Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344096 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Rzeszów: Pełnienie nadzoru projektowego nad zadaniem pn.: Rozbudowa al. Gen. W. Sikorskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka na odcinku od km 2+704,72 do km 5+026,80 wraz z przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69048055700000, ul.
ul. Targowa
1,
35064
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 748 37 00, faks
17 852 62 23, e-mail
mzdiz@rzeszow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru projektowego nad zadaniem pn.: Rozbudowa al. Gen. W. Sikorskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka na odcinku od km 2+704,72 do km 5+026,80 wraz z przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.2311.118.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie z wolnej ręki pn.: Pełnienie nadzoru projektowego nad zadaniem pn.: Rozbudowa al. Gen. W. Sikorskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka na odcinku od km 2+704,72 do km 5+026,80 wraz z przebudową infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń. Zamówienie obejmuje wykonanie: Założenia projektowe: 1. Pełnienie nadzoru projektowego obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z przedmiotową dokumentacją techniczną dostępną na stronie internetowej Zamawiającego, 2) stwierdzanie i weryfikacja zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projek-tową, 3) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań (art. 20 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane) w terminie 7 dni od daty otrzymania prośby o dokonanie wyjaśnienia; 4) ustalanie z Zamawiającym i Wykonawcą Robót możliwości wprowadzania rozwiązań za-miennych oraz przygotowanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz roz-wiązań technicznych; 5) wykonywanie rysunków zamiennych i opracowań dodatkowych na polecenie Zamawiające-go, w sposób, by zakres wprowadzonych zmian nie powodował istotnej zmiany zatwierdzo-nego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę (nowej decyzji zrid lub zmiany decyzji zrid) - w terminie każdorazowo uzgodnionym z Zamawiają-cym, 6) uszczegóławianie dokumentacji projektowej oraz poprawianie błędnych rozwiązań; 7) odpowiadanie na pytania zgłaszane przez Zamawiającego, wykonawcę robót lub inspektora nadzoru i interpretacja rozwiązań technicznych; 8) wprowadzanie w razie konieczności rozwiązań zamiennych do dokumentacji na wniosek kierownika budowy lub inspektora nadzoru; 9) zatwierdzania do realizacji dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy Robót budowlanych w terminie 7 dni od daty jej przekazania do zaopinio-wania, w szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie na wniosek Zamawiające-go (bez zmian istotnych); 10) dokonywanie pisemnej oceny, czy zmiana jest wynikiem błędu w dokumentacji projektowej i w przypadku stwierdzenia błędu niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Inżyniera i Za-mawiającego; 11) opiniowanie możliwości wbudowania wyrobów budowlanych równoważnych pod względem zgodności z dokumentacją projektową w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej przeka-zania do zaopiniowania; 12) kwalifikowanie, opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej opracowanej przez Wykonawcę Robót budowlanych w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jej przekazania do zaopiniowania; 13) wydawanie opinii i opracowywanie rozwiązań technicznych (w szczególności opracowanie dodatkowych rysunków); 14) w razie potrzeby uzyskanie decyzji administracyjnych lub ich zmian (tzw. aktualizacja decy-zji administracyjnych); 15) współpracę bieżącą z Wykonawcą Robót przy poszczególnych etapach realizacji robót bran-żowych celem niedopuszczenia do przerw w robotach, 16) uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w radach budowy, spotkaniach, komisjach i naradach technicznych, uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym, cyklicznych pobytach na budowie, 17) uczestniczenie we wszystkich innych czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanych zdolności użytkowych obiektów; 18) doradzanie w innych sprawach dotyczących przedmiotu umowy, 19) uzyskanie akceptacji autora projektu do proponowanych rozwiązań zamiennych, gdyby wy-kraczało to poza uzyskane już przez Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i zgody na dysponowanie prawami zależnymi do dokumentacji. 2. Zamawiający informuje, że: 1) nabył od autorów dokumentacji projektowej autorskie prawa majątkowe w zakresie pozwala-jącym: a) wykorzystywać opracowania na własny użytek, dla potrzeb ustawowych i statutowych za-dań Zamawiającego, w tym w szczególności przekazać opracowania lub ich dowolny ele-ment, a także ich kopie: - innym wykonawcom jako podstawę lub materiał wyjściowy do wykonywania innych opracowań, - wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych, jako część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - stronom trzecim biorącym udział w procesie inwestycyjnym; b) wykorzystywać opracowanie lub ich dowolny element do prezentacji, c) wprowadzać opracowanie lub ich elementy do pamięci komputera na dowolnej liczbie wła-snych stanowisk komputerowych, d) zwielokrotnić opracowania lub ich elementy dowolną techniką, e) udostępniać dokumentacje osobom trzecim, a w szczególności stronom postępowań admi-nistracyjnych, podmiotom biorącym udział w procedurach przetargowych. 2) uzyskał zgodę autorów dokumentacji na niewykorzystywanie autorskich praw osobistych do dokumentacji, z wyjątkiem prawa do autorstwa oraz do oznaczenia projektu swoim nazwi-skiem, 3) uzyskał zgodę autorów dokumentacji na dokonanie zmian i przeróbek w dokumentacji przez inne osoby (wykonanie utworu zależnego) i rozporządzanie takim utworem zależnym, jeżeli Zamawiający uzna to za potrzebne dla prawidłowego zaprojektowania lub prawidłowej reali-zacji inwestycji (co obejmuje również sprawowanie nadzoru projektowego przez inne osoby). 3. Nadzór projektowy obejmuje: 1) pobyty na budowie, przez które rozumieć należy: a) przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru, b) dojazd na plac budowy, pobyt na budowie i powrót do biura jednostki sprawującej nadzór autorski, c) wykonywanie czynności związanych z nadzorem w trakcie pobytu na budowie (identyfika-cja problemu, ocena sytuacji, wykonanie wszystkich niezbędnych badań i pomiarów), d) wykonywanie czynności związanych z nadzorem po powrocie do siedziby jednostki spra-wującej nadzór (w tym konsultacje z Zamawiającym we wszystkich kwestiach związanych z pełnionym nadzorem autorskim), 2) wykonywanie opracowań projektowych, rysunków zamiennych, różne poprawki i uzupełnie-nia dokumentacji, aktualizacja decyzji administracyjnych. 4. Wykonawca pełnić będzie nadzór projektowy według potrzeb wynikających z postępu robót. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać czynności nadzoru na każde wezwanie Zamawia-jącego, bądź inspektora nadzoru inwestorskiego, bądź Wykonawcy Robót akceptowane przez Zamawiającego, niezwłocznie od otrzymania wezwania. Wykonawca będzie zgłaszał się na plac budowy, zgodnie ze złożoną ofertą - w ciągu określonych w ofercie godzin od momen-tu otrzymania wezwania. 5. Wezwanie powinno być przekazane w formie pisemnej, faksem, telefonicznie lub droga elektroniczną. W przypadku wezwania droga telefoniczną lub elektroniczną, Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia tego faktu na piśmie. 6. Wykonawca wykona zamienne prace projektowe w terminie odpowiednim do ich wykonania określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do ich wykonania. 7. Zamawiający każdorazowo określi w wezwaniu, które osoby sprawujące nadzór projektowy nad poszczególnymi branżami mają stawić się na placu budowy lub spotkaniu. 8. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelką niezbędną dokumentację oraz informacje nie-zbędne dla wykonania przedmiotu umowy i nie wnosi o ich uzupełnienie. 9. W przypadku wydłużenia prac budowlanych okres sprawowania nadzoru projektowego zo-stanie przedłużony do czasu ich zakończenia i będzie sprawowany w ramach dodatkowego wynagrodzenia obliczonego jako iloczyn ilości potwierdzonych pobytów na budowie oraz wynagrodzenia określonego w umowie. 10. Każdy pobyt na terenie budowy oraz wnioski z nadzoru projektowego musi być potwierdzo-ny wpisem do dziennika budowy, protokołem lub notatką ze spotkania, pod rygorem odmo-wy wypłaty wynagrodzenia. 11. Wykonawca w trakcie realizacji budowy ma prawo: a) wstępu na teren budowy i dokonywania zapisów w dzienniku budowy dotyczących realiza-cji; b) żądania, wpisem do dziennika budowy, wstrzymania robót budowlanych w razie stwier-dzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania ich niezgodnie z projektem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71248000-8
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44715.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta i warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione należy udzielić za-mówienia w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 4 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Aktualizacja projektu ekologicznego i energooszczędnego Domu Studenckiego Politechniki Rzeszowskiej
- Przebudowa DW nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+468 -8+264,74, strona lewa w miejscowości Manasterz
- Świadczenie usługi transportowej studentów w ramach zajęć praktycznych z przedmiotu Objazd krajowy przewidzianego planem studiów dla kierunku Turystyka Historyczna i Kulturowa
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 861 Bojanów-Kopki od m. Bojanów do m. Jeżowe (odcinkami) zakres 1. m. Jata km od 11+000 do 12+100 zakres 2. m. Jata km od 12+100 do 14+250
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 2 krzeseł biurowych z zagłówkiem niezbędnych dla potrzeb Komisji Bioetycznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.