eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa samochodu ciężarowego o masie całkowitej maksymalnie 3500 kg, fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2011 roku, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego dla Oddziału ZUS w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Częstochowa: Dostawa samochodu ciężarowego o masie całkowitej maksymalnie 3500 kg, fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2011 roku, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego dla Oddziału ZUS w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 345598 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3689101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu ciężarowego o masie całkowitej maksymalnie 3500 kg, fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2011 roku, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego dla Oddziału ZUS w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis samochodu - minimalne i maksymalne parametry techniczne oraz minimalne wymagane wyposażenie: - samochód ciężarowy, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2011, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, - nadwozie zamknięte typu furgon, - ładowność minimalna 900kg, - masa całkowita maksymalnie 3500kg, - wysokość przestrzeni ładunkowej minimum 1400mm, - długość części ładunkowej po demontażu siedzeń minimum 2100 mm, - możliwość przewozu 6-ciu osób (wraz z kierowcą), - dwa rzędy siedzeń, drugi rząd z możliwością złożenia, lub szybkiego demontażu, - przegroda lub roleta oddzielająca część pasażerską od bagażowej z możliwością przemieszczenia do przodu po złożeniu lub zdemontowaniu drugiego rzędu siedzeń, - drzwi boczne prawe przesuwne, przeszklone, - szyba w ścianie lewej nadwozia naprzeciwko drzwi przesuwnych, - ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb, - drzwi z tyłu nadwozia dwuskrzydłowe, - wykładzina antypoślizgowa podłogi na całej przestrzeni ładunkowej, - na ścianach bocznych przestrzeni ładunkowej wykładziny z tworzywa sztucznego lub tapicerowane zapewniające izolację termiczną i akustyczną minimum do 1/3 wysokości, - wyłożenie sufitu samochodu na całej długości tapicerką, - poduszki powietrze minimum 1 sztuka dla kierowcy, - wspomaganie układu kierowniczego, - ABS, - autoalarm, - zamek centralny sterowany pilotem, - opony zimowe, - immobilizer, - średnie zużycie energii maksymalnie 360MJ/100km, - emisje wg normy Euro 5, - klimatyzacja, - radioodtwarzacz CD (nie jest wymagany fabryczny montaż), - silnik wysokoprężny o mocy minimum 90 KM, - przebieg między przeglądowy minimum 15000 km, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - książka gwarancyjna w języku polskim, - instrukcja obsługi w języku polskim. 2.Wykonawca dostarczy oferowany samochód w kolorze lakieru nadwozia wybranym przez zamawiającego, spośród minimum 4 kolorów zaoferowanych przez wykonawcę. 3. Na przedmiot zamówienia wymagane są następujące okresy gwarancji: a) silnik, części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia - minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, b) nadwozie (perforacja blach) - na okres minimum 60 miesięcy, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, 4. Serwis gwarancyjny: wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce dostawy: odbiór samochodu przez Zamawiającego nastąpi w najbliższej od siedziby zamawiającego Autoryzowanej Stacji Obsługi samochodów marki zaoferowanej przez wykonawcę. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, płatności, kary umowne zawarte są w postanowieniach wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku, nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w przedłożonym wraz z ofertą oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2.Wykonawcy stosownie do art.23 ust.2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie ustanowionego przez wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania oraz musi być podpisany przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym wypisie z właściwego rejestru handlowego lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek E, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 43/45, budynek E, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.