Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Łuków: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć programowych, pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowym im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
Numer ogłoszenia: 344320 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć programowych, pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowym im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć programowych, pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów MSZ. Zamówienie poniżej 137 tysięcy Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.02.16.00 - 30.02.16.00 22.11.20.50 - 22.11.20.50 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 Ustawy Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22.1 i 24.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Brak spełniania tych warunków oznacza wykluczenie z postępowania. Wykonawca składa wypełniony formularz oferty (zał. nr 1) i dokładnie wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2 A, B, C lub D). 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22.1 i art. 24.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4) 2. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania oferty lub aktualny odpis z właściwego rejestru 3. zezwolenie na dystrybucję i montaż sprzętu medycznego (dotyczy oferty na fantom resuscytacyjny). 4. dokumenty potwierdzające pełnomocnictwo osób reprezentujących Wykonawcę, (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osoby wskazane w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.pl.pl, http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=a.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łuków, ul. A.A. Kryńskiego 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Medyczne Studium Zawodowe w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 27 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej tj. w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny Nr POKL: 09.02.00-06-001/09..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fantom resuscytacyjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fantomu resuscytacyjnego z elektronicznym modułem rejestrującym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.