To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Rudna: Zakup wyposażenia świetlic wieejskich w m. Miłogoszcz i Radomiłów
Numer ogłoszenia: 345594 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325506 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna, Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 076 7492117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia świetlic wieejskich w m. Miłogoszcz i Radomiłów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup,dostawa i montaż wyposażenia świetlic wiejskich w m. Miłogoszcz i Radomiłów, w tym: - krzeseł tapicerowanych w ilości 120 szt., - stołów w ilości 30 szt., - szafek kuchennych stojących w ilości 8 szt., - szafek kuchennych wiszących w ilości 8 szt., - luster łazienkowych w ilości 6 szt., - dozowników do mydła w płynie w ilości 8 szt., - koszy na odpady z przyciskiem pedałowym w ilości 4 szt., - kosza na odpady z uchylną pokrywą w ilości 2 szt., - zewnętrznego kosza na śmieci w ilości 2 szt., - wieszaków stojących na ubrania w ilości 6 szt., - tablic korkowych w ilości 4 szt., - żaluzji pionowych w ilości 20 szt., - pojemników na pojedyncze ręczniki papierowe w ilości 8 szt., - szaf biurowych aktowych w ilości 8 szt., - lodówki w ilości 2 szt., - kuchenki gazowo-elektrycznej w ilości 2 szt., - czajnika elektrycznego bezprzewodowego w ilości 2szt., - ławek żeliwnych z oparciem w ilości 4 szt., - wieży z odtwarzaczem płyt CD w ilości 2 szt., - telewizora LCD 37 cali w ilości 2 szt., - odtwarzacza DVD w ilości 2 szt., - pojemników na papier toaletowy w ilości 4 szt., - koszy na zużyte ręczniki papierowe w ilości 8 szt., - stołu do tenisa stołowego w ilości 2 szt., - siatki dokręcanej do stołu do tenisa w ilości 2 szt., - stołu do gry w piłkarzyki w ilości 2 szt. - biurek w ilości 2 szt, - krzeseł w ilości 2 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS sp. ja. Z. Bielecki, T. Białowąs, Staszica 22, 32-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57084,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66594,26
Oferta z najniższą ceną: 66594,26 / Oferta z najwyższą ceną: 75695,43
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby punktu pomocy przedmedycznej i potrzeby socjalne pracowników Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 MCUS
- Dostawa i montaż zabudowy przebieralni oraz szafek ubraniowych z ławkami wraz z elektronicznym systemem otwierania do pływalni miejskiej CSiR w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kilińskiego 75A
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej na obszarze Związku Powiatowo -Gminnego "Ziemia Lubaczowska" Zadania nr 1 - 5
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.