eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrek › Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Bobrek: Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Numer ogłoszenia: 345746 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262574 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku, ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, faks 0-33 8461349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formie zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) i obejmował będzie: 1. Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę; 2. Wykonanie robót budowlanych i otrzymanie pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach do SIWZ, w następujących opracowaniach: 1. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja części budynku B2 Domu Pomocy Społecznej w Bobrku, polegająca na zagospodarowaniu części pomieszczeń I piętra, zabudowie klatki schodowej wraz z systemem oddymiania oraz instalacji dźwigu osobowego. 2. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja tarasów i zmiana zabudowy loggi budynku A oraz przebudowa ze zmianą konstrukcji zadaszenia tarasu budynku B5 na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. 3. Program funkcjonalno-użytkowy dla zamierzenia inwestycyjnego p.n.: Modernizacja klatki schodowej budynku C domu Pomocy Społecznej w Bobrku, polegająca na jej zabudowie wraz z systemem oddymiania. 4. Dodatkowo w pomieszczeniach objętych projektem należy wykonać przeciwpożarową instalację alarmową, która zostanie zintegrowana z istniejącym w DPS systemem alarmowym SAL. Integralną częścią ww opracowań są załączone do SIWZ rysunki oraz przedmiary robót, które pełnią funkcje poglądową. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I - faza projektowa: 1. Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji części budynków objętych projektem w zakresie budowlanym i instalacyjnym. 2. Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programach funkcjonalno - użytkowych. 3. Opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych opracowanych metodą szczegółową zgodnie ze Środowiskowymi Metodami Kosztorysowania Robót Budowlanych (Wyd. SKB i ZBKB Warszawa grudzień 2001r.) oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego. 4.Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, inwentaryzacji budynków, projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i opracowań towarzyszących: 1) Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego; 2) Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru. 5. Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę wydanej przez właściwy organ. Dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Projekt budowlany winien zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów. Dokumentacja projektowa w swojej treści powinna określać technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia oraz parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwą konkurencję. Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej wskazanie na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, lub, gdy taki obowiązek wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy wskazaniu powinien być dopisek, że dopuszcza się rozwiązania równoważne (zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). Jeżeli program funkcjonalno-użytkowy wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający określił w zał nr 15 do SIWZ. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych. Opracowana dokumentacja winna być dostarczona również na nośniku elektronicznym w formacie doc. i PDF (na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i edycji). Etap II - faza wykonania robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie: 1.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. 2. Opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu. 3. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych im porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 4. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 5. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej. 6. Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem. UWAGA Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Dom Pomocy Społecznej na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.32.20 - Instalowanie gaśnic 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy Priorytet 4 Rozwój społeczny zasobów ludzkich, Obszar tematyczny: Ochrona zdrowia, wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERITUM Grupa Budowlana Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Oświęcimska 90 B, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2034768,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1980661,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1980661,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1980661,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.