaria Brokerska "Kapitał" Sp. z o.o., 40- 832 Katowice, ul. Witosa 6. Email do korespondencji - przetargi@kapitalnybroker.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty muszą być złożone w formie pisemnej przy użyciu nośników pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, kancelaria pokój 5 (parter)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny na rok 2017
Numer referencyjny: OG.271.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny na rok 2017. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: Część Nr I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji; Ug Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek; Ue Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego; Ukz Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń; Usz Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Część Nr II - Ubezpieczenia komunikacyjne Uocp Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów; Uac Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów; Unnw Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów; Uass Ubezpieczenie Assistance Część Nr III - Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych Uosp Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach, zawodach lub ćwiczeniach; Us Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych; Umdp Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na cały zakres przedmiotu zamówienia obejmujący Część I, Część II, Część III, jak również na każdą część osobno. Zamawiający wybierze osobno Wykonawcę dla każdej części zamówienia. Jeśli oferta tego samego Wykonawcy będzie najkorzystniejsza dla dwóch lub trzech części zamówienia, Zamawiający udzieli zamówienia na dwie lub trzy części zamówienia temu samemu wykonawcy. W obrębie poszczególnych części nie dopuszcza się składania ofert nieobejmujących całego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr I - określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr II - określony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do części Nr III - określony został w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
Dodatkowe kody CPV:66512100-3, 66514110-0, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516100-1, 66516400-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunek określony poniżej dotyczący kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający informuje, że zgodnie z regulacją art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni - aktualnego na dzień złożenia zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na wezwanie o którym mowa powyżej, zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu aktualne na dzień złożenia zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zamawiający żąda dołączenia do oferty ( formularza ofertowego wg Załącznika Nr 8 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika Nr 4 do SIWZ, 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwa osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli działa ona na podstawie pełnomocnictwa, 4) Pełnomocnictwa pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 5) Formularza cenowego odpowiedniego dla danej części zamówienia - odpowiednio wg Załącznika Nr 9,10,11 do SIWZ. 2. Zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy - Prawo zamówień publicznych, każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, bez odrębnego wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (dotyczących m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia - wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia oddzielnie do każdej części według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich jest zobowiązany do złożenia oświadczenia według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według Załącznika Nr 4 do SIWZ i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg Załącznika nr 5 do SIWZ zobowiązany jest oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenie o zachowaniu tajemnicy informacji poufnych (wg załącznika nr 6 do SIWZ) - oświadczenie należy złożyć wraz z ewentualnym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych. 5. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną. 6. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda od każdego wybranego wykonawcy na daną cześć zamówienia podania informacji dotyczących: 1) Nazwy, adresu oraz danych kontaktowych placówki odpowiedzialnej za realizacje zamówienia, 2) Imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych do osoby uprawnionej do wystawiania polis, 3) Nazwy, adresu oraz danych kontraktowych placówki obsługującej likwidację szkody, 4) Imienia i nazwiska oraz danych kontaktowych do osoby uprawnionej do likwidacji szkód

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa60
Postanowienia dodatkowe (fakultatywne)40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku umowy na wykonanie części I i części II zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art.144 ust.1 pkt 2 do 6 pzp, a także w następujących przypadkach: 1) zmniejszenie wartości przedmiotu ubezpieczenia - na skutek sprzedaży lub likwidacji przedmiotów podlegających ubezpieczeniu. W przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia cena brutto będzie obniżona zgodnie z art. 813 k.c. 2) zwiększenie wartości przedmiotu ubezpieczenia - na skutek poczynionych inwestycji. W przypadku zwiększenia wartości przedmiotu ubezpieczenia cena brutto zostanie zwiększona zgodnie ze współczynnikiem (stawką) określonym przez Wykonawcę w ofercie i proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia nowego przedmiotu. 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i zasad wykonywania zamówienia; 4) konieczności uzupełnienia sum ubezpieczenia i limitów po wypłacie odszkodowań. Uzupełnienie sum ubezpieczenia i limitów spowoduje podwyższenie ceny brutto zgodnie ze współczynnikiem (stawką) określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5) obowiązku ubezpieczenia wynikającego z zawartych umów najmu, dzierżawy, leasingu lub innych umów o podobnych charakterze. W przypadku konieczności ubezpieczenia przedmiotów wynikających z takich umów - cena brutto zostanie zwiększona zgodnie ze współczynnikiem (stawką) określonym przez Wykonawcę w ofercie dla poszczególnych rodzajów mienia i proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia nowego przedmiotu. 2. W przypadku umowy na wykonanie części III zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art.144 ust.1 pkt 2 do 6 pzp, a także w następujących przypadkach: 1) zmniejszenie ilości osób do ubezpieczenia - w tym przypadku cena brutto będzie obniżona zgodnie z art. 813 k.c. 2) zwiększenie ilości osób do ubezpieczenia - w tym przypadku cena brutto zostanie zwiększona zgodnie ze współczynnikiem (stawką) określonym przez Wykonawcę w ofercie i proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia nowych osób. 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania do nich warunków umowy i zasad wykonywania zamówienia; 4) konieczności uzupełnienia sum ubezpieczenia i limitów po wypłacie odszkodowań. Uzupełnienie sum ubezpieczenia i limitów spowoduje podwyższenie ceny brutto zgodnie ze współczynnikiem (stawką) określonym przez Wykonawcę w ofercie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Na postawie art. 8 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wskazuje, że informacje dotyczące wykazu zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkraedzieżowych są poufne i zostaną przekazane wykonawcom drogą elektroniczną na ich życzenie
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawcy są zobowiązani złożyć oświadczenie o zachowaniu tajemnicy informacji poufnych (wg załącznika nr 6 do SIWZ) i wskazać adres e-mail, na który mają zostać przesłane informacje poufne. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć wraz z ewentualnym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje wykonawców, którym przekazał informacje poufne do zachowania ich w tajemnicy, gdyż ich ujawnienie może prowadzić do powstania szkody. W przypadku naruszenia obowiązku poufności Zamawiający jest uprawnionych do dochodzenia swoich praw na zasadach ogólnych
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/11/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część Nr I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych; Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji; Ug Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek; Ue Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego; Ukz Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń; Usz Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516000-0, 66516400-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa 60
Postanowienia dodatkowe (fakultatywne)40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część Nr II - Ubezpieczenia komunikacyjne Uocp Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów; Uac Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów; Unnw Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów; Uass Ubezpieczenie Assistance
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66516100-1, 66512100-3, 66514110-0, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa 60
Postanowienia dodatkowe (fakultatywne)40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: III    Nazwa: Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część Nr III - Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych Uosp Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych w związku z udziałem w działaniach ratowniczych, szkoleniach, zawodach lub ćwiczeniach; Us Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych; Umdp Ubezpieczenie młodzieżowych drużyn pożarniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8, 66512100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa 60
Postanowienia dodatkowe (fakultatywne) 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.