eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawyZP- 271/26/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/26/2008
Numer ogłoszenia: 343753 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/26/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymywaniu czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego oraz na zewnątrz, przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia papieru toaletowego i ręczników papierowych, mydła w płynie oraz czyszczących kostek do WC, w ilościach zabezpieczających bieżące i naturalne potrzeby pracowników UPPK w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 836 metrów kwadratowych b) Skawina, ul. Ogrody 14 - powierzchnia 243 metry kwadratowe c) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248 metry kwadratowe 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu market) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 90 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników. b) Skawina, ul. Ogrody 14 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 14 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników c) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: - odkurzania wykładzin dywanowych - zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) - usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, - przemywanie luster, drzwi - mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem - mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury - mycie okien PCV w ilości 15 sztuk oraz innych powierzchni przeszklonych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka - uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników - mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem 3. Pozostałe informacje a) Częstotliwość mycia okien - jeden raz w kwartale. b) Częstotliwość pozostałych opisanych w punkcie 2 czynności - codziennie. c) Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego zapewni, w obrębie każdej lokalizacji, pomieszczenie do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości. d) Wykonawca - zleceniobiorca zapewni wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i środki. e) W obrębie każdej lokalizacji, usługi realizowane będą w dniach poniedziałek - piątek ( 5 dni w tygodniu) od godziny 14.00. f) Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.32.00 - Usługi czyszczenia rezerwuarów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia z których każde obejmowało zakres prac określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wielkość sprzątanej powierzchni co najmniej 1000 m2. b) Dysponują minimum pięcioma osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Posiadają certyfikat jakości Polskiego Stowarzyszenia Czystości; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności podlegają ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. W przypadku gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartości polisy według średniego kursu NBP danej waluty na dzień wystawienia polisy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną wynoszącą 50 000,00 PLN. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy). 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wielkości sprzątanej powierzchni, wartości zrealizowanej umowy, daty wykonania oraz odbiorców, załącznik nr 5 do SIWZ. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami; 9. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 10. Propozycje zlecenia wykonania części usługi podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac załącznik nr 6 do SIWZ; 11. Certyfikat jakości wystawiony przez Polskie Stowarzyszenie Czystości; 12. Pisemne oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 8 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 30 - 019 KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 30 - 019 KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, pokój 901-stanowisko dziennika podawczego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.