eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Libiąż: Wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 344718 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Wycinka i przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów na terenie gminy Libiąż w 2009 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 - Utrzymanie pasów drogowych dróg gminnych. 1) wycinka drzew w tym: - w pasie drogowym dróg gminnych - 9 szt. - frezowanie pni (średnica pnia 21-40 cm) - 1 szt. - frezowanie pni (średnica pnia 41-65 cm) - 5 szt. - frezowanie pni (średnica pnia pow. 65 cm) - 1 szt. 2) wykopanie (usunięcie) krzewu ligustra - 100 m2 3) prześwietlenie korony drzew z zasmarowaniem przycięć smołą sadowniczą - 41 szt. drzew 4) odmładzanie żywopłotów - 150 m2 Część 2 - Utrzymanie pasów drogowych dróg wewnętrznych. 1) karczowanie drzewek i krzewów o średnicy pnia do 7 cm - 80 szt. Część 3 - Utrzymanie terenów gminnych. 1) wycinka drzewa na terenie gminnym - 1 szt. 2) prześwietlenie korony drzew z zasmarowaniem przycięć smołą sadowniczą - 3 szt. Zakres i wykaz miejsc objętych zamówieniem został zawarty w przedmiarze usług stanowiący załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ odpowiednio dla właściwej części zamówienia. Drewno z wycinki - dłużyce - zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Libiąż, w odległości do 2 km. Podane wyżej ilości usług stanowią zestawienie planowanych prac i odpowiadają zakresowi usług przedstawionemu w przedmiarze - załączniki nr 4a, 4b i 4c do SIWZ odpowiednio dla właściwej części zamówienia. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 szt. rębarki do gałęzi. Powyższy warunek dotyczy każdej części zamówienia, o której mowa w rozdz. III pkt. 1 SIWZ. W przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać w/w sprzęt odrębnie dla każdej z części. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt. 1 lit b) SIWZ i art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, tj. Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 sztuką rębarki do gałęzi - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w rozdziale VI pkt. 3 SIWZ, Wykonawca wskazał urządzenie, którym będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) - odpowiednio dla właściwej części zamówienia, na którą wykonawca będzie składał ofertę, według załącznika nr 2a, 2b i 2c do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (Biuletyn Informacji Publicznej).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. Nr 7. Specyfikacja jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. Nr 200..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finasowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Radosław Warzecha - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Komunalnej, Anna Znaleźniak - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony. Środowiska i Rolnictwa. Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7 lub pok. Nr 2, tel. (032) 624 92 32; 624 92 61 fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 7:00 - 16:00; wtorek-czwartek: 7:00 - 15:00; piątek: 7:00 - 14:00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Utrzymanie pasów drogowych dróg gminnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wycinka drzew w tym: - w pasie drogowym dróg gminnych - 9 szt. - frezowanie pni (średnica pnia 21-40 cm) - 1 szt. - frezowanie pni (średnica pnia 41-65 cm) - 5 szt. - frezowanie pni (średnica pnia pow. 65 cm) - 1 szt. 2) wykopanie (usunięcie) krzewu ligustra - 100 m2 3) prześwietlenie korony drzew z zasmarowaniem przycięć smołą sadowniczą - 41 szt. drzew. 4) odmładzanie żywopłotów - 150 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie pasów drogowych dróg wewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) karczowanie drzewek i krzewów o średnicy pnia do 7 cm - 80 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie terenów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) wycinka drzewa na terenie gminnym - 1 szt. 2) prześwietlenie korony drzew z zasmarowaniem przycięć smołą sadowniczą - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 98.39.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.