eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Uzupełnienie wyposażenia Biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Kraków: Uzupełnienie wyposażenia Biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 343841 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293841 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie wyposażenia Biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do zadań wykonawcy będzie należało wykonać zadanie pn.: Uzupełnienie wyposażenia Biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca może złożyć ofertę częściową odpowiednio na: ZADANIE I - Bezprzewodowy dostęp do Internetu Głównym celem wdrożenia sieci radiowej jest zapewnienie dostępu do zasobów sieciowych biblioteki i do Internetu dla czytelników i pracowników biblioteki. Drugim celem jest zapewnienie bezprzewodowej komunikacji terminali RFID na potrzeby inwentaryzacji i kontroli zbiorów. Wymagane jest użytkowania co najmniej 3 odrębnych sieci logicznych VLAN z możliwością parametryzowania dostępu dla każdej z grup użytkowników. Wymagane jest dynamiczne przydzielanie kanałów przez kontroler WLAN dla poszczególnych AP i ich konfigurowanie, dynamiczne sterowanie mocą nadajnika, wykrywanie, zapobieganie i korekcja luk w zasięgu sieci i zapobieganie zakłóceniom, a także podział ruchu. Należy dostarczyć: - Kontroler radiowy sieci bezprzewodowych - szt. 1 - Punkt dostępowy - szt. 15 - Moduł do podłączenia kontrolera do sieci LAN - szt. 2 Zadanie będzie obejmowało dostawę, montaż sprzętu, pomiary i szkolenie. ZADANIE II - System elektronicznej legitymacji bibliotecznej Zadanie to będzie obejmowało dostawę urządzeń i materiałów potrzebnych do drukowania i wydawania spersonalizowanych kart bibliotecznych dla czytelników Biblioteki UPJPII przystosowanych do użytkowania w systemie VTLS Virtua. Projekt graficzny karty zapewni Wykonawca. Należy dostarczyć: - Drukarka do kart plastikowych - szt. 1 - Folia kolorowa do drukarki - szt. 40 (rolek) - Karty plastikowe - szt. 8000 Zadanie będzie obejmowało dostawę sprzętu, kart, materiałów eksploatacyjnych oraz szkolenie. ZADANIE III - Gabloty mobilne dla potrzeb ekspozycji bibliotecznych Zadanie ma na celu stworzenie warunków do przeprowadzania w bibliotece wystaw stałych i okolicznościowych w czasie których będą prezentowane różnorodne eksponaty, np. nowe nabytki biblioteki, cenne kolekcje i obiekty, materiały związane z wydarzeniami lub wybitnymi ludźmi. Zadanie obejmuje dostawę 10 gablot ekspozycyjnych. ZADANIE IV - Centralka telefoniczna Zadanie ma na celu stworzenie warunków do zapewnienia łączności telefonicznej wewnątrz budynku biblioteki oraz umożliwienie przewodowej łączności telefonicznej z użytkownikami zewnętrznymi. Należy dostarczyć serwer telekomunikacyjny (centralka) - szt. 1 Zadanie obejmuje dostawę, montaż sprzętu, jego konfigurację, przyłączenie aparatów telefonicznych oraz szkolenie. ZADANIE V - System informacji wizualnej (komputerowy) w Bibliotece Celem zadania opracowanie dynamicznej prezentacji (aktywnej mapy) wyświetlanej na komputerach w bibliotece pokazującej plan budynku, jego części pietra i pomieszczenia, a także rozmieszczenie księgozbioru w sposób umożliwiający czytelnikom, gościom i pracownikom biblioteki na swobodne poruszanie się po bibliotece i łatwe dotarcie do interesujących ich pomieszczeń, osób lub informacji. Aplikacja powinna umożliwiać prostą modyfikację informacji o bibliotece i jej księgozbiorze. Nawigacja po ekranie powinna odbywać się przy pomocy klawiatury lub myszki. Dla wskazanego punktu lub obszaru powinna ukazywać się informacja wyjaśniająca. Zamawiający dostarczy plany poszczególnych pięter biblioteki (PDF) oraz informację do umieszczenia w aplikacji. Projekt będzie obejmował informację o rozmieszczeniu na 4 poziomach/piętrach, ok. 90 pomieszczeń i punktów, oraz ok. 70 działów klasyfikacji dziedzinowej książek i czasopism na regałach. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i zainstalowanie aplikacji na komputerach w bibliotece, a także przeszkolenie administratora. Zadania do wykonania: - przygotowanie uzgodnionego projektu; - przygotowanie aplikacji; - przygotowanie modułu wprowadzania zmian; - zainstalowanie aplikacji; - szkolenie i wsparcie przez 12 miesięcy. ZADANIE VI - Szafy metalowe Zadanie obejmuje dostawę 2 nietypowych szaf metalowych dla przechowywania w bibliotece materiałów wymagających specjalnego zabezpieczenia. ZADANIE VII - Wyposażenie introligatorni Celem zadania jest zapewnienie wykonywania w bibliotece prac introligatorskich zabezpieczających dokumenty przed nadmiernym zużyciem lub zniszczeniem, a także odnawianie dokumentów częściowo zniszczonych. Należy dostarczyć: - gilotynę elektryczną z programatorem - szt. 1, - maszynę złocącą - szt. 1 - czcionki do wytłaczania napisów o.fant.latin.pl - kompl.. 1 - metalowa prasa introligatorska - szt. 1 - obcinarka ręczna - szt. 1 - obcinarka do tektury i kartonu - szt. 1 - bindownica - szt. 1 - stół ploter tnąco-bigujący - szt. 1 Zadanie obejmuje dostawę sprzętu i jego instalację, dostarczenie wybranych czcionek oraz niezbędne szkolenie. ZADANIE VIII - Sprzęt mechaniczny do utrzymania porządku w budynku i jego najbliższym otoczeniu Celem zadania jest dostawa sprzętu i narzędzi niezbędnych do utrzymania porządku i czystości w budynku biblioteki i jego bezpośrednim otoczeniu. Między innymi należy dostarczyć: - Odkurzacz przemysłowy na mokro/sucho wyposażony w dwa silniki - 2 szt. - Odkurzacz kolumnowy szczotkowy wyposażony w dwa silniki - 1 szt. - Wózki do sprzątania - szt. 4 - Wózek na odpady - szt. 2 - Myjka wysokociśnieniowa - 1 szt. - Kosiarkę samojezdna (traktorek) z pojemnikiem i z akcesoriami. W zimie możliwość odśnieżania. - Przyczepa wywrotka- szt. 1 - Stalowy lemiesz z ochronnym mechanizmem sprężynowym - szt. 1 - Łańcuchy na koła, przeciwciężar - kompl. 1 - Kanister na paliwo - szt. 2 - Kosiarka spalinowa samojezdna na 4 kołach do pchania z pojemnikiem - szt. 1 - Kosa spalinowa do podkaszania - szt. 1 - Odśnieżarka spalinowa wirnikowa z odrzutem śniegu i napędem na koła - szt. 1 - Narzędzia ogrodnicze Zadanie obejmuje dostawę i szkolenie użytkowania sprzętu oraz dostawę narzędzi. ZADANIE IX - Urządzenia techniczne do kopiowania i inny drobny sprzęt wraz materiałami eksploatacyjnymi Zadanie obejmuje dostawę sprzętu technicznego niezbędnego do wykonywania kopii dokumentów, głównie z możliwością ich zapisu na nośniki komputerowe przez czytelników, np. na pendrive y, a także sprzętu do personalizacji kart bibliotecznych i innego drobnego sprzętu elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych. Między innymi należy dostarczyć: - Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner) - szt. 5 - Toner - szt. 9 - Niszczarka - szt. 3 - Listwa zasilająco-filtrująca - szt. 30 - Przedłużacz elektryczny - szt. 25 - Skaner - urządzenie kopiujące - szt. 1 - Ekran na statywie - szt. 1 - Zestaw studyjny światło stałe - szt. 1 - Kamera internetowa - szt. 1 Zadanie obejmuje dostawę, jego instalację i w wybranych przypadkach szkolenie w zakresie użytkowania sprzętu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.17.10.00 - Witryny wystawowe 32.54.61.00 - Centrale cyfrowe 48.22.40.00 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie 39.71.34.30 - Odkurzacze 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt - Budowa Biblioteki Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie - dokończenie w ramach MRPO 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I - Bezprzewodowy dostęp do Internetu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKK - Systemy Kodów Kreskowych S.A., ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50819,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53613,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53613,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53613,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIA II - System elektronicznej legitymacji bibliotecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNICARD S.A., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17316,93

  • Oferta z najniższą ceną: 17316,93 / Oferta z najwyższą ceną: 17316,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III - Gabloty mobilne dla potrzeb ekspozycji bibliotecznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIJET Adam Wieczorek, Giełczyn, ul. Jałwcowa 12a Zakład: Łomża ul. Nowogrodzka 157C, ul. Nowogrodzka 157C, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10349,18

  • Oferta z najniższą ceną: 10349,18 / Oferta z najwyższą ceną: 10349,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIA IV - centralka telefoniczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JMP Telefon Piotr Kuryło, ul. Rozdroże 21B, 30-361 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8600,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9793,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9793,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9793,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V - System informacji wizualnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • dev - Art. Wiktor Mijał, Opacie 148, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38114,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE VI - Szafy metalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HASTE FHU HAJN, ul. Rymarska 148D, 70-700 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18852,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE IX - Urządzenia techniczne do kopiowania i inny drobny sprzęt wraz materiałami eksploatacyjnymi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus S.A., ul. Miła 2,, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75081,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81652,05

  • Oferta z najniższą ceną: 81652,05 / Oferta z najwyższą ceną: 81652,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.